𝓵𝓲𝓯𝓮 𝓶𝓪𝓴𝓮𝓻
با خیال تو به سر بردن اگر هست گناه باخبر باش که من غرق گناهم همه عمر:)❤️
« بهار از دلِ تو میآید 🌱
و من در آغوشِ تو شکوفه میدهم»❤️
𝓵𝓲𝓯𝓮 𝓶𝓪𝓴𝓮𝓻
یا انس من لا انیس له . . ای همدم آنکه همدمی ندارد :) - جوشن کبیر
إِنَّهُ عَلِيمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ
و خدا آنچه را در درون دلها است میداند :)🕊
𝓵𝓲𝓯𝓮 𝓶𝓪𝓴𝓮𝓻
|;🤎 | اما حالا .. من ماندهام و هزاران حسرت. تو که جانه منی؛ چرا نتوانستم حتی دستهایت را لمس کنم؟!
|;🤎 | "دردناک ترین چیز این است که خودت را در روند دوست داشتن کسی از دست بدﻫی و فراموش کنی که توﻫم خاص ﻫستی."
| از اینکه فراموشتون میکنند
ناراحت نشوید !
علف های نورسته ، بهجا نمیآورند درختان کهن را ؛