| از اینکه فراموشتون میکنند
ناراحت نشوید !
علف های نورسته ، بهجا نمیآورند درختان کهن را ؛
𝓵𝓲𝓯𝓮 𝓶𝓪𝓴𝓮𝓻
|;🤎 | "دردناک ترین چیز این است که خودت را در روند دوست داشتن کسی از دست بدﻫی و فراموش کنی که توﻫم خا
|;🤎 | همیشه یک راز باش،
آن هم رازی کلافه کننده!
آدم ها به محض اینکه
از تو همه چیز بدانند،
ترکت می کنند!
ولی
چیزی که باعث غرق شدن میشه افتادن تو آب نیست ، تلاش نکردن و بیرون نیومدن از آبه .
درد دارد
آنچه آرزو میکنی،
می اید و دیر شده است،
و تو عوض شده ای،
و آرزوهایت عوض شده است!
من فقط دلتنگ شب هایی هستم که زود هنگام بی آنکه به چیزی فکر کنم به خواب می رفتم!
-ایلهان برک
𝓵𝓲𝓯𝓮 𝓶𝓪𝓴𝓮𝓻
إِنَّهُ عَلِيمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ و خدا آنچه را در درون دلها است میداند :)🕊
«العناق ليس بين الأجساد فحسب
و إنّما بين العيون و الكلمات في أحيان كثيرة!»
+بغل فقط بین تنها نیست
خیلی وقتها بین چشم ها و کلمههاست!
انجی توماس خیلی قشنگ میگه:
شجاعت به این معنا نیست که نباید بترسی؛
شجاعت یعنی در حالی که میترسی ادامه بدهی...