فکر میکنم اخرین امتحان رو بدم و از دانشگاه و هرچیزی که بهش ارتباط داره فارغ بشم آرامشم بیشتر میشه
دیشب تا صبح خیلی گریه کردم اونقدر که نفسم بالا نمیومد
اکسپلورم روضه مصور بود
حقیقتا من بعضی وقتا میترسم که قراره دیگه چه چیزی رو تحمل کنیم؟ قراره بعد از این چه مصیبتی رو به دوش بکشیم؟
اینجورم نیست که بعضیا میگن مصیبت از دی ماه۹۸ شروع شد نه بابا مصیبت از سقیفه شروع شد
لعنت بر سه تاشون
حاله همه اینا به کنار. با یه دید مثبت نسبت به جغرافیایی که درش زیست میکنم، میخوام تابستون بازهم نقاشی بکشم، زبان عربی رو شروع کنم(اسپانیایی رو در همون حد سرگرمی ادامه میدم)، خیاطی کنم، کتاب هامو بخورم و در راستای افزایش اعتماد به نفس خودم و اطرافیانم تلاش کنم.