هدایت شده از ستارهایدرپیساقیوکهکشانش؛!
باتمام وجودم نیازدارم عاشورای پارسال تکرار بشه.
حسینیهی امام و نگرانییهجماعتچشمانتظار و ورود ناگهانیای که شور داشت و اشکایی که باشوق به استقبال اون قدم ها رفتن...
... به اون لحظهی اشتیاق و پرت شدن عینک و کاغذ و دیالوگ "ایایرانبخوان!"
هدایت شده از the riha | دِ ریحا
ولی دنیایی که بچه سیدا با اهلبیت دارن خیلی جالبه. امیرالمومنین(ع) و حضرت زهرا(س) پدر و مادرشونن؛ از اونور جدشون به هر کدوم از ائمه برگرده، اون امام هم پدرشونه. عمو عباس(ع) عموشونه و حضرت زینب(س) عمهجانشون. وقتی روضه گوش میدن، واقعاً انگار خانواده خودشونو از دست دادن :))
هدایت شده از the riha | دِ ریحا
من دلم برای شما خیلی رقیقه. مثل یک شیشهی خیلی نازک. تا اسم «حسن» و «کوچه» کنار هم میاد واقعاً بهم میریزم. امشب شبِ آقازادهٔ شماست کریم اهلبیت؛ خودتون قساوت قلبمو کم کنید و اجازه بدید یک دل سیر گریه کنم برای قاسم(ع)تون.