امروز پاکزمان امتحانو که گرفت اونیکی همگروهیم رو فرستاد رفت بعد گفت آتوسا بمون.بهم گفت وقتی پتانسیل اینو داری که حرف بزنی چرا سرکلاس ساکتی؟کاملا میتونم بفهمم اینجوریای که نه عشقم نمیکشه حرف بزنم.
منم گفتم نههه اینجوری نیست.من فقط اعتماد به نفسشو ندارم.بعدش کلی ازم تعریف کرد و گفت من میبینم که تو عالیای و این حرفا💅🏻.بعدم گفت من اگر زبان آموزی بد باشه بدون تعارف بهش میگم.پس اگر از تو تعریف میکنم بدون که میخوام پیشرفتتو ببینم و واسه دلداریت نیست.