دلم واسهی تیم تاتر قبلیم تنگ شده و واقعا چه دوران قشنگی بود.سرمای زمستون،بخاری زیر زمین مسجد،شب،ماشین،خنده،آدمایی که برای اولین بار دیدی اما بعدا میفهمی واقعا برات با ارزش بودن. اگر میتونستم انتخاب کنم تا ابد توی چه دورانی از زندگیم بمونم، قطعا انتخابم اون دوران خواهد بود:((.