‹𝘶𝘯𝘴𝘢𝘪𝘥›
https://abzarek.ir/service-p/msg/4061277 - شاید لازم شد. لینکِ ناشناس* چمیدونم،اگر خواستید با هوی
- سلام https://eitaa.com/m_unsaid/1318 میخواستم اگه مایل هستی یه اطلاعاتی از این آیه بگم. سوره تکویر، آیه 9 یه دوره ای بوده که بهش دوره جاهلیت میگن و بعضی از قبیله ها که دخترها رو دوست نداشتن، دخترهاشون رو زنده به گور میکردن. میگن این آیه روضه ای هست که خدا برای دختر هایی که درقدیم زنده به گور میشدن میگه به کدامین گناه کشته شدین؟
+ سلاام
خدای من وای :))
درباره دوره جاهلیت میدونستم اما نمیدونستم این آیه درمورد اون دوره و اون دخترهاست متشکرمم===)
‹𝘶𝘯𝘴𝘢𝘪𝘥›
https://abzarek.ir/service-p/msg/4061277 - شاید لازم شد. لینکِ ناشناس* چمیدونم،اگر خواستید با هوی
- یه گوسفندی منو میخواد منه خرم یه گاوی و میخوام که محل سگ بهم نمیزاره:)
+ به جون نتانیاهو سه بار پیامتو خوندم تا بفهمم چیشد
‹𝘶𝘯𝘴𝘢𝘪𝘥›
https://abzarek.ir/service-p/msg/4061277 - شاید لازم شد. لینکِ ناشناس* چمیدونم،اگر خواستید با هوی
- شکستن سکوت چه کتابی میخونی؟ نویسنده مورد قلاقه تو کیست؟
+قربانِ شما
درحال حاضر یکی دو صفحه از'چشم هایش' ِ بزرگ علوی رو شروع کردم
زیاد به نویسنده خاصی بسنده نمیکنم کتاب های متفرقه میخونم اکثراً (😭)
زیاد هم ازش نخوندم اما درکل بخوام بگم کالین هوور،،