eitaa logo
احسان عبادی | ما و او
49هزار دنبال‌کننده
9.7هزار عکس
3.4هزار ویدیو
601 فایل
کانال دوم👈 @marefatemahdavi ✍️ احسان عبادی/طلبه درس خارج/ارشد ادیان و عرفان/دانشجوی دکتری قرآن و حدیث/از اساتیدمهدویت 🖥ادمین تبلیغات @Admintabligh_ma_va_o 📌ادمین سوالات @yasahebzaman113 انتشارمطالب باهرنامی مشکلی ندارد✅
مشاهده در ایتا
دانلود
💠به مناسبت روز بزرگداشت جناب ملاصدرا ملاصدرا یکی از بزرگ‌ترین دانشمندان و فیلسوفان ایران است. کار بزرگ او این بود که روش فکری جدیدی به نام حکمت متعالیه ساخت. 💠تا قبل از او، دانشمندان سه گروه بودند: بعضی فقط روی عقل و منطق حساب می‌کردند، بعضی فقط به احساس و کشف قلبی باور داشتند، و بعضی هم فقط به ظاهر دین توجه می‌کردند. شاهکار ملاصدرا این بود که نشان داد عقل، قلب و دین با هم هیچ تضادی ندارند و هر سه ما را به یک حقیقت (خداوند) می‌رسانند. 👌مهم‌ترین حرف او نظریه است. او می‌گفت جهان هستی خشک و ثابت نیست؛ بلکه ذات همه‌چیز همیشه زنده است و مدام در حال حرکت و کامل‌تر شدن به سمت خداست. کتاب‌ها و آثار مهم: اسفار اربعه (سفرهای چهارگانه): شاهکار اصلی اوست. او در این کتاب، مسیر رشد و تکامل روح انسان را مثل یک سفر معنوی در چهار مرحله توضیح داده است. شرح اصول کافی: ملاصدرا در این کتاب مهم، احادیث پیامبر (ص) و امامان (ع) را با نگاهی بسیار عمیق و فلسفی توضیح داده و نشان داده که علم و دین چقدر به هم نزدیک‌اند. کتاب‌های دیگری مثل الشواهد الربوبیه هم دارد که برای آشنایی با افکار او ساده‌تر هستند. 😔 افسوس که چنین بزرگانی داریم و آثارشان بی توجه.... ✍ احسان عبادی @ma_va_o
✅ ما انشالله سلسله جلسات مفصل درباره را در حال تدوین و نگارش متن و سپس ضبط هستیم اما گفتم برای شروع کار، خوب است متن کوتاه با موضوع توبه بنویسم. انشالله مورد استقبال واقع شود. هر روز ۲ شماره می گذاریم تا انشالله بیست روزه تمام شود. همه ما در هر حال و وضعی، به توبه نیاز داریم. در این دوره و زمانه و روزگار ، حتی اگر گناه هم نکنیم، گردی از گناه بر ما خواهد نشست....
✍ سلسله یادداشت کوتاه ۱ ۱. دعوت بی‌کران خداوند، عاشقی است که هرگز از معشوق فراری خود خسته نمی‌شود. وقتی راه را گم می‌کنی و در تاریکی‌ها قدم می‌گذاری، او همچنان با فانوسی روشن بر درگاه هستی ایستاده است. ، همان لحظه‌ای است که دلتنگی بر تو غلبه می‌کند و رو به سوی خانه می‌چرخی. او پیش از آنکه قدم اول را برداری، آغوشش را برایت گشوده است. بازگرد که یار، بی‌صبرانه منتظر توست. ✍ احسان عبادی @ma_va_o
🔰 1 📗 در 20 قسمت با ما باشید برای یادگرفتن راهکارهای کتابخوان کردن فرزندان @ma_va_o
🔰 1 📗 در 20 قسمت با ما باشید برای یادگرفتن راهکارهای کتابخوان شدن خودمان ! @ma_va_o
👆👆👆👆 دو سری متن هست یکی کتابخوان شدن خودمان یکی کتابخوان کردن فرزندانمان
05-02-30-Khatib.mp3
زمان: حجم: 2.8M
❌️درد دلهای فرزند شهید خطیب، وزیر اطلاعات 🎙حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سیدمحمدرضا واعظی ، استاد سطوح عالی حوزه علمیه و فرزند شهید خطیب (وزیر اطلاعات) ❌️جواب شبهه دسته بندی شورای عالی امنیت ملی 📛گلایه از تخریبهایی که متوجه شهید رییسی میشد ‼️💔 @ma_va_o
✅ هرچند مدعیان تخریب گر به این صوتها اهمیت نمی دهند اما خوب گوش کنید پسر وزیر شهید اطلاعات چه می گوید در مسئولان درجه اول، فسادی وجود ندارد. تقسیم بندی های شعام هم تهمت است. افراد انقلابی آنجا هستند...
❌ بازهم نشر دروغهای کامران غضنفری در کانالهایی که خود را انقلابی می دانند ❌کامران غضنفری تا الان بارها دروغ گفته ، سری قبل هم ادعای همکاری دولت با اسرائیل را داشت! ❌ ادعا داشت دولت قصد کودتا دارد و.... ✅ آنهایی که اسمتان را انقلابی می گذارید اما کینه دولت را در دل دارید، الان برای مورد اول و دوم ادعاهای این در‌وغگو ، چه سندی دارید ؟؟ بسم الله، سند بدهید. 👆ذره ای دین و ایمان در وجود جماعتی که این کذبها را پخش می کنند هست ؟ حالا می فهمیم راز سخنان آقاجان شهیدمان را که فرمود میکنم و می کنم افرادی از درون مجلس یا حتی دیگر به رییس جمهور توهین کنند... ❌ حقیقتا بعضی ها به اسم انقلابی، هیچ نسبتی با حرفهای آقا ندارند. چه راحت دروغ نشر می دهند آن هم دروغهای معلوم الحالی چون غضنفری که سابقه دروغ کم ندارد!!! ❌ اگر اسمتان انقلابی هست،بسم الله سند ادعاهای این مرد را بدهید @ma_va_o
احسان عبادی | ما و او
❌ بازهم نشر دروغهای کامران غضنفری در کانالهایی که خود را انقلابی می دانند ❌کامران غضنفری تا الان ب
✅ با هم سخنان 27 دی ماه 1404 آقا را می خوانیم تا نسبت کامران غضنفری و کانالهایی که همینطور بدون سند حرفهایش را نشر دادند با سخنان آقا را بسنجیم مسئولین هم ــ مسئولین ذی‌ربط در بخشهای مختلف هم ــ حقیقتاً کار کردند. 👈رئیس‌جمهور محترم،👈 و دیگر رؤسای کشور، فعّالیّت کردند؛ وسط میدان بودند و کار کردند. 👈 این‌جور نباشد که چون بنده خبر ندارم از کاری که دیگری کرده، همین‌طور مدام ایراد کنم که آقا چرا چنین و چرا فلان [است]؛ نه، همه کار کردند. 👈👈من از اینکه به رؤسای کشور، به رئیس‌جمهور و دیگران در یک ‌چنین شرایط مهمّ بین‌المللی و داخلی اهانت بشود، بشدّت پرهیز میکنم و نمیگذارم و میکنم، میکنم کسانی را؛ حالا ممکن است در باشد، ممکن است بیرون مجلس باشد، ممکن است هر جا باشد. قدر اینها را ما بدانیم؛ قدر مسئولینی که وقتی یک ‌چنین حادثه‌ای برای کشور پیش می‌آید، از مردم کناره نمیگیرند. گاهی ما در گذشته داشته‌ایم که مردم وسط میدان بودند، مسئولین تماشا میکردند، گاهی هم علیه مردم یک حرفی میزدند.👈 این دفعه، نخیر، مسئولین در کنار مردم بودند، در بین مردم بودند، با مردم حرکت کردند، با همان هدف تلاش کردند، کار کردند.👈 این باید قدرشناسی بشود؛ این خیلی مهم است. توصیه‌ی مؤکّد من نسبت به شخص رئیس‌جمهور و مسئولین قوا، رؤسای دیگر قوا و رؤسای فعّال کشور است؛ 👈بگذارید اینها کارشان را بکنند، تلاششان را بکنند و خدمت بزرگی را که بر عهده دارند انجام بدهند. این سخنان برای بعد حذف ارز ترجیحی هست ،رهبری از قدردانی کردن می گویند ، اما عده ای نه‌ تنها توهین میکنند بلکه همان کار را هم زیر سوال می برند و مسبب فتنه می نامند!!!