eitaa logo
احسان عبادی | ما و او
49هزار دنبال‌کننده
9.7هزار عکس
3.4هزار ویدیو
601 فایل
کانال دوم👈 @marefatemahdavi ✍️ احسان عبادی/طلبه درس خارج/ارشد ادیان و عرفان/دانشجوی دکتری قرآن و حدیث/از اساتیدمهدویت 🖥ادمین تبلیغات @Admintabligh_ma_va_o 📌ادمین سوالات @yasahebzaman113 انتشارمطالب باهرنامی مشکلی ندارد✅
مشاهده در ایتا
دانلود
👆👆👆 دوستان این سه صوت را کامل گوش دهید ، تا بحث امت مبعوث شده خوب جا بیوفتد ، بحث مطالبات مردمی هم خوب روشن شود.
احسان عبادی | ما و او
👌 نکته معنادار بیانیه ساعت قبل #سپاه_پاسداران ✅ مذاکره، صحنه دیگری از کارزار میدان نبرد است ✅ ✅ د
✅ جماعت مدعی و تخریب گر ، نه تنها بیانیه دیروز سپاه را کار نکردند ، بلکه از همان ساعات اولیه و حتی دیشب در تجمعات ، علیه این بیانیه و سپاه مطلب نوشتند !!!!!! واقعا خدا قوت چه کسی فکرش را می کرد که هر غلطی که اصلاح طلبان افراطی در دهه های هشتاد و نود می کردند، الان یک عده به اسم انقلابی بکنند؟؟؟ در خواب شب خودمان هم نمی دیدیم که روزی یک عده به اسم انقلابی ، به حمله کنند !!!! عاقبت خود حق پنداری مطلق همینه ، عاقبت افرادی که حاضر نیستند یک لحظه به این فکر کنند که ممکنه تحلیل خودشون اشتباه بوده همینه. بروید سابقه این افراد رو بررسی کنید. همه اونها از کسانی هستند که در وعده های صادق 2 و 3 هم به فرماندهان شهید سپاهی ما توهین می کردند و اونها رو تعلل کار و بیانیه نویس و ترسو خطاب می کردند ! خجالت هم خوب چیزیه وقاحت هم حدی داره سپاه نمی فهمه ، اما این جماعت می فهمند !!!!!!!!!!!
❌ از نظر بعضی ها ، اگه یه نفر چه کانال دار ،چه نماینده ، سر تا پای نظام‌ رو بشوره و ببره ، هیچ ایرادی نداره ! اما اگه ما اون فرد رو نقد کردیم میشه اشتباه !!!! داداش حرمت نظام و انقلاب از افراد بالاتره ! این رو همه باید بدونیم. برای همین آقای شهید صریح از توهین کردن یک عده در علیه رئیس جمهور حرف زدند و فرمود می کنم. صریح فرمودند هرکس مردم را به مسئولین بدبین کند در زمین دشمن بازی می کند.
احسان عبادی | ما و او
✍ سلسله یادداشت کوتاه #در_آغوش_خدا ۱ ۱. دعوت بی‌کران خداوند، عاشقی است که هرگز از معشوق فراری خود
✍ سلسله یادداشت کوتاه ۲ ۲. فرار به سوی پناهگاه کجا می‌گریزی؟ از خودت خسته شده‌ای؟ از بار سنگین اشتباهاتت و گناهانت؟ زیباترین فرار در این عالم، فرار به سوی خداست. توبه یعنی دویدن به سمت تنها پناهگاهی که تو را به خاطر خطاهایت سرزنش نمی‌کند. او مشتاق‌تر از توست تا این فاصله‌ها پاک شوند. کافی است زمزمه کنی برگشتم..... درهای رحمت چنان باز می‌شوند که گویی هرگز خطایی نکرده‌ای. به آغوش امن او پناه ببر. ✍ احسان عبادی @ma_va_o
احسان عبادی | ما و او
✅ جماعت مدعی و تخریب گر ، نه تنها بیانیه دیروز سپاه را کار نکردند ، بلکه از همان ساعات اولیه و حتی د
❌ جماعتی به اسم انقلابی در حال نشر مطالبی هستند که نشان دهند سپاه با رهبری اختلاف نظر و فکر داشته 😳 مثلا در زدن عین الاسد که آن را انتقام دانسته و رهبری گفته سیلی !!! ❌ اما این جماعت با نامردی تمام کارشان به جایی رسیده که همانند BBC و اینترنشنال ، دست به تقطیع زده اند و ادامه بیانیه سپاه را نیاوردند که آنجا گفته بود به مردم آمریکا که برای پیشگیری از خسارت های بیشتر، سربازان آمریکایی را از منطقه فرا بخوانند ، یعنی همان اخراج از منطقه. واقعا این ها اسمشان انقلابی هست؟؟ یا عکس سردار جعفری را می گذارند که از مذاکره کنندگان برجام تقدیر کرد !!!! خب شما یک کلام از رهبری پیدا کنید که علیه مذاکره کنندگان برجام حرف زده باشد رهبری در وصف تیم مذاکره کننده فرمود بنده هیئت مذاکره‌کننده را - همین دوستانى که این مدّت این زحمات را بر دوش گرفته‌اند - هم میدانم، هم میدانم، هم میدانم، هم میدانم؛ این را همه بدانند. اکثر حضّارى که اینجا تشریف دارید، از محتواى مذاکرات خبر ندارید؛ اگر شما هم از محتواى مذاکرات و جزئیّات مذاکرات و آنچه در مجالس میگذرد مطّلع بودید، به بخشى از آنچه بنده گفتم، حتماً اذعان میکردید ( 2 تیر 1394) 👈👈 رهبری در نامه 29 مهر 1394 که همان نامه معروفی که شروطی برای برجام تعیین کردند ، در ابتدای نامه از هیات مذاکره کننده، منتقدان برجام، اعضای مجلس ، رئیس مجلس (شهید لاریجانی) ، اعضای شعام و.. . از عبارت کردن استفاده کردند و فرمودند این تلاشها پاداش الهی دارد ! سپس در 3 شهریور 95 آقا فرمودند: انتقاد من به موضوع برجام به بدعهدی و خباثت طرف مقابل مربوط می‌شود نه عناصر خودمان؛ زیرا مذاکره‌کنندگان ما به اندازه توان خود تلاش شبانه‌روزی انجام دادند و ما قدردان این زحمات هستیم. الان فرمانده سپاه وقت از تیم مذاکرده کننده تقدیر کرد ، کار بدی بود ؟ خب همین کار را آقای شهید هم کرده بود !!! ❌ خباثت بعضی ها چقدر زیاده شده که راحت راحت دارند سپاه را می زنند؟ اصلا حیا دارید؟ شعور دارید ؟ وسط جنگ دارید سپاه را می زنید چون از مذاکره حمایت کرده ؟ دارید سپاه را می زنید که با جنگیدن قاطعانه خودش خار چشم دشمن شده؟؟؟ این ها دیگر چه موجوداتی هستند !! به کوری چشم مخالفان سپاه ، این آقای شهید ما بود که در 10 مهر 1398 فرمودند: «شما فرزندانِ عزیزِ این حقیر هستید؛ اگر کسی از بنده سؤال بکند که حالا شما از این بچّه‌ها، از این فرزندان راضی هستید، 👈👈 خواهم گفت که صددرصد راضی‌ام! 👉👉 امّا قانع نیستم، راضی هستم خیلی، قانع نیستم. توقّعِ «زیادی» هم نیست؛ برای خاطر اینکه معتقدم خدای متعال استعدادی داده که شما ده برابر اینکه گفتیم -حالا احتیاط کردم گفتم ده برابر، امّا صد برابر این- میتوانید پیش بروید؛ ب » ۱۳۹۸/۷/۱۰ خدایا دوربین مخفیه؟ بگو بدونیم ! یعنی الان ما باید از سپاه دفاع کنیم در برابر تهمت های یک عده انقلابی؟؟؟ یا حسین یا مهدی یا ابالفضل هیچی سکوت خداقوت به عزیزان هم صدا با اصلاح طلبان دهه هشتاد و نود !!!
وقتی هم گلدون شیک میخوای هم دکوری 🥺🎀 برای استعلام قیمت دقیق و ثبت سفارش، کافیه به پیوی مراجعه کنید @Gallery_anam💫 آدرس کانال https://eitaa.com/galleryanamm
احسان عبادی | ما و او
وقتی هم گلدون شیک میخوای هم دکوری 🥺🎀 برای استعلام قیمت دقیق و ثبت سفارش، کافیه به پیوی مراجعه کنید
👆👆👆👆 این کانال یکی از نیروهای خوش ذوق انقلابی هس که دکوری های خوب وطن دوستانه و مذهبی دارند که خودشان درست می کنند. لطفا برای حمایت از تولید داخلی و حمایت و خرید ارزان این کالاها عضو شوید و خریداری کنید 👆👆👆
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
14.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 مجموعه کلیپ های 9 🎬 جلسه نهم 9️⃣، انتظار پویا 🎤 احسان عبادی 🌀تهیه در واحد رسانه بنیاد مهدویت استان مازندران @ma_va_o
17.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 مجموعه کلیپ های 10 🎬 جلسه دهم 🔟، اضطرار به حجت 🎤 احسان عبادی 🌀تهیه در واحد رسانه بنیاد مهدویت استان مازندران @ma_va_o