eitaa logo
معارف شهراب
95 دنبال‌کننده
974 عکس
2هزار ویدیو
40 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از طب سنتی ایرانی
🌸🍃 🍃 🆔 @golavishecom | گلِ آویشه 📚نسخه های استاد ضیایی: 🔻 جوش‌های صورت در دورۀ قاعدگی: توجّه: از قندهای شیمیائی، اسانسهای شیمیائی، ترانس چربی بالا، کافئین زیاد، فست فودها پرهیز شود. درمان: 1ـ وسط روز: یک‌قاشق مربّاخوری تخم کتان بخورید(توجّه: فقط به مدّت دو هفته مصرف شود؛ زیرا زیاده‌روی در مصرف آن، عقیمی و ناباروری می‌آورد) 2ـ به همراه ناهار و شام: خوردن کاهو (بدون سُس) 3ـ شب: یک‌عدد لیمو شیرین 🍃 🌸🍃 〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️ ✅🛍آدرس سایت گلِ آویشه جهت خرید محصولات ارگانیک و سالم 🍯😍👨‍💻↶ https://golavishe.com/
خواب بودم، خواب دیدم مرده ام/ بی نهایت خسته و افسرده ام/ تا میان گور رفتم دل گرفت/ قبر کن سنگ لحد را گل گرفت/ روی من خروارها از خاک بود/ وای، قبر من چه وحشتناک بود! بالش زیر سرم از سنگ بود/ غرق ظلمت، سوت و کور تنگ بود/ هر که آمد پیش، حرفی راند و رفت/ سوره ی حمدی برایم خواند و رفت/ خسته بودم هیچ کس یارم نشد/ زان میان یک تن خریدارم نشد/ نه رفیقی، نه شفیقی، نه کسی/ ترس بود و وحشت و دلواپسی/ ناله می کردم ولیکن بی جواب/ تشنه بودم، در پی یک جرعه آب/ آمدند از راه نزدم دو ملک/ تیره شد در پیش چشمانم فلک/ یک ملک گفتا: بگو دین تو چیست؟ دیگری فریاد زد: رب تو کیست؟ گر چه پرسش ها به ظاهر ساده بود/ لرزه بر اندام من افتاده بود/ هر چه کردم سعی تا گویم جواب/ سدّ نطقم شد هراس و اضطراب/ از سکوتم آن دو گشته خشمگین/ رفت بالا گرزهای آتشین/ قبر من پر گشته بود از نار و دود/ بار دیگر با غضب پرسش نمود: ای گنه کار سیه دل، بسته پر/ نام اربابان خود یک یک ببر/ گوئیا لب ها به هم چسبیده بود/ گوش گویا نامشان نشنیده بود/ نامهای خوبشان از یاد رفت/ وای، سعی و زحمتم بر باد رفت/ چهره ام از شرم میشد سرخ و زرد/ بار دیگر بر سرم فریاد کرد: در میان عمر خود کن جستجو/ کارهای نیک و زشتت را بگو/ هر چه می کردم به اعمالم نگاه/ کوله بارم بود مملو از گناه/ کارهای زشت من بسیار بود/ بر زبان آوردنش دشوار بود/ چاره ای جز لب فرو بستن نبود/ گرز آتش بر سرم آمد فرود/ عمق جانم از حرارت آب شد/ روحم از فرط الم بی تاب شد/ چون ملائک نا امید از من شدند/ حرف آخر را چنین با من زدند: عمر خود را ای جوان کردی تباه/ نامه اعمال تو باشد سیاه/ ما که ماموران حق داوریم/ پس تو را سوی جهنم می بریم/ دیگر آنجا عذر خواهی دیر بود/ دست و پایم بسته در زنجیر بود/ نا امید از هرکجا و دل فکار/ می کشیدندم به خِفّت سوی نار/ ناگهان الطاف حق آغاز شد/ از جنان درهای رحمت باز شد/ مردی آمد از تبار آسمان/ دیگران چون نجم و او چون کهکشان/ صورتش خورشید بود و غرق نور/ جام چشمانش پر از خمر طهور/ چشمهایش زندگانی می سرود/ درد را از قلب انسان می زدود/ بر سر خود شال سبزی بسته بود/ بر دلم مهرش عجب بنشسته بود/ کِی به زیبائی او گل می رسید/ پیش او یوسف خجالت می کشید/ دو ملک سر را به زیر انداختند/ بال خود را فرش راهش ساختند/ غرق حیرت داشتند این زمزمه/ آمده اینجا حسین فاطمه؟! صاحب روز قیامت آمده/ گوئیا بهر شفاعت آمده/ سوی من آمد مرا شرمنده کرد/ مهربانانه به رویم خنده کرد/ گشتم از خود بی خود از بوی حسین (ع)/ من کجا و دیدن روی حسین (ع)/ گفت: آزادش کنید این بنده را/ خانه آبادش کنید این بنده را/ اینکه این جا این چنین تنها شده/ کام او با تربت من وا شده/ مادرش او را به عشقم زاده است/ گریه کرده بعد شیرش داده است/ خویش را در سوز عشقم آب کرد/ عکس من را بر دل خود قاب کرد/ بارها بر من محبت کرده است/ سینه اش را وقف هیئت کرده است/ سینه چاک آل زهرا بوده است/ چای ریز مجلس ما بوده است/ اسم من راز و نیازش بوده است/ تربتم مهر نمازش بوده است/ پرچم من را به دوشش می کشید/ پا برهنه در عزایم می دوید/ بهر عباسم به تن کرده کفن/ روز تاسوعا شده سقای من/ اقتدا بر خواهرم زینب نمود/ گاه میشد صورتش بهرم کبود/ تا به دنیا بود از من دم زده/ او غذای روضه ام را هم زده/ قلب او از حب ما لبریز بود/ پیش چشمش غیر ما ناچیز بود/ با ادب در مجلس ما می نشست/ قلب او با روضه ی من می شکست/ حرمت ما را به دنیا پاس داشت/ ارتباطی تنگ با عباس داشت/ اشک او با نام من می شد روان/ گریه در روضه نمی دادش امان/ بارها لعن امیه کرده است/ خویش را نذر رقیه کرده است/ گریه کرده چون برای اکبرم/ با خود او را نزد زهرا (س) می برم/ هرچه باشد او برایم بنده است/ او بسوزد، صاحبش شرمنده است/ در مرامم نیست او تنها شود/ باعث خوشحالی اعدا شود/ گرچه در ظاهر گنه کار است و بد/ قلب او بوی محبت میدهد/ سختی جان کندن و هول جواب/ بس بود بهرش به عنوان عقاب/ در قیامت عطر و بویش می دهم/ پیش مردم آبرویش می دهم/ آری آری، هرکه پا بست من است/ نامه ی اعمال او دست من است/ فقط به عشق آقا امام حسین وهرچی درتوان داری پخش کن یا علی مدد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ افشاگری دکتر دن اریکسون، پزشک اورژانس در کالیفرنیا: ‏فشار سازمان بهداشت جهانی برای اعلام کردن فوتی‌های بیماریهای دیگر به نام کرونا برای بالا بردن رسانه‌ای آمار کرونا و ‎ فیلم کنفرانس خبری ایشون توسط یوتیوب بسته شد ! 🚩 @darmaneslami
هدایت شده از جهانِ پساکرونا
10.09M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🏴 نباید تعطیل شود ... 👤 حجت الاسلام پناهیان به پویشِ سراسری «جهان پساکرونا» بپیوندید.👇👇 🌐https://eitaa.com/joinchat/476184625C62ff62b069
هدایت شده از جهانِ پساکرونا
5.83M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🏴 آقاجان مردم خیلی نگران هستند. خطاب حجت الاسلام ضیایی به رهبر انقلاب به پویشِ سراسری « جهان پساکرونا » بپیوندید.👇👇 🌐https://eitaa.com/joinchat/476184625C62ff62b069
هدایت شده از جهانِ پساکرونا
🔺 با حساب دروغ های برخی افراد ستاد ، با این جمعیت کربلا👆 باید منتظر کشتار میلیونی مردم عراق باشیم در حالیکه آمار عراق یک دهم ایران هم نبوده. ⁉️ افلاتتفکّرون؟ به پویشِ سراسری « جهان پساکرونا » بپیوندید.👇👇 🌐https://eitaa.com/joinchat/476184625C62ff62b069
هدایت شده از جهانِ پساکرونا
. ✅ پس از قریب به ٢٠٠ روز تحقیق؛ تا لحظاتی دیگر از نسخه ی کتابِ " کرونا، بزرگترین دروغ قرن" در کانال جهان پساکرونا رونمایی خواهد شد. 🌐 اطلاع رسانی بفرمایید...
✍️از دردهای بی درمان مدرنیته که امروز توسط خیل عظیم تربیت شدگانش در داخل و خارج همچون علم وحی تقدیس می شود همین علوم تجربی و انسانی کم خاصیت و غالبا مضر برای پاسخگویی به انواع نیازهای روحانی و عقلانی و جسمانی بشر متحیر است. علومی فربه و پر مدعا و تمامیت خواه ؛ که نمونه کوچک ناتوانی آنها را در مقابله با کرونا و اغتشاشات سیاسی و اقتصادی سال های اخیر و شکاف طبقاتی مهلک جهانی می توان دید. متن ذیل به گوشه ای از این واقعیت تلخ اشاره دارد: بسم الله الرحمن الرحیم 😷 خاصیّتِ بی خاصیّتِ علم 1️⃣ بوعلی سینا (؟) درباره ی ابوعلی سینا ـ اگر چه به اغراق، اما ـ گفته اند که با مشاهده، به بیماریِ بیمار پی می برد. داستان هائی نیز از این رهگذر به او نسبت داده اند، مانند: مردی از روستایش بار انگور بر الاغ داشت و به شهر می برد. بوعلی به او خبر داد که ساعتی دیگر می میرد. او که خود را سرِحال و پرتوان می دید به تمسخر او پرداخت. پس از ساعتی، جنازه ی او را از شهر به روستایشان برمی گرداندند. شاگرد بوعلی از او پرسید که چگونه از مرگ آن مرد با خبر شد؟ و بوعلی جواب داد: آن مرد را دیدم که دارای بیماریِ خاصی بود، و او همانطور که سوار بر الاغ، بار انگور را به شهر می برد، انگور می خورد. دانستم که خوردنِ انگور با وجودِ آن بیماری، موجب مرگ می شود. دروغ یا راست، اغراق یا حقیقت، به هر حال، طرفِ ما بوعلی است، کسی که امام خمینی (ره) به او می گوید: و هو مع أسهائه الکثیرة لم یکن له کفواً احد (با وجود اشتباهات فراوانش، هیچ کسی مانند او نیست). این را بنده بارها از حضرت استاد جوادی آملی حفظه الله شنیده ام. 2️⃣ عجز علم تجربی پس از شنیدنِ عجز اهل علمِ تجربی درباره ی خوراندنِ داروهای بی خاصیّت بلکه مرگبار به بیماران کرونائی ـ پس از زحمتِ فراوان گروه پزشکی و پرستاری در راه مهار کرونا ـ گفتم به ابزاری که در دست این بزرگواران است، اشاره ای کنم. 🔵 خدمت مخاطبانِ گرامی عرض می کنم که همیشه علم تجربی را نسبت به میدان های ناشناخته، مانند یک انسان کور در نظر بگیرید که در آن میدان به دنبال چیزی می گردد. همه ی کرّ و فرّ علم تجربی، به کشفیّات و تجربیّاتش است؛ به آنچه که دارد، نه به آنچه که می خواهد نسبت به آنها دانا شود و دارا شود. 3️⃣ عوارض داروئی سال ها پیش بنده در بیمارستانی مسؤول نسخه خوانی و نیز تزریقات بودم. چه نسخه ها که دکترهای هندی و بنگلادشی در آن «آمپول دیپیرون» تجویز می کردند و ما آن را به بیمار می دادیم و تزریق می کردیم. اکنون مانند بسیاری از داروهای دیگر که پس از تست جهانی، و پی بردن به ضررهای آنها، ممنوع شدند، «دیپیرون» نیز ممنوع شده است. اینک ما با یک بیماریِ ویروسیِ خطرناک (یا میکروبی، احتمال دارد) و مرگ آوری به نام «کووید 19» مواجهیم. درمانِ این بیماری، یکی از مجهولات علم پزشکی است. علم پزشکی نیز مانند دیگرِ علوم تجربی، کور این میدان مجهول است. نمی داند و نمی تواند؛ از طرفی نمی داند که راه درمان این ویروسِ مرگبار چیست، و از طرف دیگر نمی تواند که این همه بیمارِ روی تخت ها را با تزریق سرم و مسکّن رها کند. مجبور است چشم بسته عمل کند و به اصطلاحِ علمی، با آزمایش و خطا پیش رود تا به درمان قطعی نزدیک شود. 4️⃣ آزمایش و خطا این ذاتِ علم تجربی است، خیانتی در کار نیست. به قول قاعده ی فلسفی «الذاتیُّ لا یختلف و لا یتخلّف (ذاتی نه عوض می شود و نه جانشین می پذیرد»، تار و پودِ علم تجربی (ذات علم تجربی) را با آزمایش و خطا بافته اند. این همه تجربیات و کشفیّاتِ موفق علمیِ ما در علم پزشکی و غیر علم پزشکی، همه از مسیر آزمایش و خطا گذشته است، از دانشمندانی که از اثرات آزمایش های خود جان دادند تا مردمی که از اثرات مخرّب کشفیّات آنها به مرگ سریع یا مرگِ آرام مبتلا شده و می شوند. حتی این درهای آهن ربائیِ یخچال هائی که در منزل ماست، پس از سال ها که بچه ها در آن ها می مردند، اختراع شد. ابتدا درهای یخچال ها از بیرون مانند درهای صندوق ها بسته می شد. بچه ها در یخچال های فرسوده برای بازی می رفتند و از بیرون قفل می شد و دیگر نمی توانستند از داخل بازش کنند و در آن می مردند. هنوز بر روی آسیب های امواج دکل های بزرگِ برقی و مخابراتی تحقیق می شود. هنوز بر روی اثرات تلفن همراه بر روی مغز مردها و جنین زن ها کار می شود.... هنوز... (اگر چه قطعاً نمی دانید، چون به شما نگفته اند، اما بدانید که) وقتی به پزشک مراجعه می کنید هر داروئی که پزشک به شما می دهد یک برگ زرد (مانند کارت زرد در فوتبال) دارد که باید گزارش عوارضِ داروها را در آن بنویسید. هیچ راهی تمام نشده، خصوصاً این راهی که هنوز شروع نشده است، راه کرونا...
5️⃣ کورِ مادرزاد علم تجربی را مانند کور مادرزادی در نظر بگیرید که در میدانی بزرگ، به دنبال چیزی است... همین. بیش از این، نه او باید ادعا کند و نه ما باید انتظار داشته باشیم. داروهای خیالیِ ضد کرونای «رِمدِسیویر» و «فاوی پیراویر» و... عزیزانِ ما را نکشته اند. این، خاصیّتِ بی خاصیّتِ علم تجربی است که راه او از مسیر آزمایش و خطا می گذرد. البته برای تست درمان کرونا، راههای دیگر هم وجود داشت. هزار راهِ نرفته... محمد ذکاوت صفت ـ قم ـ 14 آبان 99 . https://eitaa.com/yahojjatadrekna دلنوشته هایی از جنس انتظار - لینک ایتا
وزیر بهداشت گفته این پیک سوم و به احتمال زیاد اخرین پیک کروناس 👌این جمله هم نشخوار سخنان فائوچی صهیونیست است. ✡ سلسله ی نشخواریان