معارج
پیـ💬ـامِتَــ👩👨ــربیتی ویژهٔ پــدر و مــادر هـــــــا
#پیام_تربیتی
🍲😒 وقتی کودکان بفهمند غذا خوردنشان چقدر برای والدین مهم است از آن به عنوان ابزاری جهت کنترل والدین استفاده می کنند .
😊🍳 وقتی کودک شما خوب غذا میخورد، «نباید» او را تشویق کنید ، «نباید» پاداش و جایزه بدهید یا حتی به نوعی نشان بدهید که از این قضیه خوشحالید! ...
👈👈 غذا خوردن کار خارق العاده یا کاری که مستوجب تشویق و پاداش باشد نیست! 👉👉
📌کودک باید بداند که ما غذا می خوریم برای اینکه نیاز به غذا داریم و نه برای خوشایند پدر و مادر یا در ازای جایزه و تشویق!
(( اگر کودک بفهمد که غذا خوردن او چقدر برای شما مهم است ، با بدغذایی کردن «لجبازی» خواهد . ))
#تربیت #کودک
ــــــــــــــــــــــــــــــــ
↪ با انتشــارِ محتــوا (فوروارد)؛
در معرفیِ ڪانال شریڪ باشید...
─┅═ঊঈ🌺🍃ঊঈ═┅─
@salehinhoze
─┅═ঊঈ🌺🍃ঊঈ═┅─
معارج
زنـگــِ🔔تـَـــفـریـحـ😍
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👌کادو کن بدون چسب!
#عیدی
ـــــــــــــــــــ
↪ با انتشــارِ محتــوا (فوروارد)؛
در معرفیِ ڪانال شریڪ باشید ...
@salehinhoze
زمان زندان ششم من سال ۱۳۵۳ بود.شرایط اجتماعیای که من در آن قرار داشتم،کاملاً با وضع و شرایط من در پیش از زندان پنجم متفاوت بود. از طریق امامت مسجد،ارتباطات اجتماعی گستردهای داشتم.امامت نماز را نخست در《مسجد امام حسن(علیهالسّلام)》 شروع کردم_که مسجدی کوچک و در کوچهای فرعی است_سپس به《مسجد کرامت》 انتقال یافتم، که مسجدی بزرگ است.اهمّیّت این مسجد، تنها به علّت بزرگی آن نبود،بلکه از این جهت هم بود که در موقعیّتی حسّاس و در نزدیکی مرکز دینی شهر، یعنی حرم امام رضا(علیهالسّلام) و مدارس دینی قرار داشت؛ و از سوی دیگر، به بخش مدرن شهر،که دانشگاه و سینماها در آن قرار دارند،نزدیک بود؛ همانطور که به بازار و کسبه و تجّار نیز نزدیک بود. از همین رو، محلّ تلاقی گروههایی بود که همواره از هم جدا بودند و با هم کشمکش داشتند:کسبه، طلّاب علوم دینی، و دانشجویان دانشگاه.
فعّالیّت این مسجد گسترش یافت و در نتیجه حسّاسیّت دستگاه حاکمه را برانگیخت؛ لذا مداخله کرد و از نماز خواندن من در آن مسجد جلوگیری کرد.
@salehinhoze
فصل سیزدهم : کُد رمز
#کتاب_خون_دلی_کهلعل_شد
#کتاب
#کتابخوانی
#حوزه_364_حضرت_رقیه_سلام_الله_علیها
#ناحیه_حیدر_کرار_ع_شهر_پرند
#سپاه_سیدالشهداء_ع_استان_تهران
سه ماه پس از آن،به مسجد امام حسن(علیهالسّلام) بازگشتم،که به علّت کوچکی و دورافتاده بودن،مورد توجّه دستگاه امنیّتی نبود. همین که نماز را در این مسجد کوچک...شروع کردم،طلّاب و دانشجویان و کسبه به آنجا روی آوردند؛به طوریکه فضای مسجد برای آنها تنگ شد و متولّیان مسجد ناگزیر شدند آن را توسعه دهند؛و لذا از مسجد کرامت هم بزرگتر شد. برای رفع یا کاهش حسّاسیّتها،تنها شبهای شنبه در آن نماز میخواندم و یک درس از نهجالبلاغه هم میگفتم، که تعداد انبوهی در آن حضور مییافتند.
افزون بر امامت مسجد،خانهام نیز مراجعینی از گروهها و اقشار مختلف داشت که به آنجا میآمدند،سؤال میپرسیدند، درخواست داشتند، پیشنهاد میدادند، و بحث میکردند. همهی مراجعهکنندگان را با خوشرویی میپذیرفتم. حتّی این مراجعات گاهی تا نیمهی شب هم تداوم مییافت.ضمناً این مراجعات تنها از مشهد نبود، بلکه از شهرهای مختلف مراجعه میکردند.
@salehinhoze
فصل سیزدهم : کُد رمز
#کتاب_خون_دلی_کهلعل_شد
#کتاب
#کتابخوانی
#حوزه_364_حضرت_رقیه_سلام_الله_علیها
#ناحیه_حیدر_کرار_ع_شهر_پرند
#سپاه_سیدالشهداء_ع_استان_تهران
#میراث_فاطمی
اینکه در روایات ما وارد شده که افضل اعمال امت، #انتظار_فرج است یعنی چه؟ مگر انتظار چیست؟ انتظار ظهور حضرت ولی الله الاعظم مگر چه مضمون و معنایی در باطن خود دارد که این قدر دارای فضیلت است؟
صفحه ۳۱
@salehinhoze
#میراث_فاطمی
کسانی که مغرض و یا نادان بودند این طور به مردم یاد داده بودند که انتظار، یعنی اینکه شما از هر عمل مثبت و اقدام و مجاهدت و اصلاحی دست بکشید و منتظر بمانید تا صاحب عصر و زمان خودش بیاید و اوضاع را اصلاح کند و مفاسد را برطرف نماید.
صفحه ۳۱
@salehinhoze