eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
⬅️بصیرت، مردودین و مقبولین «امروز و تا این نقطه از حماسه‌ دفاع مقدس سوم، به‌جرأت می‌توان گفت که شما ملت قهرمان ایران، پیروز قطعی این میدان بوده‌اید» ❇️ سه مقطع برای امتحان بصیرت انقلابیون مقطع اول: عملیات وعده‌ صادق بعد از شهادت حاج قاسم عزیز بچه‌های موشکیِ ما، پایگاه آمریکایی عین‌الاسد را در عراق نابود کردند برخی از تحلیل‌گرانِ بی‌بصیرت گفتند: عین‌الاسد، فیک‌الاسد بود و زحمات بچه‌های موشکی را نادیده گرفتند و کلی اتهام و بد و بیراه گفتند مانند آقای و تا جایی که شهیدحاجی‌زاده گفته بودند از هر کس بگذرم، قیامت از اون شیخ منبری که اینجور زحمات بچه‌ها را به باد داد نخواهم گذشت! بعد از چند روز رهبری شهید فرمودند: روز نابودی عین الاسد یوم‌الله بود ◀️ مقطع دوم: در جنگ دوازده روزه که آتش‌بس را با دستور شخص رهبریِ شهید پذیرفتیم، یک عده بی‌بصیرت باز هم شروع کردند به اشکال‌گیری که مسئولین خائن هستند و این تصمیم بدون اجازه‌ی آقا بوده و بررهبری تحمیل شده و این شکست خفت بار قابل تحمل نیست بعد از چند روز رهبر شهید فرمودند: این پیروزی را به ملت ایران تبریک می‌گویم ◀️مقطع سوم: جنگ رمضان بعد از قبول آتش‌بس توسط آمریکا با پذیرشِ مبنا قرار دادن شروط ایران، باز هم عده‌ای بی‌بصیرت فریاد زدند که شکست خوردیم و پیروز نشدیم و امروز رهبری عزیز فرمودند: ملت ایران پیروز قطعی میدان هستند عزیزان آیا وقت آن نرسیده که به جای تحلیل‌های اکثرا غلط و دور از گفتمان رهبریِ امثال قاسمیان و رسایی و تجلی و... به تحلیل‌های درست امثال آیت الله علم الهدی، حجةالاسلام نظافت و... اعتماد کنیم؟!
هدایت شده از احسان عبادی | ما و او
🔰 حقیقا خیلی سخته وسط جنگ با دشمن ، باید جواب شبهات یک سری افراد سطحی و بی اطلاع از ساختار کشور رو هم بدی !! 1️⃣ اولا از کسیکه نماینده مجلس هست بعیده نداند نماینده دیگر رهبری در شعام ، همان دبیر شعام هست که آقای ذوالقدر هستند. 2️⃣ ثانیا قطعا افراد دیگری که شهید شدند ، جایگزین شده اند اما به لحاظ امور امنیتی ، صلاح نبوده نامشان برده شود. همانطور که در جنگ 12 روزه هم بعد شهادت شهید شادمانی بزرگوار، نام فرمانده قرارگاه خاتم را علنی نکردند. 3️⃣ باز هم این کانال که این مطلب را زده نمی داند مصوبه شعام ، بدون امضا و تائید رهبری اجرایی نمی شود ؟ بر فرض اصلاح طلبان خیانت کردند و آن را تصویب کردند، خب چرا رهبری امضا کرد ؟ رهبری توان ندارد به مردم بگوید به من تحمیل شده ؟ 4️⃣ در ضمن چرا آقای جلیلی گفتگو نمی کند تا از این خیانت به قول شما ، پرده بر دارد و روشنگری کند ؟ سکوت که خیانت هست! الان به نظر شما آقای جلیلی خیانت کرده ؟ ⁉️ سوال آخر چرا فکر می کنید اگر چیزی طبق نظر شما نیست، یعنی خیانت شده و به رهبری تحمیل شده ؟ چرا نمی خواهید محض رضای خدا یکبار اعتراف کنید که غلط تحلیل کردید و نظرتان اشتباه بود؟ همه آن وزرای درون شعام هم باید مورد رهبری باشند وگرنه اصلا به مجلس معرفی نمی شوند. یعنی رهبری یک مشت خائن رو تائید کرده؟ خداقوت! @ma_va_o