eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
♨️هموطن ‼️ مخاطب اصلی توئیتهای عراقچی و قالیباف، شماها نیستید؛ ملتهای جهان، خصوصا ملت آمریکا هستند!!! سالهاست که در تمام دنیا، ما را حامی تروریستها و سفاک و جنگ‌طلب معرفی کرده‌اند اکنون فرصتی طلایی داریم، برای اینکه دنیا صدای ما را بشنود و پیام مسئولین ما را ببیند!!! ملت آمریکا باید بفهمند که ترامپ جان و مال‌ آنها را فدای اسرائیل میکند! باید بفهمند که در آمریکا، «اول‌اسرائیل» است!!! ⚠️توییتهای مسئولین کشور را، بخشی از استراتژی جنگ رسانه‌ای ببینید و تحلیل کنید! غر نزنید❌ سنگ نزنید❌ اگر برای حمایت از سرباز میدان، آبی نمی‌آورید، لااقل کوزه را نشکنید❌ "بنده خدا"
هدایت شده از محسن عباسی ولدی
. 🌷 بعد از اینکه پیکر مطهر شهدای خانوادهٔ حاج‌آقا تو امام‌زاده محمد کرج آروم گرفت و دیگه کم کم سر مزار خلوت شد، حاج‌آقا همون‌جا بالای مزار خاکی شهدا نشستند و خیلی دلی برای خانواده و خواهرهاشون نکاتی رو فرمودند که شنیدنشون نگاهمون رو به و خیلی عوض می‌کنه... 🎞 فلیم کامل نکات رو اینجا ببینید👇 aparat.com/v/rdx8i37 #⃣ کلیپ‌هاش رو هشتک رو دنبال کنید. 👇 شادی روح تمام گذشتگان و شهدا، صلوات .
هدایت شده از محسن عباسی ولدی
8.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
😭 مصیبت یعنی: خدا ولمون نکرده! آدما بعد مصیبت تمیز میشن ولی مهم اینه بتونن نگه دارن این تمیزی رو... 🔹 ی خانوادهٔ حاج‌آقا عباسی ولدی (امام زاده محمد کرج، ۲۱ فروردین) 🎞 فیلم کامل 🕊 http://eitaa.com/joinchat/1676214274C1c9e6cb731
5.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚠️ آمریکایی‌ها جایی در خلیج فارس ندارند مگر در قعرِ آب‌هایش! 📝 به حول و قوّه الهی آینده‌ی درخشان منطقه‌ی خلیج فارس، آینده‌ای بدون امریکا و در خدمت پیشرفت، آسایش و رفاه ملت‌هایش خواهد بود. ما با همسایگان‌مان در پهنه‌ی آبی خلیج فارس و دریای عمان «هم‌سرنوشت» هستیم و بیگانگانی که از هزاران کیلومتر دورتر، طمع‌کارانه در آن شرارت می‌کنند، جایی در آن ندارند مگر در قعرِ آب‌هایش. و زنجیره‌ی این ظفر که به لطف پروردگار تبارک و تعالی در سایه‌ی تدابیر و سیاست‌های مقاومت و راهبرد ایران قوی محقّق شده است، طلیعه‌ی نظم جدید منطقه و جهان خواهد بود. 🗓 حضرت آیت‌الله سیدمجتبی حسینی خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی | ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۵ 📲 @rahbar_enghelab_ir
تفاوت بیعت با مذاکره.mp3
زمان: حجم: 1.4M
❌مذاکره همون بیعته؟!!❌ ✅امام شهیدمون: مثلی لایبایع مثل یزید... مثل من با مثل یزید بیعت نمیکنه... ⁉️آیا بر این اساس مذاکره حرام است؟!! ⁉️تفاوت مذاکره با بیعت چیست؟ ✅در ثواب نشر این صوت شریک باشید. l👇بیا بیناشو l 🆔 @binaasho
جوکنت، مقام مستعفی دولت ترامپ: ترامپ باید همین حالا با اعلام پیروزی، نیروهای ما را به خانه برگرداند. اگر بمانیم، به ایران فرصت می‌دهیم این وضعیت را به یک باتلاق تبدیل کند. ادامه محاصره یا ازسرگیری جنگ، به ایران این امکان را می‌دهد که هم از نظر نظامی در منطقه به ما ضربه بزند و هم از نظر سیاسی در داخل آمریکا ما را فرسوده کند. ایران با ماندن ما در این جنگ، برنده می‌شود. اگر خارج شویم، ایران در سطح منطقه‌ای و جهانی تحت فشار قرار می‌گیرد تا تنگه هرمز را باز کند. ما می‌توانیم از کاهش تحریم‌ها به‌عنوان اهرم فشار استفاده کنیم تا ایران را وادار به این کار و همچنین دادن امتیازاتی درباره غنی‌سازی کنیم. راه‌حل نظامی وجود ندارد، راه‌حل‌های دیپلماتیک فعلی هم کارساز نبوده‌اند؛ بنابراین ترامپ باید با خروج از جنگ، محروم کردن ایران از اهرم فشارش (یعنی توانایی هدف قرار دادن نیروهای ما) و استفاده از ابزارهای غیرمتعارف برای بازگشایی تنگه هرمز، قواعد بازی را از نو تنظیم کند.
هدایت شده از شیخ فرهاد فتحی
این گرانی ها باید با کمک قوای سه گانه و همراهی مردم بهبود پیدا کند. اگر دلسوز ایرانیم به جای پرداختن به موضوعاتی که در اولویت نیست هرکس یه باری در این گرانی بردارد. کلی شرکت با سهام دولتی داریم که دولت میتواند ورود کند، کلی پولدار ایران دوست در داخل و خارج داریم که باید کارگروهی ایجاد شود و تک تک باهاشون حرف زد . باید بستر برای کمک های مردمی ایجاد شود. قبلا پیشنهاد دادیم یک پلتفرم قوی مثل دیوار ایجاد شود و دیوار مهربانی مجازی باشد. من میتونم این کار رو بکنم ولی انجام بدهم باز میخوان مثل کانالی که برای رهبری زدیم ببندند، بعد همه نمیان پاکار و میگن میخواد برای خودش فلان کند. باید یک امر ملی باشد که همه مثل پویش جانفدا حمایت کنند و کل ایران بهم وصل شوند‌. الان خانه و محل کار برخی تخریب شدند و مردم میتوانند به یکدیگر کمک کنند. مثلا پول کاشی رو دولت میدهد کاشی کار رایگان میاد دوسه روز کار میکند‌. هم به دولت فشار نمیاد هم مردم به یکدیگر کمک میکنند. خیلی ها الان میخواهند کمک کنند ولی راهش را نمیدانند. تعلل نکنید و آرایش جنگی بگیرید. آقای قالیباف گفتند پیشنهاد بدید. من دوبار اینجا پیشنهاد دادم و میدانم مطالب ما به دست مسئولین میرسد. پس بسم الله اقدام کنید ما هم رایگان و جهادی مثل همیشه هرچی ظرفیت داریم درخدمت مردم میذاریم‌. پیشنهاد دیگر اینکه یک پلتفرم دیگه برای قرض الحسنه ایجاد کنید. همین ۳۰ میلیون جانفدا پیامک بره هرکدام میانگین ۱ میلیون کمک کنند میشه ۳۰ همت و به افراد آسیب دیده قرض الحسنه بدهید و بگید هروقت داشت همین پول رو بزنه همین حساب و منبع همیشگی بشه برای مشکلات. یاعلی... . .
🔺تلاش ترامپ برای بدست آوردن یک دستاورد در جنگ با ایران، پیش از سفرش به پکن تا این لحظه بی نتیجه مانده است. یک پیروزی در تنگه هرمز [حتی بصورت نمایشی] میتوانست باعث افزایش اعتماد به نفس او مقابل "شی" شود، تا بعنوان یک شکست خورده در مقابل متحد ایران ننشیند! @Ansari_rahim
هدایت شده از عمارآنلاین
آیت الله عاملی امام جمعه اردبیل: ممکن است یک عده بگویند رهبری تحت فشار است در حالیکه این اهانت به شأن رهبری است در تاریخ آمده که مرحوم میرزای شیرازی بعد از تحریم تنباکو و تاثیر فوق‌العاده آن در کوتاه کردن دست انگلیس از ثروت کشور گریه کرد و در علت آن گفت دشمن قدرت روحانیت را متوجه شد و لذا از این به بعد از روحانیت انتقام خواهد گرفت آنها به خاطر توانمندی رهبری در مهار بحران‌ها به شدت کینه رهبری را به دل دارند و قطعاً بعد از جنگ بسیار کارشناسی شده در تخریب ولایت فقیه و شخص رهبری تلاش خواهند کرد‌. آنها تلاش خواهند کرد به جامعه القاء کنند که بین دولت و رهبری اختلاف وجود دارد. آنها تلاش خواهند کرد به جامعه القاء کنند که سیاست خارجی کشور که توسط رهبری تعیین می‌شود موجب حصول مشکلات است و... اما بصیرت ملت ما همه این شیطنت‌ها را خنثی خواهد کرد در داخل هم ممکن است آب به آسیاب آنها بریزند. ممکن است یک عده تندرو در برابر تصمیمات شورای عالی امنیت ملی حرف بزنند؛ در حالی که تمام تصمیمات شورای عالی امنیت ملی با رهبر معظم انقلاب هماهنگ میشود ممکن است بگویند رهبری تحت فشار است در حالی که این اهانت به شأن رهبری است
هدایت شده از خبرگزاری فارس
646.7K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عضو کنگرۀ آمریکا: بنزین ۵ دلاری نشانۀ پیروزی ما نیست 🔹مارسی کاپتور: بنزین ۵ دلاری و گازوئیل ۶ دلاری برای خانواده‌های آمریکایی نشانه موفقیت نیست؛ این وضعیت مردم آمریکا را به ستوه آورده. 🔹ما باید جنگ با ایران را تمام کنیم تا آمریکایی‌ها بتوانند دوباره در این کشور زندگی کننند و نگران همه چیزهایی که بر اثر قیمت نفت، گران می‌شود نباشند. @Farsna - Link
هدایت شده از وحید یامین پور
8.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بچه‌های حزب‌الله در این مدت با fpv گل کاشتن. کارخونه‌ی تبدیل صهیونیست به صابون. ‌ ➕️ @yaminpour
هدایت شده از تحولات غرب آسیا
9.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔔 پروفسور رابرت پیپ، استاد علوم سیاسی دانشگاه شیکاگو: در تله ایران اسیر شده‌ایم و ایرانی‌ها به ما رحم نخواهند کرد؛ باید منتظر درگیری گسترده مسلحانه در آمریکا باشیم!/٠٢ _______ Ⓜ️ @MiddleEast | تحولات غرب آسیا