eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻کوئینسی: جنگ ایران پایان «برتری مطلق آمریکا» را آشکار کرد اندیشکده‌ی آمریکایی: 🔹️جنگ با ایران محدودیت‌های واقعی قدرت آمریکا را آشکار کرده و نشان داده استراتژی مبتنی بر «برتری مطلق» دیگر کارآمد نیست. 🔹️واشنگتن نه‌تنها نتوانست ایران را شکست دهد، بلکه اکنون با جهانی مواجه است که در آن حتی قدرت‌های کوچک‌تر نیز می‌توانند هزینه‌های سنگینی به ابرقدرت‌ها تحمیل کنند.
⚫️ | طلیعه‌ برآمدن جمهوری اسلامی به‌عنوان یک قدرت بزرگ 🔸گزیده‌ای از پیام حضرت آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای رهبر معظّم انقلاب: امروز طلیعه‌ برآمدن جمهوری اسلامی به‌عنوان یک قدرت بزرگ و قرار گرفتن در ، مقابل چشم همگان آشکار شده است. این بی‌شک نعمتی الهی است که از برکت خون رهبر شهیدمان و سایر شهدای گلگون‌کفن و هموطنان مظلوم و گلهای پرپر شده ، و در پی توسلات و تضرعات آحاد ملت به درگاه ربوبی و حضور مجاهدانه ایشان در میادین و محلات و مساجد، و به‌ خاطر جانفشانی‌های بی‌دریغ و بی‌منّت و خالصانه رزمندگان جان‌برکف اسلام در سپاه و ارتش و فراجا و سربازان گمنام و مرزداران، به ملت ایران ارزانی شده است. ۲۰ فروردین ۱۴۰۵ ✍️مجموعه متنی به بازخوانی پیام‌ها و متون حضرت آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی می‌پردازد. 📲 @rahbar_enghelab_ir
هدایت شده از عقال
🔰رهبر ضعیف و تنها‼️ 🔹در جلسه‌ای که به مناسبت دومین سالگرد آقا مصطفی خمینی در سال۱۳۵۸ و با حضور امام خمینی رحمةالله‌علیه برگزار می‌شود، رهبر شهید انقلاب به عنوان سخنران آن جلسه بیاناتی را ایراد می‌کنند که مرور آن در این روزها بسیار راه‌گشاست؛ در آن جلسه ایشان به انتقاد از کسانی می‌پردازند که پشت نقاب انقلابی‌گری پنهان شده و با ترسیم چهره‌ای و از امام خمینی، خود را به عنوان منجی و قهرمانی که رهبری را از این مظلومیت و تنهایی(!) نجات می‌دهد معرفی می‌کنند! این جماعت که گویا سهم مورد انتظار خود را از قدرت نبرده و از حضور در مناصب سطح بالا محروم مانده‌اند، تلاش می‌کنند که کارگزاران و اطرافیان امام خمینی را با انواع ترفندها و تهمت‌ها از دُور ایشان پراکنده کرده و خود را جایگزین آنان کنند؛ رهبر شهید انقلاب در بخشی از بیانات خود، خطاب به این دسته از افراد ظاهرالصلاح می‌فرمایند: 🔹«این‌قدر انقلاب را نکوبید؛ این‌قدر این رهبر را در زیر نامش نکوبید؛ این‌قدر نگویید: «رهبر را ایزوله کردند!»؛ من آماده‌ام که این سخن در همین مجلس تخطئه بشود؛ من آماده‌ام که هرکس که می‌تواند ثابت کند که دُور امام یک جدار درست کرده‌اند؛ بیاید در این مجلس، من در حضور امام دارم می‌گویم، او هم در حضور امام بگوید و تخطئه کند حرف مرا؛ بهترین چهره‌ها، فداکارترین انسانها، دردمندترین دلها، دلسوزترین شخصیّت‌ها را این‌گونه از دُور و بر امام نَتارانید. می‌گویید: «امام تنها است!»؛ به خدا شما می‌خواهید امام را تنها کنید؛ شما می‌خواهید امام تنها بشود! امام تنها نیست؛ دل این امّت با امام است؛ دلسوزترین این انسانها با امامند؛ در اختیار امامند؛ امام تنها نیست؛ امام از روز اوّل مانند همه‌ رهبران، مانند همه‌ پیامبران، مانند همه‌ بندگان صالح خدا، یک تنه فریاد برآورد و دیگران به او گرویدند. امروز این گرایش کم نشده است؛ باز هم ملّت به فریاد امام دل بسته است.» (منبع) ✍مدیر عقال 🆔@eghaal
هدایت شده از احسان عبادی | ما و او
14.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌ امیرحسین ثابتی، اینقدر راحت جایگاه شعام را پایین نیار ‼️ عجب! پس رهبری بخاطر رأی مردم جلوی نظر دولتها را نگرفته! پس چطور بر خلاف نظر دولت خاتمی که خواستار ادامه تعلیق غنی سازی بود، جلویش ایستاد ؟؟ چطور در دولت احمدی نژاد اجازه انتخاب معاون اول دلخواه او را نداد؟ چرا اجازه نداد وزیر اط را عوض کند؟؟؟ چرا به مجلس ششم برامده از رأی ملت اجازه نداد طرح مطبوعات را دوباره در دستور کار بگذارند؟ چرا به مجلس هفتم برامده از رأی ملت اجازه نداد حاجی،وزیر آپ خاتمی را استیضاح کنند؟ و... 👆در ضمن چرا نگفتی رییس ستاد کل نیروهای مسلح که ارشد نظامی های کشور هست، عضو شعام با حق رأی هست؟ و چرا نگفتی آن سه وزیر ، از وزرای تائیدی رهبری هستند ؟؟ ❌ آقای ثابتی، جنابعالی دقیقا هم سن بنده هستی، دقیقا هم‌سن. بنده تاریخ انقلاب را مو به مو خوانده ام و حفظم، فراموش هم‌ نمی کنیم تو از آنهایی بودی که مخالف حتی مذاکرات دولت بودی و با افتخار میگفتی نبویان جلوی توافق دولت شهید رییسی را گرفت! آن مثالهایی که در بالا زدم که رهبری یک تنه جلوی دولت و مجلس را گرفت را می دانستی یا نه؟ هم سن بنده هستی، پس قطعا می دانستی! چرا به مردم نگفتی اینها را؟ ⁉️چرا طوری حرف زدی که هرچه نظر دولتها باشد ، رهبری می پذیرد و مخالفتی ندارد⁉️ رهبری که حتی جلوی یک چیز جزئی در مجلس و دولت را گرفت ، توان ندارد جلوی مصوبه شعام بایستد ؟ ✍ احسان عبادی @ma_va_o
هدایت شده از عقل سرخ | مهدی محمدی
War report No35 mohammadi 20021405 part1.mp3
زمان: حجم: 24M
گزارش به‌روزرسانی وضعیت جنگ - شماره 35 - بخش اول (وضعیت میدان) مهدی محمدی- 20 اردیبهشت 1405 @mohammadi61
هدایت شده از عقل سرخ | مهدی محمدی
War report No35 mohammadi 20021405 part2.mp3
زمان: حجم: 22.7M
گزارش به‌روزرسانی وضعیت جنگ - شماره 35 - بخش دوم (وضعیت سیاسی - راهبردی) مهدی محمدی- 20 اردیبهشت 1405 @mohammadi61
❌خب خیلی کانال ها میگن بخاطر این پیام بغض کردیم خیلی ها هم براحتی میگن بی غیرتین ☝️ اطلاعات وقتی که ناقص باشد برای این بغض باید گریست بریم ببینیم نگاه جناحی چقدر میتونه آدم رو وارد وادی تهمت کنه و پاسخ به این شبهه رو بدیم👇
⚠️🚨درباره پاسخ آقای عراقچی به مجری رسانه هندی👇 🔰قبل از ورود به این موضوع، باید توجه داشته باشیم که: ❌ نقدکردن با تخریب و توهین یکی نیست.❌ 👌 امّا می‌شود هم حامی بود و هم منتقد.✅ 🔹 طبق فرمان رهبر انقلاب ، هم باید از دولت حمایت کنیم و ✅ هم منصفانه ✅محترمانه ✅منطقی و ❌به دور از توهین و تخریب منتقد دولت باشیم. ✅ اگر یاد بگیریم که هم حامی باشیم و هم منتقد، آنگاه به یک بلوغ سیاسی رسیده‌ایم. ⚠️ آقای عراقچی در جهان به عنوان نماینده همان نظامی شناخته می‌شود که ما برایش جان می‌دهیم... 🚨ایشان الان مورد آماج حملات شدید معاندین و براندازان است. 😒آیا انصاف است که از انقلابیون و خودی‌ها هم برچسب «بی‌غیرت» بخورد⁉️ آیا ادبیات مناسبت‌تری برای نقد نمی‌توانیم استفاده کنیم⁉️ ⚠️ اما برگردیم به اصل موضوع👇 ▪️طبق ویدئوی دوبله‌ شده‌ای که از این مصاحبه منتشر شده، مجری می‌پرسد «آیا برای رهبر ایران جانشینی وجود دارد؟» ▪️در اینجا ابتدای پاسخ آقای عراقچی پاسخی معقول، منطقی و مطابق با قانون است... ▪️ بعد خود آقای عراقچی بحث تهدید آمریکا نسبت به ترور رهبری را مطرح می‌کند و پاسخ خود را به آن سوال تکمیل می‌کند. 👈 طرح این مسئله بر اساس واقعیت روز، بسیار هوشمندانه بود و پاسخ ایشان در واقع تیر خلاص به دشمن و رسانه‌هایش است ✅ همان‌ها که القا می‌کنند نظام ایران دیکتاتوری و وابسته به یک نفر است و اگر آن یک نفر نباشد، همه‌چیز تمام می‌شود. ✅ پاسخ ایشان نوعی بازدارندگی عقلانی ایجاد می‌کند. ⭕️به دشمن می‌فهماند که پروژه براندازی غیرممکن است و این روش هم شما را به نتیجه نمی‌رساند. 👈 بله این جمله برای ما انقلابی‌ها و جان‌ فدایان رهبری تلخ و اذیت‌کننده است ❌اما مخاطبِ عراقچی من و شما نیستیم❌ 📡مخاطب، رسانه خارجی و ذهنیتی است که اصلاً مثل ما فکر نمی‌کند. 👌 باید با منطق خودش با او حرف زد. 🔴 اما پاسخ آقای عراقچی، کافی نبود.👇 اگر بخواهیم طبق منطق مخاطبِ غربی و آمریکایی سخن بگوییم، باید به نکات دیگری هم اشاره می‌شد: 1️⃣ چرا نهادهای بین‌المللی نسبت به این تهدید ساکتند؟ طبق کدام قانون و عرف مورد قبول جامعه جهانی، شما اجازه دارید بالاترین مقام سیاسی یک کشور را تهدید به ترور بکنید؟ آیا منشور حقوق بشر به شما این اجازه را می‌دهد که تا این حد نسبت به سرنوشت یک کشور اقدام بکنید؟ سازمان ملل و شورای امنیت کجا هستند؟! 🚨چرا آمریکا به خودش اجازه می‌دهد رهبر یک نظامی که بر پایه رأی مردم بنا شده را تهدید به ترور کند و چرا شما رسانه ها ساکتید؟ چه کسی قرار است جلوی این ساختارشکنی در جامعه بین المللی را بگیرد؟! 2️⃣ آیا جامعه جهانی احساس خطر نمی‌کند که با این تهدیدها، بنیان دیپلماسی و امنیت جمعی نیز تهدید می‌شود؟ دنیا تبدیل به جنگل نمی‌شود؟! 3️⃣ تهدید را باید با تهدید پاسخ داد. فرض کنید مجری می‌پرسید: «اگر آمریکا پالایشگاه شما را بمباران کند، شما چه می‌کنید؟» آیا آقای عراقچی باید پاسخ می‌داد:«پالایشگاه دیگری می‌سازیم.»؟! تهدید به ترور مقامات سیاسی ایران بسیار سنگین‌تر و غیرقابل قبولتر از تهدید به تخریب زیرساخت‌هاست. ✅ این منطق برای همه دنیا پذیرفته شده است و اشاره به این موضوعات می‌توانست پاسخ آقای عراقچی را کامل‌تر و تأثیرگزارتر کند. ⚠️بنابراین باید هم نکات مثبت را گفت و هم منفی!!! ولی ذهن جناحی گاهی اینطور براحتی تهمت میزند که بی غیرت هستید‼️ مراقب باشیم به اسم جهاد تبیین حرام مرتکب نشویم.... ╭┅───────┅╮ @porseshgar📻❄️ ╰┅───────┅╯
🚨☝️جناب غضنفری بزرگوار! 😒❌به راستی این اخبار واصله از کدام منبع به شما میرسد که شما خبر دارید امّا خود نیروهای مسلح بیخبرند؟!! 👈🏻به راستی نمیدانید فرمانده کل قوا مقام معظم رهبریست ؟ 👈و نمیدانید که به اقتدار ایشان با طرح چنین تردیدی خدشه وارد میکنید؟! 👈🏻مگر تصمیمات نظامی اعم از جزییات و کلیات یک حمله در هر ابعاد و سطحی با فرمانده کل قوا نیست؟؟!!! به زعم شما نیروهای مسلح از فرمان فرمانده خود عبور کرده اند...؟ این تهمت را چگونه اثبات میکنید ؟! 👈🏻❌️به راستی فکر میکنید با این روش افشای بدون سند ، وخالی کردن دل مخاطب ، میکنید؟! 👈🏻👈🏻ملت انقلابی مبعوث شده در برابر این اظهارات هیجانی و دشمن شادکن که القا کننده تفرقه بین مسئولان کشور است از شما سوال دارند و باید باشید!!! بانوی فاطمی @Masire_Ayeneee
برخی عزیزان می‌گن چطور مطالبه‌گری کنیم؟! این روزها تحلیل‌های زیادی ارائه می‌شه 🚫 برخی هم می‌گن چون امت مبعوث شده‌ایم هرطور دلمون بخواد می‌تونیم مطالبه کنیم! اجازه بدین از بیان رهبر شهید انقلاب استفاده کنیم 👇👇👇👇
«قواعد مطالبه‌گری صحیح در کلام رهبر شهید انقلاب» آیا با خوندن و شنیدن برخی مطالب در کانال‌ها و پیج‌ها از مسئولان کشور نا امید می‌شید؟! اینجا رهبر شهید انقلاب به نگرانی شما پاسخ دادن ده ضابطه‌ی کلیدی در سخنرانی‌های قبل و بعد از جنگ ۱۲ روزه 1⃣ همیشه احتمال صحت بدهید 🔴 بعضی از ایرادها و انتقادهای دانشجویان به مسئولان بر اثر است؛ چرا مثلاً فرض کنید در فلان وقت انجام نگرفت و فلان وقت انجام گرفت؟ اگر در فلان وقت انجام می‌گرفت، فلان حادثه اتفاق نمی‌افتاد. خب، این درست نیست. آن کسانی که متصدی این کارها هستند به انقلاب دلبستگی‌شان، وابستگی‌شان، عشقشان و آمادگی‌شان کمتر از من و شما نیست؛ نمی‌شود متهم کرد. حساب دارند و با محاسبه کار می‌کنند. آنچه که انجام می‌دهند، اگر شما هم جای آنها بودید، همین کار را انجام می‌دادید. این احتمال را همیشه در ذهنتان داشته باشید. متهم نکنید افراد را. 2⃣ تهمت نزنید من سال گذشته یکی از توصیه‌هایم این بود که انتقاد کنید، نقد اشکال ندارد. منتها نقد کردن با زدن فرق می‌کند. مراقب باشید وقتی می‌کنید، کسی را متهم نکنید 3⃣ در برخی موارد، حتی سؤال را هم مطرح نکنید سؤال مطرح بشود اشکال ندارد، سؤال مطرح بشود، ابهام مطرح بشود و فرصت جواب دادن بوجود بیاید. گاهی هست که بعضی از سؤالات را طرف جواب هم نمی‌تواند بدهد، یعنی ندارد یا امکان جواب دادن نیست نسبت به این قضیه اینطور موارد 4⃣ بن‌بست‌نمایی نکنید ⭕️در انتقادها مراقب باشید نشود یعنی جوری انتقاد نکنید که وقتی مردم عادی می‌شنوند، احساس بن‌بست بکنند گاهی اوقات اشکالی که بیان می‌شود، جوری است که وقتی انسان آن را می‌شنود، احساس می‌کند واقعاً هیچ راهی وجود ندارد. خب، این غلط است ۱۴۰۳/۱۲/۲۲ 5⃣ انتقاد کنید ولی با لحن مناسب ✅ممکن است کسی در یک قضیه‌ی مربوط به نظامی یا دیپلماسی یا غیره به یک مسئولی اعتراض داشته باشد، ما نمی‌گوییم اعتراض را نگویند.چرا، منتها؛ اولا لحنی که برای بیان اعتراض و بیان انتقاد انتخاب می‌شود لحن قابل قبولی باشد 6⃣ بدون کسب اطلاع انتقاد نکنید ثانیا (انتقاد) بعد از تحقیق باشد. بعد از اطلاع‌یابی باشد. گاهی اوقات یک چیزهایی را، من می‌بینم در روزنامه‌ها بعضی جاهای دیگر، می‌بینم بعضی یک حرف‌هایی می‌زنند، اعتراض‌هایی میکنند، ناشی از است، نمی‌دانند چه کار انجام گرفته یا چه کار باید انجام می‌گرفته و نشده، مثلاً انجام بگیرد. ناشی از است. اطلاع درست به دست بیاورند و با لحن مناسب نظرات‌شان را ابراز کنند 7⃣ تبیین آری،جنجال نه لازم است. رفع مغالطه‌هایی که گاهی انجام می‌گیرد لازم است. اما را به میان کشیدن و درباره‌اش بحث کردن و بر روی مسائل کوچک کردن این مضّر است. اینها با هم فرق دارد. همان ابطال مغالطه‌ای هم که عرض کردیم، با بهترین شکلش باید آن را انجام بدهند که مشکلی برای کشور به وجود نیاید 8⃣ بحث‌های جناحی ممنوع وفاداری به نظام به زبان، در زبان، در اظهار، این چیز لازم و مفیدی است. هم لازم است، هم مفید است؛ که همه سیاست‌های کلی نظام را در همین زمینه‌ی مورد بحث تأیید کنند و حمایت کنند و مورد قبول قرار بدهند. این لازم است اما اینکه یک اختلاف‌نظرهایی وجود دارد بین افراد، اینها را غلیظ کنند که این مال فلان است، این مال فلان جناح است،این حرفش این جوری است،نه، این مضرّ است. این است. 9⃣ شور انقلابی آری، بی‌صبری نه: 🔹شور و هیجان عمومی مردم لازم است. امروز ملّت ایران یک شور و هیجانی دارد، به خصوص جوان‌ها شور و هیجان دارند، این چیز خیلی خوبی است، این چیز خیلی لازمی است، اما مضرّ است. اینکه بی‌صبری کنند، ❌ که آقا چرا نشد، چرا نکردید، چرا اقدام نشد، فلان، این مضرّ است. یعنی بدانیم کدام کار، کار درستی است، کدام کار کار مضرّی است. 🔟 اتحاد ملی را حفظ کنید ♦️افراد با جهت‌گیری‌های سیاسی گوناگون، با جهت‌گیری‌های سیاسی گاهی متقابل، با وزن مذهبیِ کاملاً متفاوت، در کنار هم ایستادند و این وحدت بزرگ را، این را به وجود آوردند. من حرفم این است: این را حفظ کنید، این را نگه دارند. هر کسی یک وظیفه‌ای دارد در قبال این حالت، این را نگه دارند. این با اختلاف سلیقه‌ی سیاسی منافات ندارد، با اختلاف وزن مذهبی منافات ندارد. این در کنار هم ایستادنِ برای دفاع از یک حقیقت است، دفاع از کشور است، دفاع از نظام است، دفاع از ایران عزیز است. ۱۴۰۴/۰۴/۲۵ پ.ن این موارد رو بفرستیم برای کسانی‌که واقعا در عمل تابع امام شهید هستن، نه اون‌ها که فقط شعار تبعیت از ولایت سر می‌دن اما دائما بیانات امام رو توجیه می‌کنن تا به رفتار احساسی و دلبخواه خودشون ادامه بدن!