eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
6.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✨🌼منبر مجازی🌼✨ 🔸 سه آدابی که امام باقر (علیه السّلام) به فرزندش امام صادق (علیه السّلام) آموخت. @mabavi
✨ کلام معصوم ◼️رسول خدا (ص) فرمودند: سَیَأْتِی مِنْ بَعْدِی أَقْوَامٌ یَأْکُلُونَ طَیِّبَاتِ الطَّعَامِ وَ أَلْوَانَهَا وَ یَرْکَبُونَ الدَّوَابَّ وَ یَتَزَیَّنُونَ بِزِینَةِ الْمَرْأَةِ لِزَوْجِهَا وَ یَتَبَرَّجُونَ تَبَرُّجَ النِّسَاءِ وَ زِیُّهُمْ مِثْلُ زِیِّ الْمُلُوکِ الْجَبَابِرَةِ هُمْ مُنَافِقُو هَذِهِ الْأُمَّةِ فِی آخِرِ الزَّمَانِ... مَحاريبُهُم نِساؤُهُم، و شَرَفُهُمُ الدَّراهِمُ وَ الدَّنانيرُ به‌زودی بعداز من مردمانی می‌آیند که غذاهای لذیذ و رنگارنگ می‌خورند و مرکب‌ها سوار می‌شوند و مانند زن که خودش را برای شوهرش بزک می‌کند، خویشتن را می‌آرایند و مانند زنان خودآرایی و جلوه‌گری می‌کنند و هیئتشان هیئت سلاطین متکبر و گردن‌کش است. آنان منافقان آخرالزمان این امت هستند... قبله‌های آمال آنان زنانشان است و شرافت و شخصیتشان درهم و دینار. 📚میزان الحکمه، ج۲، ص۱۱۱ @mabavi
هدایت شده از احسان عبادی | ما و او
❌ یکی از این بنده خدا بپرسه مگه امام خمینی نفرمود ما اگر از صدام بگذریم ، از آل سعود نمی گذریم ⁉️ پس چرا سه سال بعدش ازشون گذشتیم و دوباره رابطه برقرار شد؟ ⁉️یکی از این بنده خدا بپرسه مگه رهبری شهید در سال ۹۸ نفرمود دولتی به بدی عربستان سعودی نمی شناسند؟ فرمود این دولت سعودی هم مستبد هست،هم فاسد، هم دیکتاتور، هم ظالم!! پس چرا در فروردین ۴۰۴ در دیدار با مسئولین سعودی فرمود گسترش رابطه ایران و عربستان دشمنانی دارد! چه شد نظر رهبری ۱۸۰ درجه عوض شد؟؟؟ ⁉️یکی از این بنده خدا بپرسد مگر رهبری در بهمن ۴۰۳ نفرمودند مذاکره با آمریکا شرافتمندانه نیست ؟ پس چه شد شهید باقری در فروردین ۴۰۴ فرمود رهبری اجازه دادند ؟؟ بله آقاجان در سیاست ، مواضع بر اساس زمان و مکان تغییر می کند، دیگه موضع سیاسی از فتوای مجتهد که بالاتر نیست. فتوا با زمان و شرایط عوض نمیشه؟؟؟ حرف قالیباف هم در همین بستر تحلیل میشه. برای بار n ام این مذاکرات ، برای آتش بس هست که راهی برای پایان جنگ و گرفتن امتیازات هست. چقدر خوبه این کانالها ، عکس رسانه رسمی رهبر انقلاب که میدان و مذاکره و خیابان را در یک راستا تعریف کردند را بازنشر کنند... چرا سانسور ؟ خداقوت @ma_va_o
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
❌ یکی از این بنده خدا بپرسه مگه امام خمینی نفرمود ما اگر از صدام بگذریم ، از آل سعود نمی گذریم ⁉️ پس
پستی از رسانه‌ب رسمی رهبر انقلاب که بسیاری از کانال‌داران انقلابیِ مخالف مذاکره، آن را سانسور کردند! https://eitaa.com/rahbar_enghelab_ir/218 خیابان میدان و مذاکره، در یک راستا هستند.
هدایت شده از عقال
🔰ترفندهای «تمرّد پنهان»‼️ ✳️آثاری از جمله کاهش محبوبیت عمومی، منجر به این می‌شود که سرپیچیِ صریح از دستورات رهبری مشتری چندانی نداشته باشد ولی ترفندهای دیگری برای تمرّد پنهان از فرامین ایشان به کار گرفته می‌شود که در این یادداشت به دو نمونه از آن‌ها اشاره می‌شود؛ زمانی که سیدمحمد خاتمی در کسوت وزیر فرهنگ دولت هاشمی رفسنجانی فعالیت می‌کرد، اختلافاتی با رهبر شهید انقلاب بر سر پدیده تهاجم فرهنگی پیدا می‌کند و به دنبال آن، تصمیم خود مبنی بر استعفا از وزارت فرهنگ را به گوش رئیس جمهور وقت می‌رساند؛ مرحوم هاشمی با استعفای او مخالفت کرده و این ترفند را به وی پیشنهاد می‌کند: «در جلسه با رهبری صحبت‌های او را قبول کن و از جلسه که خارج شدی کار خودت را بکن!» (منبع) به این ترتیب و بدون آن که مردم متوجه شوند، فرامین رهبری به حاشیه می‌رود و اغراض آنان‌ نیز حاصل می‌شود! ✳️اما گروه دیگری که به ظاهر در نقطه‌مقابلِ افرادی مثل هاشمی رفسنجانی و سیدمحمد خاتمی تعریف می‌شوند، ترفند دیگری برای دور زدن دستورات رهبری به کار می‌گیرند؛ به این صورت که اگر بیانات ایشان به مذاق این جماعت خوش نیاید، جار و جنجال راه انداخته و مدعی می‌شوند که این دستور به رهبری «تحمیل» شده است! در ادامه و با این ادعا که باید رهبر جامعه را از مظلومیت و تنهایی نجات داد و برای او بسط یَد ایجاد کرد، همان کارهای مورد علاقه خود را به این عنوان پیگیری می‌کنند! القصه هشدارها، نهیب‌ها و توصیه‌های مختلف رهبری نظیر حمایت همه‌جانبه از دولت و صرف‌نظر کردن از نقاط مورد اختلاف، اندک تغییری در رویکرد این جماعت ایجاد نمی‌کند و تمام این موارد به بهانه «تحمیلی بودن این توصیه‌ها» کنار گذاشته می‌شود! عجیب آن که این ادعاها در دورانی مطرح می‌شود که فریاد رهبرمون هر چی بگه همونه بیش از هر زمان دیگری در فضای عمومی کشور طنین‌انداز شده و دستورات و توصیه‌های رهبری نیز در این فضا صادر شده و می‌شود! ✍️مدیر عقال 🆔@eghaal
⚠️🚨باز هم نقد غیر علمی ☝️❌ نباید سریع کنید و بزنید که کانال ما راه دشمنان اسلام را رفته است. ⚠️شخصی که پاسخ شبهه اقای شجاعی را دادند حجت الاسلام فاریاب که از اساتید کلام کشور و مدرک کلام را دارند. ضمنا ایشان عضو هیات علمی موسسه امام خمینی (ره) هستند. ❌همین بیشتر شدن تعداد جنیان و افزایش حملات آنها به انسانها که اقای شجاعی میگویند نیاز به دلیل دارد. ❌ در این زمینه روایتی یافت نشد. ❌ 📛 مستند تنها یک تجربه نزدیک به مرگ است و اعتبار چندانی ندارد و دلیل محسوب نمی‌شود. نقد مستند شنود را بارها در کانال قرار دادیم. و متاسفانه ده ها مشکل دارد که در اینجا نقد کردیم👇 https://eitaa.com/porseshgar/51049 😊ما کسی را بدنام نکردیم و تنها یک نقد علمی برای افزایش آگاهی مخاطبین در کانال قرار دادیم. ✅کسی که در عموم سخنی بیان می کند و مطلب اشتباهی بیان کرد امر در همان عموم نقد علمی شود مشکلی ندارد ❌ نباید سریع کنید و بزنید که ما راه دشمنان اسلام را رفتیم.❌ 📛 کسی که را باور دارد سریع نمی‌زند. مگر ما جایی گفتیم مطالب آقای شجاعی کلا به درد نمی‌خورد؟؟؟ ایشان سخنان خوب هم زیاد دارند اما نیستند و اشتباه هم می‌کنند درست مثل ما که گاهی ممکن است اشتباه کنیم. مراقب باشیم اجازه نمی‌دهد انسان فکر کند. موفق باشید. ╭┅───────┅╮ @porseshgar📻🌿📮°  ╰┅───────┅╯
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚠️🚨‼️‼️یکبار برای همیشه در موضوع مذاکرات: همان رهبر شهیدی که بارها مذاکرات با را نهی کرده بودند این جملات را هم بیان کرده اند:👇👇👇 🚨🇮🇷نظام جمهوری اسلامی درباره‌ی موضوعات خاصّی که  بداند، با این شیطان (آمریکا) برای رفع شرّ او و برای حلّ مشکل، میکند ❌ معنای این آن نیست که این ملّت مستأصل شده است ابداً.❌ ۱۳۹۲/۱۰/۱۹ ❎پی نوشت👇 ✅این مذاکره در راستای ادامه جنگ برای تثبیت دستاوردهای و ارائه منطق و حقانیت جمهوری اسلامی به است. 📛اینقدر آسان ، تحلیل های و ساده ی کسانی که هِر را از بِر تشخیص نمیدهند نکنید. 🚨چرا اجازه می‌دهید فریبتان دهند؟ از پیام امام حیّ و حاضرمان کاملا مشخص است که در تحت مدیریت ایشان است. 🚨یا ایشان را دارید یا ندارید. اگر قبول دارید طبق فرمان ایشان عمل کرده و با تمام وجود از نتیجه بخش شدن در جنگ به نفع درخیابان حمایت کنید. اگر قبول ندارید هم بهترین راه است. 😊سکوت کنید و خودتان را در گناه تحلیل گران و ابلهی که در عمل را قبول ندارند یا فقط بخشی که به نفع آنهاست را قبول دارند اما با نقاب انقلابی و مطالبه گری مردم را نا امید کرده و فریب می‌دهند شریک نکنید ❌👌یکی از اهداف مذاکرات خنثی کردن خط رسانه ای دشمن است 📀مگر رهبری نگفتند مذاکره شرافتمندانه نیست پس چرا مذاکره کردیم؟👇 در اینجا👇 https://eitaa.com/porseshgar/50680      ╭┅───────┅╮ @porseshgar📻🌿 ╰┅───────┅╯
زمان: حجم: 286K
چرا مجلس شورای اسلامی همچنان تعطیله؟ ✅ پاسخ این شبهه توسط:
از «دوم خرداد» تا «سوم خرداد» دیروز «دوم خرداد» بود؛ سالروز ورود رسمی جریانِ «اصلاحات» به عرصۀ حکمرانی؛ همان جریانی که رهبر شهید انقلاب فرموده بودند اگر نبود، من لازم می‌دانستم آن را به وجود بیاورم تا برآیند حرکت کشور، وضعیت معتدلی داشته باشد؛ جریانی که مثل دیگر جریان‌ها، خدماتی داشت، اما قصورات و تقصیراتش هم کم نبود؛ جریانی که با سوءاستفاده از شعار تکثرگرایی فرهنگی و سیاسی، به آرمان‌های دینی، راهبردهای انقلابی، منافع ملی و حتی قانون اساسی آسیب‌ها زد و در مقاطعی از تاریخ کشور ـ مثل سال ۸۸ ـ جمهوری اسلامی را تا مرز فروپاشی جلو برد؛ جریانی که قدرِ پدری، رهبری، انعطاف و سعۀ صدر آقای شهید را ندانست و به انگارۀ حاکمیت دوگانه دامن زد؛ جریانی که به اصلی‌ترین پایگاه فکری، فرهنگی، سیاسی و اقتصادیِ «غرب‌زدگی» تبدیل شد و تلخ‌ترین تجربه‌های مذاکراتی را در حافظۀ جمعی ایرانیان ثبت کرد؛ و البته جریانی که با معجزۀ رهبر شهید، جنگ دوازده‌روزه و جنگ رمضان، در دولتی متعلق به آن اداره شد؛ همان جریانی که با وجود همۀ خطاها و خیانت‌ها، حالا به برکت فضای جهادی موجود در کشور، در بخش‌هایی زبان به اعتراف گشوده و شرمندۀ اشتباهات خود در سیاست داخلی و خارجی است. آری؛ جنگ، در کنار صدمات، برکاتی هم دارد؛ و چه برکتی مبارک‌تر از تثبیت گفتمانِ «عقلانیت انقلابی» و افول جریانِ «غرب‌زدگی» در جامعۀ ایران؟ امروز آغوش جمهوری اسلامی به روی همۀ کسانی که به حقانیت گفته‌ها و گفتمان‌های خامنه‌ای شهید باور دارند باز است و این، مهم‌ترین نخ تسبیح عقائد و سلائق مختلف در ایران پساجنگ خواهد بود. راستی امروز هم «سوم خرداد» است؛ روز آزادیِ «خرمشهر»؛ یکی از مهم‌ترین نمادها و نمودهای کارآمدیِ «عقلانیت انقلابی» در مسیر دفاع از «دین» و «وطن». در تقویم، «سوم خرداد»، چیزی جز روزِ بعد از «دوم خرداد» نیست؛ اما بین این دو، یک انقلاب فاصله است؛ و جامعه‌ای که «خرمشهرها» در پیش دارد، چاره‌ای جز طی این فاصله نخواهد داشت. 🌻 @Smh_Doaei | سید محمدحسین دعائی
🟣 در دیپلماسی گاهی موضوع چنان برای طرفین اهمیت دارد که نه تنها روی جملات بلکه روی تک تک واژه ها و حتی ویرگولهای متن توافق ، دعوا می شود 🔸اکنون تنگه هرمز در پیش نویسهای رد و بدل شده بین ایران و آمریکا چنین اهمیتی دارد. هنوز هم به تفاهم نرسیده ایم 🇮🇷 به کانال « گرای انقلاب » بپیوندید 🆔 @barzegar1359