eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از |روضه خطی|
سلام بچه ها عاقبتتون بخیر🌱!):- باری دیگر به حول قوه ی الهی مسابقه عکس رفیق شهیدم رو داریم...😍 به این صورت که شما عکس برادر شهیدتون رو برای ادمین مسابقه ارسال میکنید و سپس کد و بنر دریافت میکنید و بنر شما در کانال قرار گرفته میشه و شما اون رو به بقیه کانال ها یا گروه ها یا مخاطبینتون فوروارد میکنید تا بازدید بخوره...🌱 به چهار نفر اولی که بنرشون بیشترین بازدید بخوره هدیه های خیلی نفیس و نابی تعلق خواهد گرفت☺️ ‼️و اما هدیه های زیبا و جذابمون: نفر اول:✅ 2,000,000میلیون تومان کمک هزینه کربلا نفر دوم:✅ سنگ حرم امام حسین «ع» ،تربت نفر سوم:✅ پک مذهبی ،شاسی رهبری نفرچهارم: ✅ پک مذهبی هرکس میخواد توی مسابقه شرکت کنه به بنده یه پیام بده و عکس برادر شهیدش (رفیق شهیدش) رو ارسال کنه تا بنر رو براش بفرستم...❤️ آیدی ادمین مسابقه: @sahebona_128 اجرتون با حضرت رقیه (س)🌻 ابتداعضوکانال زیر بشید👇 https://eitaa.com/rozeh128_315 کد:1199
🟥 فوری/ ارسال تهدیدات و توهین های پیامکی به نمایندگان برای رآی ندادن به قالیباف // در چارچوب ما چون قالیباف سرباز امام مجتباست به او رآی می دهیم ؛ به شماها رآی نمی دهیم چون می خواهید از ولایت فقیه جلو بزنید و عبور کنید! 🔻اولین چیزی که در ملاقاتِ سختِ امنیتی و ۲ ساعته ام به شکل مطالبه جویانه به دکتر قالیباف گفتم و از او سوال کردم این بود : گفتم آقای دکتر ! غروب کربلای ۴ را یادتون هست ؛ من و دوستانِ شهیدم در لشگر ۲۵ این سوی اروند بودیم و چندین ساعت قبل از ساعت رهایی و حمله ، بعثی ها ما را از غروب زیر آتش برده بودند و این نشانه لو رفتن عملیات بود اما ما بسیجی ها از شما فرماندهان که در اطاعت و تابعیتِ طولیِ ولیِ فقیه بودید اطاعت کردیم و زدیم به خطِ لو رفته ؛ آنهم خطی مثل ام الرصاص که آخرِ دنیا بود! حالا آیا رفتی اسلام آباد و خط قرمزِ امام مجتبی را نقض کردید ؟! سوالِ من تند بود ؛ قدری هم از رفیق حاج قاسم که صبورانه به من نگاه می کرد خجالت کشیدم بعد از ۴۰ روز او را می دیدم و برای من اثبات کرد که بدون ولایت امام مجتبی هیچی مشروعیت ندارد ؛ در پاسخش ذره ای نفاق و تفسیر به رآی ندیده بودم بقول حاج قاسم پاسخش در باره ولی فقیه را "حقیقی" و "دلی" دیدم ؛ من هرگز احمدی نژادی ، قالیبافی و فلانی چی ای نبوده و نیستم و سمپات این و آن بودن را در شآن انسان نمی دانم‌ اما چون قالیباف ( و هرکس را ) سربازِ فرماندهی کل قوا و امامتِ امت است او را عزیز می دارم ؛ از خدا خواستم و باز هم می خواهم قالیباف را در این شرایط به حاج قاسم ملحق نفرماید و او را مثل برخی دیگر سربازان و فرماندهان برای امام مجتبی حفظه الله نگه دارد ان شاءالله 🔻ستاد پیامک سازی که از زمان امام شهید علیه فرماندهانِ وعده های صادق دایر شده بود از صبح امروز با سرشماره های گوناگون و با توهین و تهدید به نمایندگان اصرار و ارعاب می کند که به دکتر قالیباف رآی ندهید ؛ می دانند که او رآی می آورد اما اصرار دارند رآی او نسبت به پارسال افزایش پیدا نکند؛ اما افزایش پیدا می کند ان شاءالله 🔻 بدون لکنت زبان می گویم تقویت ایران و اسلام و نظام و ولایت فقیه و کرامت مردم باید در صدر معیارهای رآی دادن ؛ آنهم رآی دادن از سوی نمایندگانِ ملت در خانه ی ملّت باشد ؛ ما مجلسی برخوردار از عقلانیتِ انقلابی می خواهیم‌؛ انقلابی گریِ جاهلانه نمی خواهیم ؛ به کسانی که قدرت ترکیب و تلفیقِ عقلانیت و انقلابی گری را ندارند رآی نمی دهم ؛ به کسانی که از حیث معرفتی قادر به تلفیق آرمانخواهی و واقع نگری نباشند رآی نمی دهم ؛ به کسانی که قدرت فهم جامع رابطه ی امام و امت را ندارند رآی نمی دهم ؛ ورود کسانی که قادر به درک تلفیق اصولگرایی و اصلاح طلبی را آنگونه که امام شهید در دهه ۸۰ شالوده ی پارادایمیک آن را در کرمان تفسیر فرمودند نباشند ورود شان به ترکیب هیئت رئیسه ی مجلس را که از حیث معرفتی باید تجلیگاه عصاره فضایل ملت باشد سمّی مهلک می دانم ؛ به مشربی که به عقل و حکمت و مصلحت و ... بی توجه هستند رآی نمی دهم ؛ به کسانی که دنبال نظارت های جامع در مجلس نباشند و به نظارت به عنوان سلاح محفلی و باندی استفاده کنند رآی نخواهم داد ؛ باند و صنف و جغرافیا و زبان اگر ابزار جمع آوری رآی برای ورود به هیئت رئیسه باشد را سم مهلک می دانم ؛ شکوفایی تمام ایران باید در دستور کار باشد ؛ به هرکس که قصد تدلیس سیستماتیک با وزرای دولت داشته باشد رآی نمی دهم البته گذاردن چوب لای چرخ دولت را هم نادرست می دانم ؛ کار تشکیلاتی و حزبی اگر مثل همان حزب بدنام مورد نظرِ من نباشد البته خوب است ؛ به کسانی که مردمگرایی در اولویت شان نباشد رآی نمی دهم ؛ مردم اساس هویت ما نمایندگان هستند ؛ به کسانی که اهل بسط تشریفات و ایجاد هزینه های رفاهیِ امتیاز طلبانه برای دوران موقت و امانتی و گذرای نمایندگی باشند رآی نمی دهم ؛ به افرادی که بدون رعایت معیارهای شرعی ، اخلاقی و قانونی برچسب خیانت به این و آن می زنند رآی نمی دهم ؛ به کسانی که نسبت به تخلفات و خسارات غمض عین کنند رآی نخواهم‌ داد ؛ به کسانی که قائل به وجود دشمنی جوهری مابین ما و آمریکای جنایتکار نباشند رآی نمی دهم ؛ به کسی که آرمانش ولو با مقدورات اقتضایی به محو پادگان اسراییل نباشد رآی نمی دهم و... 🔺️مجتبی زارعی؛ عضو کمیسیون امنیت ملّی و سیاست خارجی 🔹ایتا: https://eitaa.com/Dr_Zareii_Siasatefetrat ✔️ارتباط با ادمین👇 @drzareiadmin 🔹کانال بله: ble.ir/mojtabazareii_50