هدایت شده از چراغ نفتی
آقای سید علی! 🙂💚
من که زمانِ امام علی نبودم؛ ولی خوشحالم که بخشی از عمرم رو همزمان با مردی از تبار علی گذروندم :)✨
شما زندگی و حکومتت علوی بود.
این صهیونیستها هم بخاطر همین بُغض و خُوف از شما رو توی دلشون داشتن...💔
•جنگ ۱۲روزه رو روزِ عید غدیر شروع کردن
•کودتای دیماه رو همزمان با ولادت امام علی شروع کردن
•و در جنگ رمضان، در ماهی که به نام مولا علی بود، شما رو با زبان روزه و همراه خانواده شهید کردن...
●ولی آقای سیدعلی، قسم به کنندهی درِ خیبر که ما انتقامت رو از این صهیونیستها میگیریم. اونا تورات خوندن و خوب میدونن ایلیا کیه :)
#قسمت_دوم
#همچو_علی (ع)
❈ @cheragh_nafti ❈
6.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آیا حزب الله و مقاومت لبنان ضعیف شده است؟!
+
اذعان مقامات رژیم صهیونیستی به شکست در برابر مقاومت لبنان؛ حزبالله در حال اداره استادانه یک جنگ چریکی است!
سرلشکر «اسحاق جری گرشون»، معاون پیشین فرماندهی شمال اسرائیل:
🔸 ارتش اسرائیل دقیقاً در زمین حزبالله بازی میکند؛ حزبالله در حال اداره یک جنگ چریکی است، جنگی که هدفش فرسوده کردن نیروهای ما و فراهم کردن امکان ادامه فعالیت سامانه موشکی خود در بلندمدت است!
«هلل بیتون روزن»، تحلیلگر نظامی و امنیتی کانال 14 اسرائیل وابسته به نتانیاهو:
🔸 ممکن است در همین پخش زنده پهپادهای حزبالله از راه برسند؛ اینجا جنگ است، یک جنگ واقعی! ساکنان شمال اسرائیل بسیار خشمگین هستند و میگویند ما به ترامپ رأی ندادیم تا با چنین واقعیتی روبهرو شویم!
#رصد_معاند
بیاعتمادی تحلیلگران خارجی به اخباری که از سوی کاخ سفید و رسانههای وابسته آن (از جمله اکسیوس) منتشر میشود
اکانت معروف آمریکایی فایننسلات، در حوزهی تحلیل ژئوپولتیک و بازارهای مالی:
من دیگر گزارش درباره توافق با ایران که از طرف کاخ سفید مطرح میشود را متوقف میکنم، چون همهشان ساختگی و فیک هستند.
دنیل مکآدامز، تحلیلگر و نمایندهی سابق کنگرهی آمریکا، در واکنش به خبری که باراک راوید منتشر کرد:
من گزارشهای او را باور نمیکنم. سابقه او [در پایبندی به حقیقت] صفر است.
باراک راوید، خبرنگار اسرائیلی کاخ سفید در رسانهی اکسیوس نوشته بود: هر دو طرف تفاهمنامهای امضا خواهند کرد که ۶۰ روز اعتبار دارد و با رضایت دوطرفه قابل تمدید است. در طول این دوره ۶۰ روزه، تنگه هرمز بدون [محدودیت] باز خواهد بود...
آنجلو جولیانو، تحلیلگر و روزنامهنگار ایتالیایی:
بیایید گزارش کردن هر چیزی که از طرف ترامپ، کاخ سفید و [رسانهی] اکسیوس بیرون میآید را متوقف کنیم. این اخبار مگر اینکه از سوی طرف ایرانی تأیید شوند، صرفا مایه سرگرمی هستند.
#رصد_معاند
پ.ن
بیایم ما هم اندازهی این خارجیهای سکولار، بصیرت داشته باشیم و به رسانههای دشمن اعتماد نکنیم و بابت دروغهای اونها، مسؤلین خودمون رو تخریب نکنیم...
#عقلانیت_انقلابی
#ولایتمداری_واقعی
هدایت شده از پاسخ به شبهات و شایعات مجازی ۲۰۲۶
❌📵☝️رفقا خودتون نوع ادبیات حرف زدن برخی بلاگرهای ایتایی با مسئولین رو بخونید
این ادبیات مردم رو به مسئولین و فرماندهان کشور امیدوار می کنه یا برعکس⁉️
🚨سخنان ولایت رو میفرستم
خودتون قضاوت کنید👇
امام شهید:
«اهل بیان، اهل قلم، آنهایی که حرف میزنند، آنهایی که مینویسند، آنهایی که تحقیق میکنند، آنهایی که توییت میزنند، بفهمند چه کار میکنند. این اتّحاد مقدّس،این اجتماع عظیم، این سپر پولادین از دلهای مردم و ارادههای مردم نباید خدشهدار بشود. امروز بحمدالله اتّحاد وجود دارد.این اتّحاد را مردم حفظ کنند.
اتّحاد بین ملّت و دولت، بین آحاد مسئولین گوناگون نظام،بین نیروهای مسلّح و مردم، بین آحاد مردم،چیزی است که بایستی با همهی وجود حفظ بشود؛این توصیهی قطعی من است.»
۲ شهریور ۱۴۰۴
رهبر شهید👇
در حوادثی که مشاهده میکنید احیاناً یک ابهامی برای شما دارد،احتمال یک محاسبه درست را همیشه بدهید،که ممکن است پشت این تصمیمگیری یک محاسبه درستِ واقعیای وجود داشته باشد.»
(اسفند۱۴۰۳)
⚠️پی نوشت👇
⚠️همه حکومت ها بدون استثناء،اسرار و رمز و رازهائی دارند که گفتنی نیستند و باید پنهان بمانند،نه این که مردم نامحرم باشند!
✅و اما،به یقین منظور امام شهید این نبوده که مردم نسبت به مسائل سیاسی و آنچه در کشور میگذرد بیتفاوت بوده باشند
سخن آن است که وقتی در شرایط حساسی مانند این روزها قرار گرفته و دشمنان وحشی اسلام از هر سو به ایران عزیز و مردمش هجوم آوردهاند
🚨ضروری است که #زبان و #قلم به کلام و بیانی نگردانیم که دشمنان بیرونی و پادوهای داخلی از آن،رنگ و بو و سمت و سوی تفرقه احساس کنند!
@porseshgar