بسم الله القاصم الجبارین
فَمَنِ ٱعْتَدَىٰ عَلَيْكُمْ فَٱعْتَدُواْ عَلَيْهِ بِمِثْلِ مَا ٱعْتَدَىٰ عَلَيْكُمْۚ
ساعت ۰۱.۳۰ بامداد امروز چهار فروند نفتکش متخلف با تحریک و هدایت ارتش متجاوز آمریکا بدون هماهنگی و بدون توجه به اخطارهای مقرر نیروی دریایی سپاه، قصد خروج غیر قانونی از تنگهی هرمز را داشتند که پس از اخطار، یکی از نفتکشها مورد هدف واقع شده و متوقف شد و دیگر شناورها متخلف به عقب برگشتند.
به دنبال این واقعه ساعت دو، پهپادهای آمریکایی یک دکل مخابراتی در قشم و یک دکل را در سیریک مورد اصابت دو پرتابه قرار دادند.
در پاسخ به تجاوز ارتش کودککش آمریکا، بلافاصله دو پایگاه هوایی آمریکا در کویت به نامهای علیالسالم و تأسیسات مهم باقی مانده در ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در بحرین هدف آتش موشکهای بالستیک نیروی هوافضای سپاه واقع شدند
به دشمن متجاوز و کودککش اخطار میکنیم در صورت تکرار این شرارتها به پاسخ محدود اکتفا نخواهد شد. مسئول عواقب بسته شدن کامل تنگهی هرمز به روی خروج نفت و گاز شما خواهید بود.
و ما النصرُ الا مِن عندِالله العزیز الحکیم
هدایت شده از گرای انقلاب/ احمد برزگر بفرویی
🟣 بازهم باید تکرار کنیم بلکه اثر کند
🔻بیانات مهم امام شهید در اولین سخنرانی حضوری بعد از جنگ ۱۲ روزه
✅ بی صبری نکنید، بدون اطلاع درست نظر ندهید
🔹«شور و هیجان عمومی مردم لازم است. امروز ملّت ایران یک شور و هیجانی دارد، به خصوص جوانها شور و هیجان دارند؛ این چیز خیلی خوبی است، این چیز خیلی لازمی است، امّا #بیصبری مضر است.
🔹اینکه بیصبری کنند، دائم #پا_به_زمین_بکوبند که آقا چرا نشد؟ چرا [فلان کار را] نکردید؟
چرا اقدام نشد؟
و مانند اینها، این مضر است.
🔹ممکن است کسی در یک قضیّهی مربوط به #نظامی یا #دیپلماسی یا غیره به یک مسئولی اعتراض داشته باشد،
ما نمیگوییم اعتراض را نگویند؛ چرا، منتها اوّلاً لحنی که برای بیان اعتراض و بیان انتقاد انتخاب میشود لحن قابل قبولی باشد؛ ثانیاً بعد از تحقیق باشد، بعد از اطّلاعیابی باشد.
🔹گاهی اوقات در روزنامهها و بعضی جاهای دیگر، یک چیزهایی را من میبینم، بعضی یک حرفهایی میزنند، اعتراضهایی میکنند که ناشی از بیاطّلاعی است، نمیدانند چه کار انجام گرفته یا چه کار باید انجام میگرفته و نشده و مثلاً [باید] انجام بگیرد؛ ناشی از #بیاطّلاعی است.
اطلاع درست به دست بیاورند و با لحن مناسب نظراتشان را ابراز کنند.
۱۴۰۴/۰۴/۲۵
🇮🇷 به کانال « گرای انقلاب » بپیوندید
🆔 @barzegar1359
هدایت شده از مهمات جنگ ترکیبی
💠 بَــنْدِ هَــشْـتُمْ | تَک یادداشتَک :
🔶 قلوچ نخونیم ! 😵💫
👈 حتماً پیام امام سیدمجتبی خامنهای (حفظهالله) در روز عیدغدیر رو هممون خوندیم...
یه پیام ارزشمند، پرمغز و وحدت آفرین👌
و در #بند_هشتم از پیامشون مطالب فوق العاده مهمی رو فرمودن...
⚠️ ولی متاسفانه تعدادی از رسانه های #ظاهراً_انقلابی! شروع کردن به قلوچ بینی و قلوچ بینوندن مردم 😵💫
چیمیگن؟🧐👇
⁉️ انقُلت (چیزی که میگن) :
چون رهبر گفتن «کید دشمن بر دو نقطه متمرکز شده: ۱.تابآوریمردم ۲.ایجادخطادر دستگاهمحاسباتیمسئولانکشور» پس یعنی تاحالا مسئولای کشورمون دچار خطای محاسباتی شده بودن! 😠
💡 قُلت (جوابشون) :
من نمیخوام پیام آقا رو تحلیل کنم،
فقط بیاید باهم این بند از پیام رو شسته رُفته بخونیم! [۱]
📝 خلاصه این بند مهم👇
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🔻تمرکز دشمن در جنگ ترکیبی:
۱.تاب آوری مردم
۲.ایجاد خطا در دستگاهمحاسباتیمسئولان
🇺🇸 ابزار دشمن در راه این دو هدف:
۱. تردید
۲. یأس
۳. ترس
۴. بدگمانی
۵. اختلاف (تفرقه)
🇮🇷 ابزار ما برای مقابله:
۱. ایستادگی
۲. روشن بینی
۳. حفظ وحدت و انسجام
۴. اعتماد متقابل
۵. همصدایی نکردن با دشمن
🔸وظیفه مسئولین:
پشتیبانی از پنج مورد بالا
⚠️ اخطار:
هر اقدامی که موجب بدبینی و سرخوردگی مردم بشه، کمک به دشمن است!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🔆 و اما در پاسخ به سؤال:
🔅اولاً: امام خامنه ای فرمودن تمرکز دشمن در جنگ ترکیبی این دو مورد است، یعنی حواستون باشه چنین اتفاقی رخ نده؛ نه اینکه چنین اتفاقی رخ داده!😳
مگه حالا از بین بردن «تاب آوری مردم» محقق شده که شما ادعا میکنید دشمن تونسته «در دستگاه محاسباتی مسئولین خطا ایجاد کنه» ؟🤔
بنظرم مطلب خیلی واضحه 🤷♂
جمله آقا جنبه اِنذاری داره، نه اِخباری!
{اوووف عجب عبارت سنگینی😄}
🔅ثانیاً: متاسفانه بعضی از کانال ها دارن از این #بند_هشتم علیه خود #بند_هشتم استفاده میکنن!
توضیح: خود آقا توی پیامشون فرمودن ابزار ما #حفظ_وحدت ، #اعتماد_متقابل و #همصدایی_نکردن_با_دشمنه
اونوقت آقایون با قلوچ بینی خودشون دارن #تفرقه و #بی_اعتمادی تزریق میکنن و بعضی از چرت و پرت های ترامـ🐶ـپ رو بازگو میکنن!😐
خود رهبر آخرش اخطار میدن: «هر اقدامی که موجب #بدبینی و #سرخوردگی_مردم بشه، کمک به دشمنه!» اونوقت این رسانه های #ظاهراً_انقلابی! از خود این پیام برای #بدبینی_مردم استفاده میکنن!🤐
به یارو میگن نگو #باشه!
میگه #باشه... 😂😂😂🤦♂
یاعلی مدد✋
✍ میم . ب
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
[۱] متن #بند_هشتم:
https://eitaa.com/m_mim_b/32
کانال مهمات جنگ ترکیبی🪖
@mohemmat_k
هدایت شده از خاکریز بصیرت _ حسین امیدیان
پیام وزیر خارجه کشورمان خطاب به رئیس جمهور لبنان
▪️ لبنان را از دست دشمن واقعی خود نجات دهید
وزیر خارجه:
🔹 بر اساس اظهارات آقای عون، ظاهرا این ایران است که یک پنجم خاک لبنان را اشغال کرده، یک چهارم لبنانی ها را آواره کرده و کشور او را روزانه بمباران می کند.
🔹 اگر لبنان برای ایران ابزار چانه زنی بود، ما مدت ها پیش به توافق رسیده بودیم.
🔹 لبنان را از دست دشمن واقعی خود نجات دهید، آقای رئیس جمهور!
@TasnimNews
پاسخ 👇👇👇
کذبه
همینا مگه نمیگفتن حجاج ما اگه برن عربستان، گروگان میگیرنشون و از ما باج خواهی میکنن؟!!!!
خب چی شد؟!!
الان حجاج ما دارن برمیگردن ایران
این دست اخبار، صرفا برای تشویش افکارعمومی داره منتشر میشه
مراقب باشیم مخاطب افراد و رسانههایی نباشیم که با دشمن مخرج مشترک دارن گاهی...
#عقلانیت
#راستی_آزمایی
#ولایتمداری_واقعی