eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
بسم الله القاصم الجبارین فَمَنِ ٱعْتَدَىٰ عَلَيْكُمْ فَٱعْتَدُواْ عَلَيْهِ بِمِثْلِ مَا ٱعْتَدَىٰ عَلَيْكُمْۚ ساعت ۰۱.۳۰ بامداد امروز چهار فروند نفتکش متخلف با تحریک و هدایت ارتش متجاوز آمریکا بدون هماهنگی و بدون توجه به اخطارهای مقرر نیروی دریایی سپاه، قصد خروج غیر قانونی از تنگه‌ی هرمز را داشتند که پس از اخطار، یکی از نفتکش‌ها مورد هدف واقع شده و متوقف شد و دیگر شناورها متخلف به عقب برگشتند. به دنبال این واقعه ساعت دو، پهپادهای آمریکایی یک دکل مخابراتی در قشم و یک دکل را در سیریک مورد اصابت دو پرتابه قرار دادند. در پاسخ به تجاوز ارتش کودک‌کش آمریکا، بلافاصله دو پایگاه هوایی آمریکا در کویت به نام‌های علی‌السالم و تأسیسات مهم باقی مانده در ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در بحرین هدف آتش موشک‌های بالستیک نیروی هوافضای سپاه واقع شدند به دشمن متجاوز و کودک‌کش اخطار می‌کنیم در صورت تکرار این شرارت‌ها به پاسخ محدود اکتفا نخواهد شد. مسئول عواقب بسته شدن کامل تنگه‌ی هرمز به روی خروج نفت و گاز شما خواهید بود. و ما النصرُ الا مِن عندِالله العزیز الحکیم
🟣 بازهم باید تکرار کنیم بلکه اثر کند 🔻بیانات مهم امام شهید در اولین سخنرانی حضوری بعد از جنگ ۱۲ روزه ✅ بی صبری نکنید، بدون اطلاع درست نظر ندهید 🔹«شور و هیجان عمومی مردم لازم است. امروز ملّت ایران یک شور و هیجانی دارد، به خصوص جوان‌ها شور و هیجان دارند؛ این چیز خیلی خوبی است، این چیز خیلی لازمی است، امّا مضر است. 🔹اینکه بی‌صبری کنند، دائم که آقا چرا نشد؟ چرا [فلان کار را] نکردید؟ چرا اقدام نشد؟ و مانند اینها، این مضر است. 🔹ممکن است کسی در یک قضیّه‌ی مربوط به یا یا غیره به یک مسئولی اعتراض داشته باشد، ما نمی‌گوییم اعتراض را نگویند؛ چرا، منتها اوّلاً‌ لحنی که برای بیان اعتراض و بیان انتقاد انتخاب می‌شود لحن قابل قبولی باشد؛ ثانیاً بعد از تحقیق باشد، بعد از اطّلاع‌یابی باشد. 🔹گاهی اوقات در روزنامه‌ها و بعضی جاهای دیگر، یک چیزهایی را من می‌بینم، بعضی یک حرفهایی می‌زنند، اعتراض‌هایی می‌کنند که ناشی از بی‌اطّلاعی است، نمی‌دانند چه کار انجام گرفته یا چه کار باید انجام می‌گرفته و نشده و مثلاً [باید] انجام بگیرد؛ ناشی از است. اطلاع درست به دست بیاورند و با لحن مناسب نظراتشان را ابراز کنند. ۱۴۰۴/۰۴/۲۵ 🇮🇷 به کانال « گرای انقلاب » بپیوندید 🆔 @barzegar1359
هدایت شده از مهمات جنگ ترکیبی
💠 بَــنْدِ هَــشْـتُمْ | تَک یادداشتَک : 🔶 قلوچ نخونیم ! 😵‍💫 👈 حتماً پیام امام سیدمجتبی خامنه‌ای (حفظه‌الله) در روز عیدغدیر رو هممون خوندیم... یه پیام ارزشمند، پرمغز و وحدت آفرین👌 و در از پیامشون مطالب فوق العاده مهمی رو فرمودن... ⚠️ ولی متاسفانه تعدادی از رسانه های ! شروع کردن به قلوچ بینی و قلوچ بینوندن مردم 😵‍💫 چی‌میگن؟🧐👇 ⁉️ ان‌قُلت (چیزی که میگن) : چون رهبر گفتن «کید دشمن بر دو نقطه متمرکز شده: ۱.تاب‌آوری‌مردم ۲.ایجادخطادر‌ دستگاه‌محاسباتی‌مسئولان‌کشور» پس یعنی تاحالا مسئولای کشورمون دچار خطای محاسباتی شده بودن! 😠 💡 قُلت (جوابشون) : من نمی‌خوام پیام آقا رو تحلیل کنم، فقط بیاید باهم این بند از پیام رو شسته رُفته بخونیم! [۱] 📝 خلاصه این بند مهم👇 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🔻تمرکز دشمن در جنگ ترکیبی: ۱.تاب آوری مردم ۲.ایجاد خطا در دستگاه‌محاسباتی‌مسئولان 🇺🇸 ابزار دشمن در راه این دو هدف: ۱. تردید ۲. یأس ۳. ترس ۴. بدگمانی ۵. اختلاف (تفرقه) 🇮🇷 ابزار ما برای مقابله: ۱. ایستادگی ۲. روشن بینی ۳. حفظ وحدت و انسجام ۴. اعتماد متقابل ۵. همصدایی نکردن با دشمن 🔸وظیفه مسئولین: پشتیبانی از پنج مورد بالا ⚠️ اخطار: هر اقدامی که موجب بدبینی و سرخوردگی مردم بشه، کمک به دشمن است! ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🔆 و اما در پاسخ به سؤال: 🔅اولاً: امام خامنه ای فرمودن تمرکز دشمن در جنگ ترکیبی این دو مورد است، یعنی حواستون باشه چنین اتفاقی رخ نده؛ نه اینکه چنین اتفاقی رخ داده!😳 مگه حالا از بین بردن «تاب آوری مردم» محقق شده که شما ادعا میکنید دشمن تونسته «در دستگاه محاسباتی مسئولین خطا ایجاد کنه» ؟🤔 بنظرم مطلب خیلی واضحه 🤷‍♂ جمله آقا جنبه اِنذاری داره، نه اِخباری! {اوووف عجب عبارت سنگینی😄} 🔅ثانیاً: متاسفانه بعضی از کانال ها دارن از این علیه خود استفاده میکنن! توضیح: خود آقا توی پیامشون فرمودن ابزار ما ، و اونوقت آقایون با قلوچ بینی خودشون دارن و تزریق میکنن و بعضی از چرت و پرت های ترامـ🐶ـپ رو بازگو میکنن!😐 خود رهبر آخرش اخطار میدن: «هر اقدامی که موجب و بشه، کمک به دشمنه!» اونوقت این رسانه های ! از خود این پیام برای استفاده میکنن!🤐 به یارو میگن نگو ! میگه ... 😂😂😂🤦‍♂ یاعلی مدد✋ ✍ میم . ب *-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-* ‌[۱] متن : https://eitaa.com/m_mim_b/32 کانال مهمات جنگ ترکیبی🪖 @mohemmat_k
پیام وزیر خارجه کشورمان خطاب به رئیس جمهور لبنان ▪️ لبنان را از دست دشمن واقعی خود نجات دهید وزیر خارجه: 🔹 بر اساس اظهارات آقای عون، ظاهرا این ایران است که یک پنجم خاک لبنان را اشغال کرده، یک چهارم لبنانی ها را آواره کرده و کشور او را روزانه بمباران می کند. 🔹 اگر لبنان برای ایران ابزار چانه زنی بود، ما مدت ها پیش به توافق رسیده بودیم. 🔹 لبنان را از دست دشمن واقعی خود نجات دهید، آقای رئیس جمهور! @TasnimNews
پاسخ 👇👇👇 کذبه همینا مگه نمی‌گفتن حجاج ما اگه برن عربستان، گروگان می‌گیرنشون و از ما باج خواهی می‌کنن؟!!!! خب چی شد؟!! الان حجاج ما دارن برمی‌گردن ایران این دست اخبار، صرفا برای تشویش افکارعمومی داره منتشر می‌شه مراقب باشیم مخاطب افراد و رسانه‌هایی نباشیم که با دشمن مخرج مشترک دارن گاهی...