eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
✍هم کامران غضنفری هم حمید رسایی خوب میدونند که محمد مهاجری در نهم دیماه گذشته از همکاری با دولت استعفا داد و دیگه عضو دولت نیست. https://eitaa.com/PadDolat/63146 🔶پس نظراتش شخصیه، ربطی به دولت نداره. 🔷بعد از اینکه ازش دلیل استعفاش رو پرسیدند، گفت من نمیتوانم از دولت دفاع کنم، یعنی اصلا این طرف نظراتش موافق دولت نیست. در این زمینه بیشتر به رسایی و غضنفری و ثابتی نزدیکه تا دولت. https://eitaa.com/rahe_dialameh/25047 🔶اتفاقا در جنگ مقدس ۱۲ روزه عضو دولت بود، همون موقعی که خودشون دارند میگن مجلس باز بود. 🔷ضمن اینکه بسته بودن فقط صحنه علنی، تکرار میکنم فقط صحن علنی، تصمیم شورای عالی امنیت ملی و با نظر کارشناسی نهادهای امنیتی هست و ربطی به شورای اطلاع رسانی دولت نداره که محمد مهاجری قبلا عضوش بوده. https://eitaa.com/MOSES313STAFF/122618 🔶یعنی اینا روز به روز که بیشتر پوک بودن انتقاداتشون برای مردم مسجل میشه، برای تخریب دولت بیشتر دست به دامن جفنگیات میشن.
هدایت شده از احمد صابری تولایی
احساسات پاک قربانی اقدامات ناپاک ⬅️امشب در تجمع اهالی بلوار توس توفیق خدمت داشتم بعد از سخنرانی یک خانم بزرگواری اومد جلو گفت : چند وقت پیش دختر شهید... که برای حجاب کار میکنند با حرفهاشون ما رو گول زدند دو روز بردند تهران با پرچم سرخ و سیاه به بهانه انتقام بعد هم تجمع جلو وزارت خارجه و... ◀️می‌گفت : هفتاد سالمه و با بدبختی و سختی فقط به عشق آقا با این جماعت همراه شدم و فکر میکردم دارم مطالبه درستی میکنم چون طرف مدام می‌گفت من دختر شهیدم و این مطالبه خانواده شهداست. ◀️چون مدام میگفتند که پزشکیان و قالیباف و عراقچی قاتل آقا هستند توی اتوبوس هم مدام دختران جوان رو تحریک میکردند که بر علیه بد حجاب ها کار کنند ◀️می‌گفت: امشب با صحبتهای شما متوجه شدم که چه گناه بزرگی کردم با این افراد همراه شدم چرا کسی جلو اینجور فعالیتها رو نمیگیره ؟! ✅پ.ن: 🔹حقیقت اینه که یه عده دغدغه مند ولی سطحی نگر و کج فهم و افراطی با سوء استفاده از شهدا باعث انحراف یه عده از علاقه مندان به نظام و آقا و شهدا میشن 🔹نه اهل گفتگو هستند و نه منطق ، صرفا اهل اجتهاد شخصی و نهایتا تبعیت از کسانی که رفتارهای اونها رو تایید کنند و هر کسی کوچکترین نقدی به اینها داشته باشه یا با حربه خانواده شهید و نفرین و لعن و گریه با او برخورد می‌کنند یا با شکایت و شکایت کشی پیش امام جمعه و نماینده مجلس و... 👌چه زیبا فرمود امیر المومنین علیه السلام که : قصم ظهری اثنان عالم متهتّک و جاهل متنسّک ✅دو گروه کمر من را شکستند: آگاهان بی حیا و نادانهای ظاهر الصلاح 🙏خدا مردم رو از شرّ این جماعت محافظت کنه https://eitaa.com/joinchat/623968257C458e20d062
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
یه فعالیت ارزشمند و مفید که حتما نیاز به حمایت داره؛ از قضا، به جای رفتار تند و رادیکال و هزینه‌زا به نام حمایت از حجاب و...، ما بشدت به این دست فعالیت‌های ایجابی نیاز داریم ذیل و محتوا رو ببینیم، در حد توان کمک کنیم و بازنشر. هر که دارد سرِ همراهیِ ما بسم‌الله
8.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨⚠️یک جریان سیاسی مذاکرات را دلیل شهادت رهبر انقلاب معرفی می کنند ☝️اقای عراقچی قبل از جنگ ۴۰ روزه علنا و در جلسات به نظامیان و دولت توصیه کرد که :👇 ممکنه فریب باشه کاری به مذاکرات نداشته باشید و کار خودتون رو بکنید 📛پی نوشت👇 اما برخی جریان های سیاسی متاسفانه برای اینکه بتوانند دعواهای جناحی خودشون رو ادامه بدهند به دروغ طوری القا می کنند که فرماندهان ما موقع مذاکرات رفتند خوابگاه خوابیده اند و فریب خوردند😕 ❌یعنی حاضرند برای ادامه سیاه نمایی و لجن پراکنی خودشون به دولت و البته فرماندهان نظامی چنین انگاره ای در ذهن مخاطب ایجاد کنند... ╭┅───────┅╮ @porseshgar📻🌿📮°  ╰┅───────┅╯
| آقا تو پیام 14خرداد مواردی از نقشه ی دشمن رو گفتن در کنارش راهکار خنثی سازیش رو هم دادن ابزار دشمن تو این جنگ ترکیبی که دشمن راه انداخته چیه؟ _ایجاد تردید _یاس و ناامیدی _ایجاد ترس _بدگمانی و اختلاف یعنی شما این روزها همچین مواردی رو دیدی بدون دست دشمن تو این قضیه تو کاره، اگه دیدی کسی داره بذر اختلاف و بدگمانی نسبت به نظام میکاره و ایجاد تردید و یاس و ناامیدی میکنه که بگه آقا آمریکا به اهدافش رسیده ما داریم شکست میخوریم، این ابزار دشمنه حالا شاید از دهن یه دوست این حرفا بیرون بیاد ولی اونم خواسته یا ناخواسته شده بازیچه دست و سرباز بی مزد دشمن! حالا وظیفه ما مردم چیه؟ _ایستادگی _روشن بینی _حفظ وحدت و اعتماد متقابل _همصدایی نکردن با دشمن دشمن میگه مسئولین ایرانی دارن تسلیم میشن(غلط زیادیه) اما تو کشور هم یه عده راه افتادن همین حرف رو تکرار میکنن، این میشه با دشمن اینها چیزی که ما مردم باید بهش توجه کنیم و امر ولی فقیه و امام جامعه ست، ان‌شاءالله تو عمل کردن بهونه ای نداشته باشیم ☫ @pourabbas_ir
20.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴آقای حمید رسایی... من اگه یکی مثل علیزاده که خودش داره اعتراف میکنه دین نداره، ولایی نیست... ضد عاشورا و فرهنگ امام حسینه... و از همه بدتر خون های ریخته شده ی دی ماه رو به صورت کاملا ناجوانمردانه به گردن رهبر شهید انداخت... اگه یه همچین آدمی از من تعریف می‌کرد، میرفتم سرم رو میذاشتم زمین و میمُردم... 🔺خودت ببین کارت به کجا رسیده که خائن های جاسوس لندنی مثل اینجور داره ازت حمایت و دفاع میکنه... 🔺البته اون روزی که با افتخار گفتی ضبط صوت رهبری نيستی، باید فکرش رو میکردی همچنین موذی های لندنی بهت طمع کنن و بیان پشت سرت ازت حمایت کنند... و صد البته ضبط صوت رهبری بودن لیاقت میخواد.... هرکسی این لیاقت رو پیدا نمیکنه... یعنی خدا اجازه نمیده... 🔺بالاخره کسی که به حاج قاسم سلیمانی فرمانده رشید جبهه اسلام طعنه بزنه و بگه اشعث، معلومه که لیاقت ضبط صوت رهبری بودن رو پیدا نمیکنه... 🔺آقای یکم بشین با خودت فکر کن... دشمنی هات با نیروهای مخلص انقلاب داره کم کم کار دستت میده.. با این اوضاع عاقبت خوبی رو برات متصور نیستیم... خدا عاقبت همه رو بخیر کنه... @sarbazseyedali31313