eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از احمد صابری تولایی
احساسات پاک قربانی اقدامات ناپاک ⬅️امشب در تجمع اهالی بلوار توس توفیق خدمت داشتم بعد از سخنرانی یک خانم بزرگواری اومد جلو گفت : چند وقت پیش دختر شهید... که برای حجاب کار میکنند با حرفهاشون ما رو گول زدند دو روز بردند تهران با پرچم سرخ و سیاه به بهانه انتقام بعد هم تجمع جلو وزارت خارجه و... ◀️می‌گفت : هفتاد سالمه و با بدبختی و سختی فقط به عشق آقا با این جماعت همراه شدم و فکر میکردم دارم مطالبه درستی میکنم چون طرف مدام می‌گفت من دختر شهیدم و این مطالبه خانواده شهداست. ◀️چون مدام میگفتند که پزشکیان و قالیباف و عراقچی قاتل آقا هستند توی اتوبوس هم مدام دختران جوان رو تحریک میکردند که بر علیه بد حجاب ها کار کنند ◀️می‌گفت: امشب با صحبتهای شما متوجه شدم که چه گناه بزرگی کردم با این افراد همراه شدم چرا کسی جلو اینجور فعالیتها رو نمیگیره ؟! ✅پ.ن: 🔹حقیقت اینه که یه عده دغدغه مند ولی سطحی نگر و کج فهم و افراطی با سوء استفاده از شهدا باعث انحراف یه عده از علاقه مندان به نظام و آقا و شهدا میشن 🔹نه اهل گفتگو هستند و نه منطق ، صرفا اهل اجتهاد شخصی و نهایتا تبعیت از کسانی که رفتارهای اونها رو تایید کنند و هر کسی کوچکترین نقدی به اینها داشته باشه یا با حربه خانواده شهید و نفرین و لعن و گریه با او برخورد می‌کنند یا با شکایت و شکایت کشی پیش امام جمعه و نماینده مجلس و... 👌چه زیبا فرمود امیر المومنین علیه السلام که : قصم ظهری اثنان عالم متهتّک و جاهل متنسّک ✅دو گروه کمر من را شکستند: آگاهان بی حیا و نادانهای ظاهر الصلاح 🙏خدا مردم رو از شرّ این جماعت محافظت کنه https://eitaa.com/joinchat/623968257C458e20d062
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
یه فعالیت ارزشمند و مفید که حتما نیاز به حمایت داره؛ از قضا، به جای رفتار تند و رادیکال و هزینه‌زا به نام حمایت از حجاب و...، ما بشدت به این دست فعالیت‌های ایجابی نیاز داریم ذیل و محتوا رو ببینیم، در حد توان کمک کنیم و بازنشر. هر که دارد سرِ همراهیِ ما بسم‌الله
8.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨⚠️یک جریان سیاسی مذاکرات را دلیل شهادت رهبر انقلاب معرفی می کنند ☝️اقای عراقچی قبل از جنگ ۴۰ روزه علنا و در جلسات به نظامیان و دولت توصیه کرد که :👇 ممکنه فریب باشه کاری به مذاکرات نداشته باشید و کار خودتون رو بکنید 📛پی نوشت👇 اما برخی جریان های سیاسی متاسفانه برای اینکه بتوانند دعواهای جناحی خودشون رو ادامه بدهند به دروغ طوری القا می کنند که فرماندهان ما موقع مذاکرات رفتند خوابگاه خوابیده اند و فریب خوردند😕 ❌یعنی حاضرند برای ادامه سیاه نمایی و لجن پراکنی خودشون به دولت و البته فرماندهان نظامی چنین انگاره ای در ذهن مخاطب ایجاد کنند... ╭┅───────┅╮ @porseshgar📻🌿📮°  ╰┅───────┅╯
| آقا تو پیام 14خرداد مواردی از نقشه ی دشمن رو گفتن در کنارش راهکار خنثی سازیش رو هم دادن ابزار دشمن تو این جنگ ترکیبی که دشمن راه انداخته چیه؟ _ایجاد تردید _یاس و ناامیدی _ایجاد ترس _بدگمانی و اختلاف یعنی شما این روزها همچین مواردی رو دیدی بدون دست دشمن تو این قضیه تو کاره، اگه دیدی کسی داره بذر اختلاف و بدگمانی نسبت به نظام میکاره و ایجاد تردید و یاس و ناامیدی میکنه که بگه آقا آمریکا به اهدافش رسیده ما داریم شکست میخوریم، این ابزار دشمنه حالا شاید از دهن یه دوست این حرفا بیرون بیاد ولی اونم خواسته یا ناخواسته شده بازیچه دست و سرباز بی مزد دشمن! حالا وظیفه ما مردم چیه؟ _ایستادگی _روشن بینی _حفظ وحدت و اعتماد متقابل _همصدایی نکردن با دشمن دشمن میگه مسئولین ایرانی دارن تسلیم میشن(غلط زیادیه) اما تو کشور هم یه عده راه افتادن همین حرف رو تکرار میکنن، این میشه با دشمن اینها چیزی که ما مردم باید بهش توجه کنیم و امر ولی فقیه و امام جامعه ست، ان‌شاءالله تو عمل کردن بهونه ای نداشته باشیم ☫ @pourabbas_ir
20.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴آقای حمید رسایی... من اگه یکی مثل علیزاده که خودش داره اعتراف میکنه دین نداره، ولایی نیست... ضد عاشورا و فرهنگ امام حسینه... و از همه بدتر خون های ریخته شده ی دی ماه رو به صورت کاملا ناجوانمردانه به گردن رهبر شهید انداخت... اگه یه همچین آدمی از من تعریف می‌کرد، میرفتم سرم رو میذاشتم زمین و میمُردم... 🔺خودت ببین کارت به کجا رسیده که خائن های جاسوس لندنی مثل اینجور داره ازت حمایت و دفاع میکنه... 🔺البته اون روزی که با افتخار گفتی ضبط صوت رهبری نيستی، باید فکرش رو میکردی همچنین موذی های لندنی بهت طمع کنن و بیان پشت سرت ازت حمایت کنند... و صد البته ضبط صوت رهبری بودن لیاقت میخواد.... هرکسی این لیاقت رو پیدا نمیکنه... یعنی خدا اجازه نمیده... 🔺بالاخره کسی که به حاج قاسم سلیمانی فرمانده رشید جبهه اسلام طعنه بزنه و بگه اشعث، معلومه که لیاقت ضبط صوت رهبری بودن رو پیدا نمیکنه... 🔺آقای یکم بشین با خودت فکر کن... دشمنی هات با نیروهای مخلص انقلاب داره کم کم کار دستت میده.. با این اوضاع عاقبت خوبی رو برات متصور نیستیم... خدا عاقبت همه رو بخیر کنه... @sarbazseyedali31313
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴یکبار دیگه تهمت های علیزاده لندنی به امام شهید رو ببینید... 🔺بعدش میریم سراغ حمایتش از برنامه خیابان انقلاب مقصودی و حمید رسایی... 🔺علیزاده جاسوس لندنی خیال میکنه ماها اجازه میدیم ملت فراموش کنن این حرامی چجوری به امام شهیدمان حمله کرد و خون های ریخته شده در هیجدهم و نوزدهم دی ماه را به گردن امام خامنه ای شهید انداخت... 🔺 ی بی همه چیز... اینقدر بر این طبل رسوایی تو میکوبیم تا آخرین نفر از اون حزب اللهی هایی که فریب دادی و مرید خودت کردی ازت جدا کنیم... هم تو رو رسوا میکنیم،،، هم اون نمایندگان مجلسی که با تو لندنی بی غیرت و بی دین لایو میذارن و بهت پر و بال میدن و حرفای تو جاسوس لندنی رو به خورد مخاطباشون میدن... @sarbazseyedali31313
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔶جبهه انقلاب با دقت این فیلم کوتاه از امام شهید درباره پذیرش قطعنامه ۵۹۸ را ببیند و نسبت خود را با تفکر کامران غضنفری و رفقایش - که همه مواضع و تحلیل‌ هایشان مبتنی بر جام زهر و بی اعتمادی و سیاه نمایی مطلق است - مشخص کند. اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
هدایت شده از محمدجواد نظافت
12.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 حساسیت در صرفه جویی، کلید حل مشکلات فعلی 🔹 اگر در مصرف حساسیت داشته باشیم و مصرف را پایین بیاوریم، بسیاری از مشکلات کشور حل می‌شود. 🔸«ضَنِينٌ بِخَلَّتِهِ،، نفسُهُ مِنهُ في عَناءٍ ، والنّاسُ في راحةٍ» مؤمن كسى است كه در گفتن حاجتش به دیگران بخل دارد، نفْسش از او در رنج و مردم نسبت به او در آسايش‌اند. 📺 استاد محمدجواد نظافت - برنامه تلویزیونی سمت خدا 🗓 چهارشنبه سیزدهم خرداد ماه ۱۴۰۵ 🇮🇷عضو کانال استاد نظافت شوید👇 🆔 @ostadnezafat
هدایت شده از احسان عبادی | ما و او
❇️ نقدی درست و عالمانه به سخنان آقای عبدی که در برنامه آقای مقصودی ادعا داشت ما لبنان را فراموش کردیم و شجاعت از خود نشان نمی دهیم !!!!!!!!!!!! توسط برادر مرواریدی https://eitaa.com/KouLebar/1238
❌☝️در مورد اطلاعیه کانال اقای محمد شجاعی ⚠️نکاتی در این سخنان وجود داشت ✅نکته مثبت، تاکید بر خونخواهی رهبر شهید انقلاب است اما آقای شجاعی👇 ❌نباید در صحبت‌هایمان به مردم القا کنیم که مسئولین در امر انتقام کوتاهی کرده‌اند. اینکه بگوییم هنوز جواب محکم به دشمن نداده‌ایم بی انصافی کردید تاکید رهبری به شکست دشمن با این کلام شما در تناقض است 🤔آیا این نحوه صحبت،سبب«کاشت بذر تردید،یأس،ترس،بدگمانی،و اختلاف» در دل مردم نیست؟ 😒همان چیزی که رهبر انقلاب در پیام خود به عنوان ابزار دشمن در جنگ ترکیبی یاد کردند👇 https://eitaa.com/rahbar_enghelab_ir/595 🚨اینکه می‌گویید باید بازدارندگی برای دشمن ایجاد کنیم،دقیقا بگویید باید چه‌کار کنیم؟ مردم باید چه‌کاری می‌کردند که نکردند؟ مردم اگر هیچ شعاری هم ندهند،نفس حضورشان در خیابان پیام لازم را به دوست و دشمن می‌رساند ❌ چرا می‌گویید اگر فلان شعار را ندهید، فلان اتفاق می‌افتد وعذاب می‌شوید⁉️😳 ❌ این پیش‌بینی بر چه اساسی است؟!😊 ❌اینکه بگوییم برای انتقام خون آقا،الان به هرقیمتی حملاتی رو کنیم که منجربه عقب‌افتادگی شدید زیرساختی و متحدینمون باشه ، این عقلانیت نیست و حتما خواست رهبرشهیدمونم نبود❌ ✅👌✌️ما یک هدف کوتاه مدت تثبیت حاکمیت ،تقویت متحدین و محور مقاومت رو داریم ✅👌✊هدف بلندمدت؛بعد از گذر ازین شرایط،قدم برمیداریم برای حذف سیاسی، اقتصادی و دیپلماتیک اسراییل 🔴انتقام خون آقا یعنی تلاش برای حذف اسراییل از جهان و آمریکا از منطقه واین امر صرفا باعملیات نظامی شدنی نیست.مکمل های سیاسی اقتصادی دیپلماسی دارد      ╭┅───────┅╮ @porseshgar📻🌿 ╰┅───────┅╯
هدایت شده از  بلاغ
نقشه مناطق مورد اشغال اسرائیل در جنوب لبنان طبق گزارش‌ها، نیروهای اسرائیلی کنترل برخی نقاط در جنوب لبنان را در دست گرفته‌اند که مهم‌ترین آن «قلعه شقیف» عنوان شده؛ موقعیتی مرتفع در شرق جنوب لبنان با اشراف بر دره سلوقی و رود لیتانی. در روزهای گذشته همچنین گزارش شده که ارتش اسرائیل: ▪️ دامنه عملیات را به شمال رود لیتانی گسترش داده ▪️ فشار نظامی در مرجعیون را افزایش داده ▪️ به سمت زوطر غربی پیشروی کرده ▪️ در محور الخیام و مسیر حسبیا–مرجعیون به حرکت ادامه داده است در صورت تأیید این گزارش‌ها، مناطق تحت کنترل یا حضور اسرائیل شامل بخش‌هایی از اطراف شقیف، نواحی مشرف به لیتانی، مرجعیون، الخیام و محور حسبیا–مرجعیون خواهد بود. هرچند جنگ سختی در جنوب لبنان در جریان است و اشغال همین نواحی و ایجاد نوار حائل از نظر میدانی و استراتژیک نیز اصلا قابل قبول نیست، اما طرح ادعای اشغال یک سوم لبنان توسط برخی افراد با واقعیت میدانی همخوانی ندارد. ▫️منشورات @Ballaagh
احادیثی بسیار مهم و کاربردی از کتاب شریف «غرر الحکم و دررالکلم»