eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
این خزعبلات را هم از پیام آقا دریافت کردید؟! یادمان نمی ‌رود همین جماعت چطور سر سقوط سوریه، سردار سرافراز اسلام قاآنی را می‌زدند!! چطور سر وعده‌ی صادق ۲ و ۳ که فکر می‌کردند تعلل شده، فرماندهان عزیز ما را می‌زدند، که در هر دو موضوع با پاسخ محکم رهبری شهید روبرو شدند. اما از رو نمی‌روند و دوباره اینگونه فرماندهان را می‌زنند. بعد که به آنها خوارج می‌گویی، ناراحت هم می‌شوند! در طول تاریخ، زدن مالک اشترها در میدان جنگ، شیوه‌ی اشعث‌ها و عبدالله بن وهب راسبی‌ها و خوارج بود... هرچه شهید مطهری عزیز در کتاب جاذبه و دافعه‌ی علی علیه‌السلام درباره‌ی خوارج گفته، این جماعت دارند مو به مو اجرا می‌کنند! کم کم در حروراء اردو خواهند زد...
هدایت شده از سید احمد رضوی | صراط
🔻امیرالمومنین على عليه السلام : به گاهِ فتنه همچون شتر نر دو ساله باش كه نه پشت [و نيرويى ]دارد كه بر او سوار شوند و نه پستانى كه از آن شير دوشند. پ.ن: مراقب خودتون در این ایام باشید، بعضیا برای سواری گرفتن از شما، نقشها کشیده اند و توطئه ها کرده اند... با نام ولایتمداری و انقلابی گری کلاه سرتون نگذارند...
این روزها آزمون جدی برای دکترپزشکیان و دکترقالیباف هست تا از زیراین تعهدی که داده‌اند ، سربلند خارج شوند. +طبق امر رهبرانقلاب ما با کامل مبتنی بر اعتماد پیش میرویم ک حمایت مردم‌مبعوث شده‌ام پشت دولتمردان و مسئولین هست. اخبار لحظه ای و موثق 👇 🛑عضوکانال‌تخصصی‌ شو👇 @secret_irib
خواست رهبر معظم انقلاب چه بوده؟! هم قبل از بیانیه‌ی ایشون درخصوص تفاهم‌نامه، هم در خوده بیانیه‌ی تفاهم نامه، چیزی جز حمایت از روند و مسؤلین تاحصول نتایج دیدیم؟! همانقدری که رهبری معظم صراحت کلام داشتن که نظر حقیقی رو بیان کردن، اگر نیاز بود، هیچ حرفی از حمایت مسئولین، حُسن نظر و غیره آنها نمی‌زدن. متعجبم چرا برخی در زمین دشمن بازی می‌کنن؟! نهادهای امنیتی شبانه‌روز زحمت می‌کشن که داخل کشور به لحاظ امنیتی شلوغ نشود ولی از سمت خودی‌ها دستور قتل پزشکیان، سرنگونی پزشکیان، شورش خیابانی و غیره صادر می‌شه!! مگر مطیع محض ولایت نیستیم؟! رهبرمعظم به صراحت در تمام بیانیه‌ها و خواسته‌هاشون چیزی جز وحدت و حمایت از شرایطی فعلی خواستن؟!
هدایت شده از محمدجواد نظافت
🔰مطالبه استاد نظافت در جهت تحقق شروط تفاهم نامه 📄 بسمه تعالی از باب تعهّدی که رئیس‌جمهور محترم به‌عنوان رئیس شورای عالی امنیّت ملّی از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت به رهبر عزیزمان دادند، منتظریم که به نحو مقتضی و عزتمندانه در پاسخ به نقض بند یک تفاهم نامه از سوی دشمن بدعهد، حق ما يعنی امام و امت مبعوث را به طور کامل استیفا کنند. به امید پیروزی کامل جبهه حق ✍ محمدجواد نظافت یزدی 🗓️۳۰ خرداد ۱۴۰۵ 🇮🇷عضو کانال استاد نظافت شوید👇 🆔 @ostadnezafat
با تلاش و پیگیری افزایش مبلغ کالابرگ قطعی شد. بزودی عملیاتی خواهد شد. کانال رسمی حجه الاسلام و المسلمین دکتر اخلاقی https://eitaa.com/DrHasanAkhlaghi
مطلب کلیدی‌ای که لازم است اول عرض کنم - که یکی از عزیزان، اینجا مطرح کردند - راجع به گزاره‌هائی است که درباره ارتباط رهبری و مردم در اینجا و آنجا گفته میشود. این چیزی که در جلسه گفته شد، ملاک نیست؛ یا تأویل یا توجیه یا تفسیرهای مِن عندی؛ هیچ کدامِ اینها درست نیست. من حرفم همانی است که دارم میگویم. آنچه را که بر طبق مصلحت کشور و مصلحت نظام نباید گفت، نمیگوئیم؛ نه اینکه خلافِ آن را بگوئیم، بعد بخواهیم در یک جلسه‌ی خصوصی، مثلاً فرض کنید آن خلاف‌گفته را تصحیح کنیم؛ نخیر، اینجور نیست. بله، بسیاری از مسائل هست که گفتنِ آن بر مسئولان کشور حرام است؛ نباید بگویند. ما اگر همه‌ی آن چیزهائی را که میدانیم، بگوئیم، فقط شما که نمیشنوید، آنهائی که دشمن شما هستند، آنها هم میشنوند. قطعاً این چیزی که در جلسه گفته شد، نیست؛ و بلاشک نباید برخی از مطالب را گفت. اما آنچه را که نباید گفت، نباید گفت؛ نه اینکه باید خلاف آن را گفت و در اذهان شوب ایجاد کرد؛ شائبه‌ای به وجود آورد. قبلاً این روشن باشد، معلوم باشد؛ حرف ما همانی است که از ما میشنوید؛ چه در نماز جمعه، چه در دیدارهای عمومی، چه در دیدارهای دانشجوئی و دیدارهای گوناگونِ اختصاصىِ دیگر. شهید آیت‌الله خامنه‌ای دیدار دانشجویی سال ۸۶
🔻 همچنان، زیر بمبارانِ هجمه‌ها و هتاکی‌ها و سیاسی‌کاری‌های برخی مثلا انقلابی، با صدای رسا و صریح عرض می‌کنم: ۱- رهبری معطم، اشراف کاملا به اوضاع و احوال کشور دارند. ۲- واو‌ به واو پرونده‌ی آمریکا با اشراف و درایت رهبری معطم در حال مدیریت هست. ۳- مسئولین ارشد نظام هم دلسوزانه در حال تلاش برای تثبیت پیروزی کشور در این جنگ و عبور کشور از این گردنه پیچیده و طاقت فرسا هستند. ۴- هماهنگی و همدلی در میان رهبری و مسئولان ارشد کشور در بالاترین و بهترین وجه در طول سال‌های گذشته هست. (فارغ از اختلاف نظرات و سلیقه‌های طبیعیِ موجود) ۵- دشمن به شدت در حال تلاش برای ایجاد ناامیدی، تردیدافکنی، ایجاد اختلاف در میان مردم و حاکمیت است و متأسفانه عده‌ای ناخواسته و غافلانه در حال تکمیل پازل دشمن هستند. ۶- همچنان‌که امام شهید مکرراً فرمودند و حضرت آقا حفظه‌الله نیز در پیام آخرشان اشاره کردند، به مسئولین کشور اعتماد کنیم و از آنها پشتیبانی کنیم. ۷- حقیقت، شاید در غبارهای فتنه گونه، کمی محجوب شود، اما یقینا با فرونشست هیاهوی جاهلانه سیاست زدگانِ طماع، حقیقت رخ‌نمایی خواهد کرد و سیه روی می‌شود هر که در او غش باشد. والسلام 🌺
🔻 امامِ شهید، حضرت آیةالله خامنه‌ای: «توقع بنده از مسئولین این است که حالا که رفتار دشمن شدت پیدا کرده است، شما هم رفاقت‌هاتان را با هم شدت بدهید و بیشتر با هم باشید. ، تقوا، تقوا، ، میدان ندادن به احساسات سرکش، ملاحظه کشور، متمرکز کردن همه‌ی توان و نیرو برای مشکلات مردم و کشور؛ این توقع ماست.» ۱۳۹۱/۱۱/۲۸
😐اینا دیگه گل سرسبد این‌دوستان هستند به صورت کاملا جدی میگه فرودگاه مهراباد رو بببندیم تا نتونند برن مذاکره. کانال دار دیگه هم کاملا جدی تایید میکنه اینکه چنین راهکاری میده کاملا مشخصه تو ذهن اینها چی میگذره. خدایا خودت ایران عزیز ما رو حفظ کن‌.... ╭┅───────┅╮ @porseshgar📻🌿📮°  ╰┅───────┅╯