هدایت شده از پاسخ به شبهات و شایعات مجازی ۲۰۲۶
11.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚠️ سالها گفتیم رسانه های ما دست افراد نابلد است
❌سالها گفتیم کسانی که به بزرگان سیاسی کشور درمورد پیام ها و سخنانشون مشورت میدهند به بازخوردهای رسانه ای توجه نمیکنند
✅ سالها گفتیم ما باید در امر ملی نگاهمون #ملی باشد نه ❌جناحی.
☝️☝️☝️من یقین دارم اکثر #ایرانیان این فیلم رو ندیده و نخواهند دید.
🎞 اگر این نوع #فیلم ها دست مردم برسد میفهمند ایران چه #قدرتی دارد.
😊👌 #آمریکا با آن عظمتش رو اینجوری #مچل و #تحقیر کرده است و همینجوری منتظرند تا تیم #ایرانی وارد شود...
وقتی هم آمدند #عراقچی گفت ما جایی که گفتید نمیشینیم
👈👈 بعدش هم وقتی تهدیدهای #ترامپ رو مطلع شدند مکان جلسه رو ترک کردند.
🤝🇮🇷 این اتفاق باید حال همه ی ایرانیان رو خوب کند ولی سالها طوری سیاست های رسانه ای تنظیم شده که حال مردم همیشه #خراب باشد و معضل #اساسی ما همین است.
رهبر شهید فروردین ۱۴۰۳ فرمودند: 👇👇👇
بیش از آنچه موشک و پهپاد و هواپیما و ابزارهای جنگی و مانند اینها تأثیر بگذارند در عقب راندن دشمن، رسانهها هستند که تأثیر میگذارند و دلها را تحت تأثیر قرار میدهند، ذهنها را تحت تأثیر قرار میدهند...
🚨جنگ، جنگ رسانهای است؛ هر کس رسانهی قویتر داشته باشد، در اهدافی که دارد ــ هر هدفی ــ موفّقتر خواهد بود.
✅دقیق فرمودند
علتش این است ما در جنگ #پیروز شدیم
😒ولی ذره ای حس پیروزی نداریم
چون برخی رسانه هامون دست یک عده افراد است که اصلا حال مردم و امر ملی رو نمیفهمند و ما اگر اسرائیل رو هم نابود کنیم کاری میکنند مردم حس خوبی نداشته باشند.
همین😊
@porseshgar
برخی عزیزان در مورد اظهارات جناب نبویان در برنامهی زندهی شبکهی خبر میپرسند و...
پیشنهاد میکنم این تحلیلهای حجةالاسلام روحانیِ علیآبادی رو ببینیم و تأمل کنیم
#تضارب
#مثلث_شوم
#ولایتمداری_واقعی
هدایت شده از شیخ فرهاد فتحی
11.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سالها همین جا گفتم ما در رسانه تعطیل هستیم، سالها گفتم رسانه های ما دست افراد نابلد است، سالها گفتم کسانی که به بزرگان سیاسی کشور درمورد پیام ها و سخنانشون مشورت میدهند به بازخوردهای رسانه ای توجه نمیکنند، سالها گفتم ما باید در امر ملی نگاهمون ملی باشد نه جناحی. من یقین دارم اکثر ایرانیان این فیلم رو ندیده و نخواهند دید. اگر این نوع فیلم ها دست مردم برسد میفهمند ایران چه قدرتی دارد. آمریکا با آن عظمتش رو اینجوری مچل و تحقیر کرده است و همینجوری منتظرند تا تیم ایرانی وارد شود.
وقتی هم آمدند عراقچی گفت ما جایی که گفتید نمیشینیم ، بعدش هم وقتی تهدیدهای ترامپ رو مطلع شدند مکان جلسه رو ترک کردند. این اتفاق باید حال همه ی ایرانیان رو خوب کند ولی سالها طوری سیاست های رسانه ای تنظیم شده که حال مردم همیشه خراب باشد و معضل اساسی ما همین است.
رهبر شهید فروردین ۱۴۰۳ فرمودند: امروز در دنیا چالشها و درگیریها چالشهای رسانهای است. بیش از آنچه موشک و پهپاد و هواپیما و ابزارهای جنگی و مانند اینها تأثیر بگذارند در عقب راندن دشمن، رسانهها هستند که تأثیر میگذارند و دلها را تحت تأثیر قرار میدهند، ذهنها را تحت تأثیر قرار میدهند. جنگ، جنگ رسانهای است؛ هر کس رسانهی قویتر داشته باشد، در اهدافی که دارد ــ هر هدفی ــ موفّقتر خواهد بود.
دقیق فرمودند، علتش این است ما در جنگ پیروز شدیم ولی ذره ای حس پیروزی نداریم چون رسانه هامون دست یک عده کوتوله جناحی است که اصلا حال مردم و امر ملی رو نمیفهمند و ما اگر اسرائیل رو هم نابود کنیم کاری میکنند مردم حس خوبی نداشته باشند.
▫️@sheikh_farhad_fathi