eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
برخی عزیزان در مورد اظهارات جناب نبویان در برنامه‌ی زنده‌ی شبکه‌ی خبر می‌پرسند و... پیشنهاد می‌کنم این تحلیل‌های حجةالاسلام روحانیِ علی‌آبادی رو ببینیم و تأمل کنیم
امجد طه از مخالفان ایران
هدایت شده از شیخ فرهاد فتحی
11.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سالها همین جا گفتم ما در رسانه تعطیل هستیم، سالها گفتم رسانه های ما دست افراد نابلد است، سالها گفتم کسانی که به بزرگان سیاسی کشور درمورد پیام ها و سخنانشون مشورت میدهند به بازخوردهای رسانه ای توجه نمیکنند، سالها گفتم ما باید در امر ملی نگاهمون ملی باشد نه جناحی. من یقین دارم اکثر ایرانیان این فیلم رو ندیده و نخواهند دید. اگر این نوع فیلم ها دست مردم برسد میفهمند ایران چه قدرتی دارد. آمریکا با آن عظمتش رو اینجوری مچل و تحقیر کرده است و همینجوری منتظرند تا تیم ایرانی وارد شود. وقتی هم آمدند عراقچی گفت ما جایی که گفتید نمیشینیم ، بعدش هم وقتی تهدیدهای ترامپ رو مطلع شدند مکان جلسه رو ترک کردند. این اتفاق باید حال همه ی ایرانیان رو خوب کند ولی سالها طوری سیاست های رسانه ای تنظیم شده که حال مردم همیشه خراب باشد و معضل اساسی ما همین است. رهبر شهید فروردین ۱۴۰۳ فرمودند: امروز در دنیا چالشها و درگیری‌ها چالشهای رسانه‌ای است. بیش از آنچه موشک و پهپاد و هواپیما و ابزارهای جنگی و مانند اینها تأثیر بگذارند در عقب راندن دشمن، رسانه‌ها هستند که تأثیر میگذارند و دلها را تحت تأثیر قرار میدهند، ذهنها را تحت تأثیر قرار میدهند. جنگ، جنگ رسانه‌ای است؛ هر کس رسانه‌ی قوی‌تر داشته باشد، در اهدافی که دارد ــ هر هدفی ــ موفّق‌تر خواهد بود. دقیق فرمودند، علتش این است ما در جنگ پیروز شدیم ولی ذره ای حس پیروزی نداریم چون رسانه هامون دست یک عده کوتوله جناحی است که اصلا حال مردم و امر ملی رو نمیفهمند و ما اگر اسرائیل رو هم نابود کنیم کاری میکنند مردم حس خوبی نداشته باشند. ▫️@sheikh_farhad_fathi
🔴 کاربر قطری: تیم ملی ایران از کشوری آمده که درگیر جنگ و محاصره است و حتی یک‌چهارم امکانات ما را هم ندارد. علاوه بر این، آمریکا اجازه نداده آنها در طول مسابقات در هتل‌های خودش اقامت کنند. تصور کنید بعد از مسابقه باید به مکزیک برگردند، با خستگی و یک مسیر طولانی، اما با این حال می‌بینید که با غیرت بازی می‌کنند و ارزش کشوری را که برایش بازی می‌کنند، می‌دانند