eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.2هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
کمی تحقیق کنید این تصویر با هوش مصنوعی ساخته شده است ❌شروع به تحلیل کردن بر اساس یک تصویر با هوش مصنوعی خودش فاجعه بزرگی است. اجازه ندهید با برخی بی دقتی ها جبهه انقلاب مورد تمسخر قرار گیرد      ╭┅───────┅╮ @porseshgar📻🌿 ╰┅───────┅╯
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جام زهر به امام تحمیل نشد ✅ سخنرانی امام شهید آیةالله‌خامنه‌ای بعد از قبول قطعنامه ۵۹۸، مرداد ۱۳۶۷: این درست نیست که جام زهر رو کسانی دادن به دست امام. قطعنامه ابتکار و کار خود امام بود. پ.ن این هم شاهدی محکم بر تمام ادعاهایی که داشتیم مبنی بر اینکه قطعنامه ۵۹۸ به امام، نشد. متاسفانه یک عده فقط دوست دارن ولی فقیه رو تحمیل پذیر معرفی کنن! آقای شهید ما اون زمان رئیس‌جمهور بودن، یعنی انحراف بزرگی مثل تحمیل به امام در حال شکل‌گیری بود و اون وقت ایشون ساکت بودن؟! اصلا منطقی‌ست؟!
هدایت شده از پیرِ پالان دوز
حجت الاسلام نبویان: از ۱۳ عضو جلسه شورای عالی امنیت ملی، فقط یک نفر رای مثبت نداد. فقط آن یک‌نفر بود که به‌درستی تشخیص داد که نظر ولی جامعه و نائب امام زمان(عج) چه بوده‌است. آن یک نفر، دکتر جلیلی بود. ✅️ @Rajanews_com پیر پالان دوز: فرض کنیم افشای پارافهای رهبر معظم انقلاب بر مصوبات و نامه های شعام کار درستی باشد (که نیست ) و فرض کنیم که آقای نبویان در این افشاگری، صادق باشد و همه ماجرا را تعریف کرده باشد ( که نکرده)؛ اما ای کاش آقای نبویان فقط به روشنگری و تبیین نظر رهبر انقلاب می‌پرداخت نه تبلیغ جلیلی و اینکه تنها کسی که نظر رهبر انقلاب را فهمید جلیلی بود. آقای نبویان الان مسأله مردم، نظر جلیلی هست که دارید جلیلی را تبلیغ میکنید؟ یا اینکه مردم نگران هستند نکند تحمیلی بر رهبر انقلاب صورت گرفته باشد؟ اینکه با آب و تاب بگویید تنها یک نفر نظر نائب امام زمان را فهمیده و آن یک نفر جلیلی بوده به چه معناست؟ الان انتخابات هست؟ به خدا می‌ترسم. میترسم که قصد شما از این التهاب آفرینی ها، انتخابات بعدی ریاست جمهوری باشد. شواهد نشان میدهد که هست. اینکه الان قالیباف را تخریب کنید تا جلیلی را تجلیل و تکریم نمایید چیزی جز خیز برداشتن برای انتخابات بعدی است؟ مگر شما نبودید که بعد از مذاکرات اسلام آباد یک، قالیباف را با مالک اشتر مقایسه کردید؟ الان چه شده؟ دو نکته تکمیلی: اول اینکه رهبر انقلاب نظر دیگری داشتند. آقای جلیلی به محتوای تفاهم نامه رای منفی داد. چطور از این رای منفی، فهمیدید که نظر جلیلی همان نظر دیگر رهبر انقلاب است؟ دوم اینکه آقای نبویان، مگر رهبر انقلاب در همان نامه، وظیفه ما را مشخص نکردند؟ مگر نفرمودند ما یعنی شما ملت مبعوث و من، منتظر تحقق وعده ها و عمل به تعهد دولت هستیم؟ الان وظیفه چیست؟ وظیفه این است که جلیلی را در این فضای مضطرب، تقدیس کنید؟ یا اینکه مردم را آرام کرده و به دولت کمک کنید تا به تعهدش عمل کند؟
⁉️ پرسش یکی از مخاطبان:«سلام. من وقتی از نظام و مسئولان و فرماندهان و تیم مذاکره کننده در بعضی گروه های مجازی و بعضی جمع های دوستانه دفاع میکنم، به من برچسب ماله کش میدهند. و حتی وقتی پیام های منطقی و تحلیل های آقای حدادپور جهرمی را در بعضی گروه ها میفرستم، فورا چند نفر پیدا میشن و به آقای حدادپور و آقای عبادی و آقای فتحی و آفای رضوی و کانال بچه های بالا و چند تای دیگه توهین میکنند. چی کار کنیم؟ خیلی ها مثل شما فکر میکنند اما بخاطر همین برچسب ها جرات نمیکنند اظهار نظر کنند ولی در دلشون با شما موافقندـ» ✅ پاسخ👇 🔺«ماله‌کش» در تاریخ؛ لقبی که به هر متفکری چسبانده شد. در ادبیات سیاسی ایران معاصر، اصطلاح «ماله‌کش» به کسی گفته می‌شود که به‌ظاهر منتقد یا مخالفِ برخی سیاست‌هاست، اما در عمل به حاکمیت وفادار است و با نرمشِ خود، زمینه‌ی «مالیدنِ» حرفِ حاکمیت به ذهنِ مردم را فراهم می‌کند. این برچسب، نخستین بار در دهه‌ی ۱۳۴۰ علیه روشنفکرانِ منتقد به کار رفت. از آن زمان تا امروز، این برچسب به هر کسی چسبانده شده که: 1⃣ میانِ افراط و تفریط، راهِ میانه را انتخاب کند. 2⃣به جای تخریب، نقدِ سازنده داشته باشد. 3⃣ به جای شتاب در قضاوت، صبرِ راهبردی را برگزیند. 4⃣ و مهم‌تر از همه، ولایت‌پذیریِ عاقلانه را بر تندروی ترجیح دهد. پس شما در جمعِ کسانی قرار گرفته‌اید که در هر دوره‌ای، از سویِ تندروها به این برچسب متهم شده‌اند. این، نه نشانه‌ی «خطای شما»، بلکه نشانه‌ی «تکرارِ یک الگویِ تاریخی» است: هر کس که از قطارِ تندروی خارج شود، «ماله‌کش» می‌شود. ⛔️ روانشناسیِ برچسب‌زنی؛ چرا «ماله‌کش» می‌گویند؟ در فضایِ افراطیِ امروز، برچسب‌زنی دو کارکرد اصلی دارد: ❌کارکرد اول: «حذفِ گفتمانِ رقیب به جای نقدِ آن.» وقتی یک گروه، قدرتِ استدلال در برابرِ شما را ندارد، برایِ خلاصی از شرِّ شما، شما را «خائن»، «ساده‌لوح»، «تحت‌نفوذ» یا «ماله‌کش» خطاب می‌کند. این یک «مکانیسم دفاعیِ روانی» است؛ آنها نمی‌توانند با حرف‌های شما روبرو شوند، پس خودِ شما را از اعتبار می‌اندازند. ❌کارکرد دوم: «ایجادِ رعب و وحشت در میانِ دیگران.» وقتی به کسی برچسبِ «ماله‌کش» می‌زنند، به دیگران نیز پیام می‌دهند که «اگر مانندِ او فکر کنید، شما هم ماله‌کش خواهید شد.» این یعنی «ترساندنِ مخالفانِ بالقوه» از ورود به فضایِ عقلانی. شما در این میدان، نه به خاطرِ یک خطا، بلکه به خاطرِ «شجاعت در عقلانیت» هدف قرار گرفته‌اید. ✅ چگونه به این برچسب پاسخ دهیم؟ شما می‌توانید با چند راهکارِ هوشمندانه، هم از خود دفاع کنید و هم این برچسب را خنثی کنید: ☑️ الف) استناد به «سابقه»: اگر سابقه‌ی شما نشان می‌دهد که همیشه در کنارِ نظام و آرمان‌های انقلاب بوده‌اید – حتی در سخت‌ترین شرایط – این برچسب بی‌اعتبار می‌شود. از مخاطبانتان بخواهید که تاریخچه‌ی مواضع شما را مرور کنند تا ببینند که شما «یک چهره‌ی شناخته‌شده‌ی معتدل» هستید. ☑️ ب) نقدِ روشِ برچسب‌زنی: با آرامش و ادب، به مخالفان خود بگویید: «به جای اینکه به من برچسب بزنید، بیایید درباره‌ی محتوای حرف‌هایم گفت‌وگو کنید. اگر در تحلیلِ من خطایی می‌بینید، با استدلال نشانم دهید. توضیح بدهید که حرفم اشتباه است. نه این که با دو سه تا برچسب «وفاقی» و «صورتی» و «ماله کش» خودتان را ارضا کنید و فکر کنید جواب داده اید. برچسب‌زنی، نشانه‌ی ضعفِ استدلال شماست. ☑️ ج) تغییرِ روایت: تدریجا متوجه خواهند شد که من و شما یک انقلابیِ عاقل هستیم که می‌خواهیم نظامِ جمهوری اسلامی با کمترین هزینه، بیشترین پیروزی را کسب کند. اگر این یعنی ماله‌کشی، پس من و شما به این ماله‌کشی افتخار می‌کنم. ✔️ نقطه مقابل «ماله‌کش» بودن، «فروشنده‌ی هیجانات» است. درست است که شما به «ماله‌کش» متهم شده‌اید، اما از خودتان بپرسید: «کسانی که این برچسب را به من می‌زنند، چه نسبتی با واقعیت دارند؟» آیا آنها که با هر تصمیمِ نظامی یا دیپلماتیک، شتابزده مخالفت می‌کنند، «دلسوز» هستند؟ یا «فروشنده‌ی هیجان»؟ آیا آنها که با نقلِ ناقصِ اسناد و تخریبِ تیمِ مذاکره‌کننده، اعتمادِ مردم را به نظام می‌شکنند، «انقلابیِ اصیل» هستند؟ یا «خطرِ درونی»؟ شما با ، و ، در مقابلِ این ایستاده‌اید. 🔹 برچسب‌ها می‌آیند و می‌روند، اما حقیقت می‌ماند. پس نگران برچسب‌ها نباشید. شما و هستید. اینکه عده‌ای برای شما برچسب می‌سازند، یعنی شما در حالِ تأثیرگذاری هستید. و کسی که تأثیر می‌گذارد، همیشه هدفِ حملاتِ بی‌مدارا نیز خواهد بود. ✍ کانال @mohamadrezahadadpour
هدایت شده از محمد لسانی
💠 حاشیه سازی فیک برای تیم ملی فوتبال و رامین رضائیان توسط ضد انقلاب در توییتر 🔰 رامین رضائیان هیچ اکانتی در توییتر/ایکس ندارد اما ضد انقلاب با درست کردن یک اکانت فیک به اسم او ادعا میکنند او تایید کرده در دی 40 هزار نفر کشته شدند! 🛎 راستی مگه 50 هزار نبود؟ مگه نمیگید 42 هزار چطوری هی داره آب میره؟ 🖥پیوستن به کانال: https://eitaa.com/joinchat/2912485665C7f8183b18c
هدایت شده از تبیین روشن
🚨 وقتی هدف، تخریب یک مسئول نیست... بلکه تخریب اعتماد مردم است! اگر این روزها فضای مجازی را دنبال کنید، متوجه یک الگوی تکراری می‌شوید... تقریباً هر روز، خبرها و روایت‌هایی منتشر می‌شود که به جای نقد عملکرد، مستقیماً شخصیت مسئولان، سپاه، مجلس، قوه قضائیه و سایر نهادهای کشور را هدف می‌گیرد. 🧠 این همان نقطه‌ای است که باید مکث کنیم. در جنگ روایت‌ها، هدف فقط این نیست که مردم از یک مسئول ناراضی شوند... 🎯 هدف بزرگ‌تر، فرسایش اعتماد عمومی است. یعنی مخاطب کم‌کم به این باور برسد که: ❌ هیچ مسئولی دلسوز نیست... ❌ هیچ نهادی قابل اعتماد نیست... ❌ همه در حال خیانت‌اند... وقتی این باور در ذهن شکل گرفت، دیگر هر خبر جدیدی هم از پشت همین عینک دیده می‌شود. 📌 در این مرحله، دشمن دیگر لازم نیست برای هر موضوع، مردم را قانع کند؛ چون ذهن مخاطب از قبل آماده پذیرش روایت‌های منفی شده است. ⚠️ مراقب باشیم نقدِ منصفانه را با پروژه‌ی «تخریب اعتماد» اشتباه نگیریم. سواد رسانه‌ای یعنی تشخیص دهیم: آیا این محتوا به دنبال اصلاح است... یا فقط می‌خواهد خشم، بی‌اعتمادی به مسئولین و نظام و شکاف بین مردم انقلابی را بیشتر کند؟ ✍ لیلا اربابی 🔗 https://eitaa.com/tabeeneroshan
3.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠کسی روی مذاکره تعصب نداره این فقط تاکتیک ایرانه 🔺امیدواریم وصله‌های ناجور به شیخ نعیم هم نچسبونن بخاطر اینکه مخالف دیدگاه‌شونه 🔺تونستیم امتیازات بیشتری بگیریم فبها، نشد هم که موشک‌هامون رو که ندادیم بره، آماده‌ی شلیک هستن!
هدایت شده از حریر عادلی
عکس از دیروز ظهر، این عکس رو وقتی داشتم میگرفتم، فردی از پشت سرم گفت : گور بابای وحدت .. کار به جایی رسید که چند ساعت بعد، این نوشته ها پاره شد در همین رواق، جمله ای که اسم رهبر شهید زیرش نوشته شده، واقعیت هایی هست که نمیشه کتمان کرد، نمیشه گفت : ما نبودیم و نکردیم! فیلم هست، دوربین هست، نمیشه دروغ گفت ما شاهد بودیم اما دهان رو میبندیم تا وقت موعود وقتی که امام شهید رو تشییع کردیم وقتی که موقعیت سو استفاده دشمن نبود اون وقت خواهم گفت همه چیز نوشته شده و ضبط شده اما نه برای انتشار رسانه ای و شلوغ کاری هاش @hariradeli
هدایت شده از بصیرت
💢رسانه‌ها، مداحان و سخنرانان منادی وحدت باشند 🔹نماینده ولی‌فقیه در سپاه در ادامه با اشاره به نقش فعالان فرهنگی و رسانه‌ای کشور گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت، همدلی و انسجام ملی هستیم. 🔹وی افزود: دشمن تلاش می‌کند اختلاف‌نظرهای طبیعی در داخل کشور را به شکاف تبدیل کند؛ بنابراین رسانه‌ها، سخنرانان، مداحان و همه فعالان فرهنگی باید مراقب باشند که ناخواسته در زمین دشمن بازی نکنند. 🔹حاجی‌صادقی تصریح کرد: هنر امروز، متهم کردن نیروهای انقلاب به خروج از مسیر ولایت نیست؛ بلکه هنر آن است که همه نیروهای مؤمن و انقلابی در چارچوب رهنمودهای رهبر معظم انقلاب حفظ شوند و اگر کسی نیز دچار خطا شده است، با منطق، دلسوزی و روشنگری اصلاح شود. 🔹وی خاطرنشان کرد: همه باید تلاش کنند شعارها، تحلیل‌ها و مواضع خود را بر محور وحدت ملی، استکبارستیزی و تبعیت از ولایت تنظیم کنند. ☑️ با بصیرت تحلیل کنید 🇮🇷| basirat.ir 🇮🇷| @basirat_fa
هدایت شده از بصیرت
💢فرماندهان امروز سپاه ادامه‌دهنده راه فرماندهان شهید هستند 🔹حاجی‌صادقی با انتقاد از برخی فضاسازی‌ها علیه فرماندهان فعلی سپاه اظهار داشت: بی‌انصافی است که میان فرماندهان شهید و فرماندهان امروز سپاه فاصله ایجاد شود. 🔹وی افزود: به عنوان کسی که بیش از چهار دهه در کنار پاسداران انقلاب اسلامی حضور داشته‌ام، شهادت می‌دهم که فرماندهان امروز نیز همان روحیه، همان اخلاص، همان ولایت‌مداری و همان آمادگی برای ایثار و شهادت را دارند. 🔹نماینده ولی‌فقیه در سپاه تصریح کرد: همان‌گونه که فرماندهان شهید همه هستی خود را در راه دفاع از اسلام، انقلاب و ولایت تقدیم کردند، فرماندهان امروز نیز در صورت نیاز آماده‌اند از جان، جایگاه و همه داشته‌های خود در این مسیر بگذرند. 🔹وی تأکید کرد: سپاه تحت هیچ شرایطی، نه در برابر فشار دشمن، نه در برابر تبلیغات رسانه‌ای و نه در برابر تغییر دولت‌ها و فضای سیاسی کشور، از مواضع اصولی خود عقب‌نشینی نخواهد کرد. ☑️ با بصیرت تحلیل کنید 🇮🇷| basirat.ir 🇮🇷| @basirat_fa