eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.2هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
دلیل جمع شدن مراسم؟ برخی از این کفن پوش های بی منطق و حاشیه ساز که به هیچ صراطی مستقیم نبودن و تا شد حرمت شکنی کردن @he_barati
تازه از کشوردوست برگشتم منزل. تقریبا جمع شد به صورت کامل محل برگزاری مراسم نیروهای امنیتی ایکاش کامل پشت صحنه این اتفاق رو بررسی کنن که چه کسانی قرار دارند و چطور تامین مالی شدند و این خط فکری عجیب از کجا نشأت گرفته. خیلی از کفن پوش ها آدم های ساده و دغدغه مندی بودن که متاسفانه تحت تاثیر یکسری آدم‌های عجیب و غریب قرار گرفتن و نفهمیدن که با این کار غلطشون چه ضربه بزرگی زدن و نفهمیدن صریحا جلوی فرمان آقا برای دوقطبی نکردن و ایجاد تنازع نکردن و گذشت از اختلافات و توهین نکردن به مسئولین و... ایستادن. هم دیروز هم امروز ساعت ها بحث و گفت و گو کردم که واقعا از بعضی صحبت‌ ها حیرت زده ام. متاسفانه روایت های جعلی و خلاف واقع هم متعدد در فضای مجازی منتشر کردن به طوری کسی اگر خودش اونجا نبود فکر می‌کرد چه اتفاقاتی رخ داده. شرح ماجرا بماند برای یک وقت مناسب. ۶ روز تا بدرقه آقای شهیدمون مونده چقدر این روزها جاشون بین ما خالیه... @he_barati
هدایت شده از احسان عبادی | ما و او
👌مذهبی که قبولش از روی عقلانیت نباشد ،کار را به جهالت خواهد کشاند.... با ظاهری مذهبی، اما مروج اسلام سکولار ! ❌ اسلامی که سیاسی نباشد ، ترامپ قاتل و نتانیاهوی کودک کش هم عاشقش می شوند ❌ @ma_va_o
🟦 آقای رسایی ! جمهوری اسلامی حرم است ؛ ساختار فقاهتی _ ولایتی ایران حکومت شاهنشاهی نیست ؛ فراخوان تو و حزب شریان برای اردوکشی خیابانیِ فردا مقابل مجلس علیه قوه مقننه با آب زمزم هم پاک نمی شود چه رسد با روانی معرفی کردن زارعی !! [ ▪️بخش اوّل] 🔹️صاحب نظریه ی "من مقابل ولی فقیه ضبط صوت نیستم" در جوابِ من که گفتم فراخوانِ تو و باند شریان به تحصن علیه قوه مقننه بسود اسراییل و آمریکاست است نوشت : زارعی پرخاشگر و بیمار روانی است ؛ جوابی کاملا دندان شکن ، علمی و انقلابی !!!!! ▪️در بین ۲۹۰ نفر نماینده ( این عدد با توجه به حضور برخی نمایندگان در دولت کمتر است )‌ هیچکس مخالف بازگشایی صحن علنیِ فیزیکی نیست ؛ دلیل بسته بودن صحن هم نامه قانونی شورای عالی امنیت ملی به مجلس بوده است و هیچ دلیل دیگری وجود خارجی ندارد و همه ی نمایندگان خواستار رفع فوریِ موانع این مصوبه دبیرخانه ی شعام هستند ؛ اما یک گروه سه_ چهار نفره در مجلس معتقد است مجلس و شعام به یک کودتا دست زدند و باید با تحصن و اردوکشی خیابانی علیه مجلس اصطلاحا کار را تمام کرد 🔻من نوشتم که فراخوان‌ رسایی و حزب شریان مانند فراخوان حزب منحله مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی یعنی شبیه فراخوان به تحصن محمد رضا خاتمی و بهزاد نبوی و دوستانش در مجلس ششم است ؛ پاسخ داد کار ما شریانی ها انقلابی و کار آنها در مجلس ششم ضد انقلابی بود ؛ ببینید : آنها خود را و حزب خود را معیار تشخیص انقلابی و ضد انقلاب می دانند ؛ 🔻باز در جواب می گوید رهبری شهید کار مجلس ششمی ها را تقبیح و رهبری رشید هم دستور به کار مجلس دادند ! تفسیرِ فردی از پیام های امام شهید و امام رشید برای دور زدن قانون بدترین کاری است که یک قانونگذار می تواند بدان تکیه کند؛ از قضا همه می دانند که امام شهید در پاسخ به نامه محمد رضا خاتمی ( نایب رییس مجلس ششم و دبیرکل حزب مشارکت)‌ آن‌ گروه تمامیت خواه و ساختار شکن در اردوگاه اصلاح طلب را ""فقط به تبعیت از قانون و انجام امور از مجاری قانونی و پرهیز از کشانیدن مباحث به سطح افکار عمومی دعوت فرموده بودند !!"" رهبر رشید مان هم فرمود هر آنچه رهبر شهید در باره مجالسِ ادوار توصیه فرمود توصیه هایی نافذ او هم است ⛔️ می گوید من برای فردا ۷ تیر اعلام فراخوان نکردم ؛ خب لااقل کمی هوشمندی بخرج دهید و فراخوان های تصویری و مکتوب خودتان را از کانال های هم حزبی ها و بخصوص کانال تان که از مراکز آشوب ذهنی و شناختی در جامعه است را حذف می کردید !!! ▪️آیا راه حل رفع مشکلات فنی و حقوقی و تقنینی و حتی اصلاح آیین نامه داخلی مجلس ، فراخوان به تحصن در خیابان و مجاورت مجلس است ؟! چرا کار غیر قانونیِ حزب منحله اصلاح طلبِ مشارکت در مجلس ششم عملی ضدانقلابی است اما همان کار موقعی که مربوط به حزب شما باشد کاری انقلابی است !؟ اینکه باید بتوان برخی اشکالات در ساختار ها را گفت و نقد کرد و یا روندها و ساختارها را بسوی بهبودی رهنمون شد متدولوژی و روش شناسیِ حلّ این نوع منازعات در خود قانون اساسی و نیز در ساختارهای رسمی کشور وجود دارد و به همین خاطر امامِ شهید به اصلاح طلبانِ پُر سر وصدا فرموده بود فقط مجرای قانونی ! چیزی که کاملا در باره شما گروه کوچک اما پُر سر وصدا در اردوگاه گسترده و عاقل اصولگرایان هم کاملا صادق است ؛ 📌...... ادامه در بخش دوم 🔺️مجتبی زارعی 🔹ایتا: https://eitaa.com/Dr_Zareii_Siasatefetrat ✔️ارتباط با ادمین👇 @drzareiadmin 🔹کانال بله: ble.ir/mojtabazareii_50
🟪 [‌ بخش دوم ] آقای رسایی ! جمهوری اسلامی حرم است ؛ ساختار فقاهتی _ ولایتی ایران حکومت شاهنشاهی نیست ؛ فراخوان تو و حزب شریان برای اردوکشی خیابانیِ فردا مقابل مجلس علیه قوه مقننه با آب زمزم هم پاک نمی شود چه رسد با روانی معرفی کردن زارعی !! 🟣 وانگهی فراخوانِ قانونگذار به تحصن و تجمع و پیوند زدن پارلمان به اردوکشی های قبیله ای بدترین کاری است که می شد کرد و اینک تو و حزب شریان چنین کردید ؛ ▪️ از سویی دیگر اگر با پیامک، یا با انتشار پیام در پیام رسان ها و یا ... برای رفع یک مانعی یا در جهت حل مساله ای دعوت به اردوکشی خیابانی کنیم آیا می توانیم الگوی مناسبی برای کنش های صنفی در جنبش های دانشجویی / استادی / کارگری / فرهنگیان / رانندگان سامانه حمل و نقل و دیگر صنوف و سندیکا ها باشیم؟! پرو اضح است در صورت تن دادن به الگوی کنش تو و حزب شریان فضای کسب و کار ، فضای دانشگاه، فضای آموزش و پرورش ، فضای حمل و نقل عمومی و.... با اغتشاشات دشمن پسند روبرو خواهد شد ؛ 🟣 فرمانده ی تحصنِ مجلس پس از کمبود استدلال و نفص در دانش علمی _ حقوقی نوشت فردِ مخالف فراخوانِ تحصن بیمار روانی است ! بسیار خوب ! بیمار روانی هم اگر سوالی مطرح کرده باشد نمی توان خودِ اصل سوال را که رویه عُقلا است سوالی فاسد خواند ! البته بیمار مورد نظر او هرگز به عقل و حکمت در جایی صدمه ای وارد نکرد ؛ به شهید سلیمانی عزیز ؛ آن الگوی مهربانی و غیرت و نیز الگوی کنش سیاسی پرخاش نکرده است ؛( امام شهید در پاسخ به هتاکان فرموده بود کنش های سیاسی حاج قاسم هم علاوه بر امور نظامی در عرصه سیاست هم درست بود )‌ این در حالیست که از مجموع نیروهای سیاسی در حاکمیت تنها فرد پرخاشگر به حاج قاسم فرمانده ی همین تحصن است ، یا بیمار مورد نظر فرمانده تحصن هرگز بر سر شهید سلامی در آن جلسه ی رسمی داد و فریاد نکشید و دست آخر به سمتش هجوم نَبُرد؛ نیز بیمار مورد نظر مقابل آرای ولایت فقیه نگفت من خودم نظر دارم و مقابل ولی فقیه ضبط صوت نیستم و بخصوص بیمار مورد نظر فرمانده تحصن هنوز آنقدر خُل و چِل نشده که علیزاده ی لندنی سرش کلاه بگذارد و پس از کلاهبرداری و یار گیری از او جهت نفوذ در توده ی کنش گران سپس به یکباره خامنه ای مظلوم را مسئول کشتارهای دی ماه معرفی و خواستار کناره گیری ایشان شود و.....‌ فاعتبرو یا اولی الابصار 🔺️مجتبی زارعی 🔹ایتا: https://eitaa.com/Dr_Zareii_Siasatefetrat ✔️ارتباط با ادمین👇 @drzareiadmin 🔹کانال بله: ble.ir/mojtabazareii_50
5.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خلاصه‌ی کلیپ: بخاطر تهدید پزشکیان به استعفا، نظامی‌ها بین رای مثبت به تفاهم‌نامه و رفتن سمت مذاکرات و بین رای منفی به تفاهم نامه و ایجاد خلاء سیاسی، باید یکی رو انتخاب می‌کردن و اونها هم بین بد و بدتر، بد رو انتخاب کردن چند سوال اینجا پیش میاد: ۱. تصویب تفاهم‌نامه نیاز به ۷۵ درصد آراء داشت؛ یعنی ۹.۷۵ رأی یعنی ۱۰ رأی از ۱۳ رأی رو نیاز داشت پس اگر از ۳ فرمانده نظامی، فقط یک نفر رأی مثبت می‌داد و دو نفر دیگه در کنار آقای جلیلی رأی منفی می‌دادن، تفاهم تصویب میشد و نیاز نبود هر سه نفر رأی مثبت بدن پس چرا دو نفر دیگه رأی مثبت دادن؟ ۲. حالا که دلیلی که به قول خودتون «کاملا موجه» هست برای رأی مثبت فرماندهان نظامی پیدا کردید، چرا اینها رو شامل قالیباف و اژه‌ای و سرپرست وزارت اطلاعات و دفاع نمی‌دونید؟ حداقل فقط پزشکیان اینطوری خراب میشه ۳. گفتید فرماندهان، بین بد و بدتر، به «بد» رأی دادن یعنی می‌فرمایید آقای جلیلی با رأی منفی خودشون، به «بدتر» رأی دادن؟ چرا برای درست کردن وجه‌ی فرماندهان، قصه‌ای درست می‌کنید که کلی آدم دیگه، خواسته یا ناخواسته خراب بشن؟ ۴. ادعا کردید که از آنچه در شعام میگذره خبر دارید. آقایان نبویان و ثابتی و ...هم چنین ادعایی کردن این اطلاعات شما از جلسات شعام که امنیتی‌ترین شورای نظام هست، از کجا نشت کرده؟ آیا به عنوان نماینده‌ی مجلس، نگران این نشت اطلاعات هستید یا چون این بار به نفع شما چرخیده، نگرانش نیستید؟ با توجه به اشکالات فوق، بهتر نیست بگیم همه‌ی اعضا، هماهنگ با حضرت‌آقا و به دلیلی که دکتر حدادعادل هم بهش اشاره کردن، این رأی رو دادن؟ @yousofnaseri
هدایت شده از خبرگزاری فارس
🖼 نیروی دریایی سپاه: آمریکایی‌ها جهنم را در این روزها تجربه خواهند کرد 🔹 فرماندهی نیروی دریایی سپاه: شلیک‌های کور آمریکا به سیریک معمای اشراف ما بر تنگه را حل نمی‌کند. اما شلیک‌های ما به متخلفین، راه روشن عبور را به باقی شناورها یادآوری می‌کند. 🔹حساب پایگاه‌های آمریکایی منطقه جداست. جهنم را در این روزها تجربه خواهند کرد. @Farsna
هدایت شده از کرامت و بصیرت
6.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺چرا زد و خورد میان ایران و آمریکا برخلاف تفاهم نامه آغاز شد؟ 🔻آمریکایی‌ها با حملات شبانه مانند دیشب، چه هدفی را دنبال می‌کنند؟ 🔹ابتدا آمریکا تلاش کرد تا با تعریف کریدور جدید، ترتیبات ایرانی برای عبور کشتی ها را دور بزند. 🔹ایران این موضوع را نقض تفاهم نامه دانست و به کشتی عبوری از کریدور مورد نظر آمریکا حمله کرد. 🔹بعد از حمله ایران، آمریکا این حمله نظامی را نقض تفاهم نامه دانست و به نقاطی حمله کرد 🔹 سپس ایران نیز با حمله مجدد به مواضع آمریکا در بحرین و کویت به این حمله پاسخ داد. ✍ بلافاصله بعد از تلاش دشمن برای ایجاد یک کریدور موازی در تنگه هرمز، اقدام عملی مناسب انجام شده و بلافاصله به تجاوز دشمن نیز پاسخ داده شد؛ این یعنی نه تعارفی در دفاع از منافع ملی طبق تفاهم وجود دارد، نه کسی منتظر تحقق وعده طرف مقابل روی کاغذ مانده و نه اساسا دیگر کسی همچون گذشته حرف از تلاش برای نیفتادن در تله‌ی تنش میزند. همونطور که آقای قالیباف تاکید کرد میدان و دیپلماسی همسو با همدیگر از یک اتاق عملیات پیش میروند و هیچ کدام دست دیگری را نمی بندد. ✅ دریافت اخبار و موضوعات تحلیلی در کانال کرامت و بصیرت :👇 https://eitaa.com/joinchat/2774532098Cded73a3163
🔴 بدترین اثر تخدیری... 💠 شهید آیت الله دکتر بهشتی: مکرر در بحثهای مربوط به امام زمان علیه السلام عرض کرده ام، اگر قرار باشد مسئله امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و انتظار فرج او ، نتیجه اش در ما این باشد که دست روی دست بگذاریم تا او بیاید همه کارها را درست بکند ، این درست بدترین اثر تخدیری است که ممکن است یک اعتقاد امیدزا داشته باشد. 📚 منبع: کتاب ارزشها در نگاه شهید بهشتی 🆔 @hojjatiye
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
بیانیه‌ی جمعی از اعضای خبرگان رهبری در مورد مذاکرات ایران و آمریکا: بسم الله الرحمن الرحیم مردم
🔴 چون غرض آمد، هنر پوشیده شد... عده‌ای منفعت سیاسی‌شون به نُؤمِنُ بِبَعضٍ وَنَكفُرُ بِبَعض پیام‌ها و اخباره!! از هر پیام و خبری، بخشی رو برجسته و بعضاً تفسیر به رأی می‌کنن و در پی اثبات مدعای باطل خودشون هستن!! بیانیه‌ی اعضای محترم خبرگان رهبری هم از این قاعده‌ی برخی کانال‌دارهای سوءاستفاده‌گر خارج نبوده و نیست. بیانیه‌ای که دارای مجموعه‌ای تأییدات، انذارها و مطالباته رو شقه شقه کرده؛ انذارها رو فعل قطعی تفسیر کرده، مطالبات رو برجسته و تأییدات رو نادیده گرفتن!! و بر همین مبنا به دیگران هجمه می‌کنن و این بیانیه رو اثبات ادعاهای باطل خود تفسیر و تحلیل می‌کنن!! از قدیم می‌گن آدمی که خوابه رو می‌شه بیدار کرد اما آدمی که خودش رو به خواب زده، نمیشه بیدار کرد... بند ۱ بیانیه داره از مسئولین تشکر می‌کنه در کنارش انذار می‌ده از تجربیات گذشته بند ۲ داره حقی رو مطالبه می‌کنه که خود مسئولین هم در پی اون هستن و انذار می‌ده از غفلت و اغماض بند ۳ داره تعهد مسئولین رو یادآوری می‌کنه بند ۴ داره مطالبه می‌کنه که رهنمود رهبری باید اجرا بشه بند ۵ داره حقوق ملت رو مطالبه می‌کنه بند ۶ داره به مسئولین هشدار و انذار می‌ده که مراقب سخنان خودشون باشن بند ۷ داره همه رو به ویژه مسئولین رو توصیه به جایگاه ویژه‌ی رهبری می‌کنه بند ۸ داره به مراقبت از توطئه‌ی احتمالی دشمن انذار میده بند ۹ داره به مردم انذار می‌کنه که مراقب وحدت باشن و ازش حفاظت کنن این بیانیه مجموعه‌ای از تأییدات و انذارها و مطالبات بوده که برگرفته از رصد و شناخت خبرگان از وضعیت فعلی کشوره که تمام قطعاتش رو در کنار هم دید و از سوءاستفاده‌ی سیاسی، له یا علیه یکدیگر خودداری کرد.
5.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
☝️مگر میشود امام شهید در علن ملت را به حمایت از مسئولین ترغیب کنند و در خفا بگویند که فتنه بعدی فتنه مسئولین است؟ همانطور که در پست بالا گفته شد، منظور از چیزی که آقای خوش چشم گفته اند نوعی ابتلا و آزمایش استقامت است، نه توطئه! 🔹کلیپ را کامل ببینید.      ╭┅───────┅╮ @porseshgar📻🌿 ╰┅───────┅╯
4.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨☝️ماجرای "فتنه مسئولین" که عده ای آن را سر دست گرفته و بهانه توهین و تهمت به سران مملکت قرار میدهند از کجا آمد؟ تمام ماجرا از این صحبت های آقای خوش چشم گرفته شده است.☝️☝️☝️ این در حالی است که فارغ از آنکه امام شهید چنین حرفی را زده باشند یا خیر، با دقت در اظهارات آقای خوش چشم در می یابیم، حداقل در این کلیپ منظور از "فتنه" توطئه نیست. 🔹منظور این است که مسئولان در برابر دشمن، ترورها، و سختی ها وا ندهند و کم نیاورند. و خود آقای خوش چشم هم در ادامه میگویند "و وا ندادیم". یعنی مسئولین ایستادند، شهید شدند، فرار نکردند و در نهایت پیروز شدند. لطفا کلیپ را اگر لازم است چند بار ببینید و به آن گوش دهید. 🔹البته اینجا یک نقد به خوش چشم وارد است، و آن هم نقد به سکوت ایشان است. آقای خوش چشم خود یک فرد رسانه ای است و تهمت ها به بهانه فتنه مسئولین را میبیند، ولی یکبار نیامده بگوید بابا! اصلا آن چیزی که من میگویم با آن چیزی که شما به دروغ به مردم قالب میکنید زمین تا آسمان فرق دارد. عبدالرحیم انصاری      ╭┅───────┅╮ @porseshgar📻🌿 ╰┅───────┅╯