✨ماجرای کلهپاچهای که شهید ابراهیم هادی در ماه رمضان گرفت...
غروب ماه رمضان بود. ابراهیم آمد در خانه ما و بعد از سلام و احوالپرسی یک قابلمه از من گرفت! بعد داخل کلهپزی رفت. به دنبالش آمدم و گفتم: ابرامجون کلهپاچه برای افطاری! عجب حالی میده؟!
گفت: راست میگی، ولی برای من نیست.
یک دست کامل کلهپاچه و چند تا نان سنگک گرفت. وقتی بیرون آمد ایرج با موتور رسید. ابراهیم هم سوار شد و خداحافظی کرد.
با خودم گفتم: لابد چند تا رفیق جمع شدند و با هم افطاری میخورند. از اینکه به من تعارف هم نکرد ناراحت شدم.
فردای آن روز ایرج آمده بود دنبال ابراهیم از او پرسیدم: دیروز کجا رفتید!؟ که ابراهیم برگشت هنوز افطار نکرده بود. گفت: پشت پارک چهل تن، انتهای کوچه، منزل کوچکی بود که در زدیم و کلهپاچه را به آنها دادیم. چند تا بچه و پیرمردی که دم در آمدند خیلی تشکر کردند. ابراهیم را کامل میشناختند. آنها خانوادهای بسیار مستحق بودند. بعد هم ابراهیم را به خانه رساندم.»
✍🏻از کتاب سلام بر ابراهیم ۱
#رفیق_شهید
#ابراهیم_هادی
🥀 @MABSAA
"ملاک رسیدن
به درجات بالایِ شهادت
برایِ یک شهیـد ،
تحمل کردنِ مظلومیت است.."
این را همان فرمانده لشکری میگفت
که پیکرش را در خط اول نبرد ، بعد از
سه روز مفقود بودن در اوجِ مظلومیت
از رویِ بادگیر، چراغقوه و زیرپیراهنش
شناسایی کردند...!
ماه_مجنون
فاتح القلوب
سردار بیسر خیبر
فرمانده لشکر۲۷حضرترسول(ص)
شهید حاج محمدابراهیم همت🌷
📎شبــــتون شهــــدایی
@MABSAA
"لاٰ حَولَ وَلاٰ قُوَّةَ اِلّاٰ بِاللّٰهِ الْعَلیٌِ الْعَظیم"
وَتَوَکَّلْ عَلَی اللهِ وَکَفیٰ بِاللّهِ وَکیلاً
🖼 هر روز خود را با بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ آغاز کنیم:
🪧تقویم امروز:
📌 یکشنبه
☀️ ۱۹ اسفند ۱۴۰۳ هجری شمسی
🌙 ۸ رمضان ۱۴۴۶ هجری قمری
🎄 9 مارس 2025 میلادی
📖 حدیث امروز :
✳️ پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) :
سه چیز کفّاره (پاک کننده گناه) است ؛
▫️رواج دادن سلام (سلام کردن به همه)
▫️اطعام کردن
▫️و عبادت در شب ، هنگامی که مردم خفتهاند.
📗 مکارم الأخلاق ، ج۲ ، ص۳۲۵
اَلْحَمْدُ لِلَّهِ کَمَا هُوَ أَهْلُهُ
اَللّٰهُمَّ عَجِّلْ لِوَلیِّکَ الْفَرَج اِلٰهیٖ آمّیٖن
سلام امام زمانم✋🌸
صبحت بخیر ای غزل ناب دفترم
ای اولین سروده و ای شعر آخرم
صبحی که یادتو در آن شکفته شد
گویا تلنگری زده بر صبح محشرم
تعجیل درظهورش #صلوات
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج_
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
صبح آمده و راهیِ بین الحرمینم
دلتنـــگ دیــار آن نور دو عینــــم
بر بال و پر ســلام از فاصلهٔ دور
مـن زائر کــوی زیبـــای حسینـــم
صَباحاً اَتَنَفَسُ.. بِحُبِ الحُسَین💚
🍃رو به شش گوشهترین
قبلهی عالم
هر صبح بردن نام
حسیـــن بن علی میچسبد:
چِــقَدَر نـام تــو زیبـاست
اَبــاعَبـــــدالله...
هرکسی داد سَلامی به تو
و اَشکَش ریخت ،،،
او نَظـَرکَــردهی زَهــراست...
اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَيْنِ
وَعَلى عَلِيِّ بْنِ الْحُسَيْنِ
وَعَلى اَوْلادِ الْحُسَيْنِ
وَعَلى اَصْحابِ الْحُسَيْنِ
وعَلی العباس الحسُیْن...
ارباب بيکفن ســــــــلام...
#صبحم_بنامتان_اربابم
7.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸دعای روز هشتم #ماه_رمضان
🔹بسم الله الرحمن الرحیم
اللَّهُمَّ ارْزُقْنِي فِيْهِ رَحْمَةَ الاَيْتامِ، وَإِطْعامَ الطَّعامِ، وَإِفْشاءَ السَّلامُ، وَصُحْبَةَ الكِرامِ، بِطَوْلِكَ يا مَلْجَأَ الامِلِينَ.
خدایا روزیم گردان در این ماه مهرورزی نسبت به یتیمان و خوراندن طعام، و به آشکار کردن سلام و همنشینی با کریمان به فضل و کرمت ای پناه آرزومندان.
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سـلام ،صبح زمستونیتون زیبـا🕊
امیدوارم روزیتون افزون🕊
وجـودتـون شـادی آفرین🕊
دستاتـون روزی رسـون
آرزوهاتون دست یافتنی 🕊
و تنتون سالم وسلامت باشه🕊
صبـح یکشنبه تـون پـراز بهترینها🕊