بنویسید غزه بخوانید کربلا
روضه همان روضه ..
قصّه همان قصّه ..
تیر هایِ سه شعبه حرمله اما ؛
به شکلِ ترکش درآمده است ..
و در دفتر تاریخ ثبت خواهد شد
ننگ بر آنانکه مظلومیتِ مردمی
بیگناه را به تماشا نشستند و
این چنین جنایات را دیدند
و مهر سکوت بر دهان زدند ..
یه قسمتی هست تو دعایِ کمیل
حقیقتاً خیلی قشنگه ..
که معصوم خدارو اینجوری
صدا میزنه ..
یا مَن عَلَیهِ مُعَوَّلی ؛
ای آنکه بر او تکیه دارم :))
‹ مَحــٰـاءْ ›
-
و کاش آنجا بودم ..
همانجا کنارِ خودت
و من یادم میرفت
که چقدر خستهام ؛
خرابم ..
ویرانم :)
‹ مَحــٰـاءْ ›
-
بیا بخر تو مرا و فقط برایِ خودت کن ؛
که جنسِ بد شده را هیچکس محل نگذارد ..
‹ مَحــٰـاءْ ›
-
یادم نمیرود که همه عزتم تویی ؛
ای مهربانتر از پدر و مادرم حسین :)