مداحی_آنلاین_حسین_جانم_حسین_شریفی.mp3
5.79M
#استودیویی احساسی
اصلا میشنوی صدامو
اصلا میبینی گریههامو
🎙#حسین_شریفی
بسیار دلنشین
نماهنگ اومدم اقرار کنم.mp3
2.43M
اومدم اقرار کنم اصلا
نمیشه انکار کنم اصلا
اسم تو تکراری نمیشه
صد دفعه تکرار کنم اصلا
🎙 #جواد_مقدم
امام صادق «علیـهالسلام»
بازی والدیــن با فرزند از نظر روحی و روانی در او تأثیر فوق العاده ای دارد و به نوعی اعلام محبت و علاقه به کودک است و به او می فهماند که والدین حاضرند که برای او وقت بگذارند. ❤️
🍃 ذڪر نٻڪ❤️
تو عالم رفاقت عین پَت و مَت باشید،
با اینکه دنیا رو خراب میکنن
همو خراب نمیکنن...
✍🏻خوشحالم در دورهای از تاریخ ایران زندگی میکنم که درش قراره قدس رو آزاد کنیم ان شاءالله!
#پایان_اسرائیل
بندهای به خدا گفت:
اگر سرنوشت مرا نوشتهای پس چرا دعا کنم؟
خدا گفت:
شاید نوشته باشم هرچه دعا کند...
🍀اکثر آشفتگیِ انسانها به خاطر
دعا های بیتاثیر است!
دعا یعنی از خداوند راهنمایی
بگیریم! نه اینکه او را راهنمایی
کنیم که چه کار بکند!
#تلنگر
بعضی از مردم از ترس تلافی جنها فکر میکنن که موقع ریختن آب جوش، باید «بسم الله» بگن تا جنها برن و یه وقت نسوزن.
📛 در حالی که چنین چیزی خرافاته و توی روایات ما نیست.
✍️ البته «بسم الله» گفتن برای شروع و انجام هر کاری خوبه و باعث دفع ضررهای احتمالی میشه; اما اختصاص اون به آب جوش دلیل خاصی نداره.
👌یکی از توصیههای روایات برای دفع اجنه، خوندن سوره ناس هست.
چه بسا یک نظر و نگاه به نامحرم
حسرت طولانی را به دنبال خواهد داشت!
- امام صادق
#تلنگرانه
💠شش نكته درباره شركت در نماز جماعت
🔹1. شركت در نماز جماعت براى همه مستحب است، به ويژه براى همسايه مسجد. (1)
🔹2. مستحب است انسان صبر كند تا نماز را به جماعت بخواند. (2)
🔹3. نماز جماعت، هر چند اوّل وقت خوانده نشود، از نماز فُراداى اوّل وقت بهتر است. (3)
🔹4. نماز جماعتى كه كوتاه خوانده شود، از نماز فُرادايى كه آن را طول دهند، بهتر است. (4)
🔹5. وقتى كه جماعت برپا مىشود، مستحب است كسى كه نمازش را فرادى خوانده دوباره به جماعت بخواند. (5)
🔹6. ترك نمازجماعت از روى بىاعتنايى و اعتراض يا به عنوان سبك شمردن آن جايز نيست. (6)
📚 پی نوشت:
1. توضيح المسائل مراجع، ص 767، م 1399.
2. همان، ص 768، م 1402.
3. همان.
4. همان.
5. همان، م 1403.
6. و لا يجوز تركها رغبة عنها و استخفافاً ...؛ عروةالوثقى، ج 1، ص 598؛ توضيحالمسائل مراجع، م 1402
#احکام