eitaa logo
امام مهدی منتظر ماست...
11.9هزار دنبال‌کننده
9.1هزار عکس
1.7هزار ویدیو
125 فایل
آرشیو مهدی شناسی: @mahdishenasi کانال "سیاست مهدوی" ‌‌‌‌: @siyasatemahdavi
مشاهده در ایتا
دانلود
🏴 در زیارت جامعه کبیره: 🌿«...محْتَجِبٌ بِذِمَّتِکُمْ معْتَرِفٌ بِکُمْ وَ مُؤْمِنٌ بِإِیَابِکُمْ مُصَدِّقٌ بِرَجْعَتِکُمْ مُنْتَظِرٌ لِأَمْرِکُمْ مُرْتَقِبٌ لِدَوْلَتِکُمْ»؛ تحت حمایت های شما در امان هستم و به بازگشت شما ایمان دارم، به رجعت شما باور دارم، ☘در حکومت شما هستم، چشم به راه دولت شمایم... @mahdimontazeremast
4_5857089657954634672.mp3
12.87M
💔عشق من سامراته قبله ی من خاک پاته بهشت رویایی من صحن و سراته @mahdimontazeremast
🥀غربت امام عصر عجل الله فرجه🥀 📚‌علم مصبوب ◀️امام زمان عليه السلام «علم مصبوب» هستند. شكر عملي اين كمال، آن است كه هر كس دنبال كسب علم مي‌رود، به عنوان سرچشمه و منبع علم، به ايشان رجوع كند و هنگام درس گرفتن از استاد و مطالعه و تحقيق، همه افراد را واسطه‌هايي بداند كه به بركت امام عليه السلام، از وساطت آنها بهره مند مي‌شود، يعني در هر پيشرفت علمي، خود را مديون توجهات و عنايات امام عليه السلام بداند. ◀️اما آيا در عمل چنين است؟ آيا مردم عملاً با امام زمان عليه السلام رفتار شايسته «علم مصبوب» مي‌كنند، يا اين كه حضرتش از اين جهت، مهجور و متروك هستند؟ ◀️ اكثر قريب به اتفاق مردم، اصلاً نمي دانند نعمت «علم مصبوب» در عالم وجود دارد و به همين دليل به ايشان مراجعه نمي كنند. پس مهجوريت و متروك بودن امام عليه السلام براي اين اكثريت، به دليل عدم معرفت آنها است. ◀️ولي براي اهل معرفت چطور؟ آنها مي‌دانند امامشان علم مصبوب است و اگر از آنها سؤال شود، به اين واقعيت اذعان مي‌كنند، اما آيا حق اين صفت امام عليه السلام را ادا مي‌كنند؟ يا اين كه در عمل كوتاهي كره، آن شأني را كه شايسته است، براي ايشان قائل نمي شوند؟ ◀️واقعيت اين است كه با توجه به آن چه در درس سوم يان شد، بايد بگوييم: متأسفانه امام زمان عليه السلام براي اهل معرفت هم مهجور بوده، حق «علم مصبوب» بودن ايشان در عمل ادانمي گردد. 🍀كشتي نجات ◀️اگر امام عليه السلام را كشتي نجات مي‌دانيم، بايد هنگام برخورد با گرفتاريهاي مادي يا معنوي و روحي پيش از همه به ياد ايشان بيفتيم و بيش از ايشان، بر هيچ كس تكيه و اعتماد نكنيم. اما وضع فعلي ما چگونه است؟ ◀️ بسياري از جوانان ما دچار مشكلات اساسي در دينداري هستند، اما چند درصد كساني كه اهل دردند و مشكل را مي‌فهمند، راه حل آن را آشنايي و معرفت بيشتر جوان با امام زمان عليه السلام و انجام وظيفه در قبال آن حضرت مي‌دانند؟ چه تعداد از صاحب نظران مسائل تربيتي، راه حل مشكلات جوانان را در معرفت عميق ايشان نسبت به امام عصر عليه السلام و آشنا شدن آنها به مكتبتربيتي اهل بيت عليهم السلام و عمل به وظايف خود در قبال ايشان مي‌دانند و به اين امر توصيه و تشويق مي‌كنند؟ ◀️خداي مهربان، سفينه نجاتي براي اين امت قرار داده است كه از ديدگان مردم غايب است، ولي در حال غيبت هم مي‌تواند هر غريقي را نجات دهد. سؤال اين است: چند در صد از كساني كه در معرض غرق شدن هستند، واقعاً به اين كشتي مراجعه مي‌كنند؟ ◀️كسي كه در حال غرق شدن است، به محض ديدن يك كشتي، به هر قيمتي كه باشد، خودش را به آن مي‌رساند. ◀️ولي اكثر مردم – حتي شيعيان – امام زمان خود عليه السلام را به اين صفت نمي شناسند و عده بسيار اندكي هم كه از اين ويژگي امام عليه السلام آگاهي دارند، چنان كه بايد و شايد – به ايشان مراجعه نمي كنند. ◀️بنابراين در عمل، شكر اين نعمت – در خور ارزش آن – ادا نمي شود و امام عصر عليه السلام از اين جهت نيز مهجور هستند و معطل و متروك مانده اند. ‌📚 ✍محمد بنی هاشمی @mahdimontazeremast
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
و عادتکم الاحسان ... شما ... خانواده ای هستید، که به خوبی کردن و بدی دیدن، عادت دارید. شرمنده ایم این همه یادت نبوده ایم ... صاحب عزا سلام، آجرک الله مولا .... علیه السلام @mahdimontazeremast
رفت در بزم شراب و .. غصه خورد و گریه کرد اشک هایش از دلِ زینب حکایت می‌کند ◼️شهادت جانسوز پیشوای دهم شیعیان آقا امام علی بن‌محمد النقی علیه السلام تسلیت باد علیه السلام @mahdimontazeremast
‌💠درسهای ماه رجب برای منتظران ◀️فرصت‌شناسی ماه رجب 🔶با اینکه خود را امام زمان عج می‌دانیم از در و و نیز خطا و در رفتارهای فردی و اجتماعی خود گله داریم و حتی که با نام منتظر، آبروی امام خود را می‌بریم. 🔶گاهی می‌شویم از اصلاح خود و توفیق ورود به عج و زندگی با و معنوی بی‌نظیر در آن ناامید می‌شویم و به دنبال یک فرصتیم تا معجزه‌ای رخ دهد 🔶رسول اکرم (ص) نیز فرمود:پروردگارتان در طول شما در در معرض خاصی قرار می‌دهد پس با خود را در معرض آن قرار دهید(عوالي اللئالي ، ج ۴، ص: ۱۱۸) 🔶ماه همان فرصت و نسیم ویژه رحمت الهی است که می‌تواند در وجود ما معجزه‌ای اتفاق بیفتد و شگرف رخ دهد. 🔶رسول خدا (ص) فرمود: به راستى، رجب ماه اصم خداست و آن ماهى بزرگ و گرانمايه است و همانا از آن رو به «اصم» ناميده شده كه هيچ ماهى در پيشگاه خدا ارجمندتر و فضيلت‌مندتر از اين ماه نيست(ثواب الأعمال، ص: ۵۴) 🔶قدر این فرصت را بدانیم و با در آن برای ورود به صف و امام عصر عج بهره برداری کنیم. ☝️شاید این آخرین رجب عمر ما باشد... @mahdimontazeremast
💍💛فروش ویژه ولادت امام علی💛💍 💚💍انواع انگشتر💍💚 💙💍انواع مچ بند💍💙 ❤️💍انواع گردنبند💍❤️ 💛💍حرز امام جواد💍💛 تنوعی فوق‌العاده از جدیدترین انگشترهای زنانه و مردانه عقیق با فروش ویژه حرز امام جواد علیه السلام😍😍😍 🔰 جهت رزرو کلیک کنید😍👇 https://eitaa.com/joinchat/1404633111Cadf1ce6911
چادرمشکی باشه👌 ✔️ازهمه مهمتر هم باشه 🇮🇷()🕌 را با ما احساس کنید🎁با کلی هدیه تبرکی ـ 🌺 ـ 💠 🌺 💠 ـ🌺 🌺 🌺 🌺🌺 ـ🌺 🌺 🌺 🌺 🌺 ـ🌺🌺🌺🌺 🌺🌺🌺🌺🌺 ـ 🌺 ـ 🌺 ـ 🌺 📣بزن روی شکل "نانو"☝️ببین چی درست کردند🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
هدایتگر نور.mp3
7.57M
◀️ از ویژگی‌های خاصِ دورانِ امام هادی علیه‌السلام، آماده کردنِ مردم، با شیبی ملایم، برای دورانِ غیبت امام دوازدهم است! ◀️این استراتژی کاملاً مهندسی شده، به تربیت کسانی انجامید، که سِیرِ تاریخ را در زمان غیبتِ معصوم، بسمت تمدن نوین الهی، بسیار مخفی و آرام، هدایت نموده است! ⏪ تا اینکه رسید به ....؟..... ‌‌@mahdimontazeremast
4_5967438195401433294.mp3
4.99M
❓آیا میدانیم بلایی که میخواهد بر ما نازل شود ، به جان میخرد؟؟ ❓آیا میدانیم برای گناهانمان امام زمان استغفار میکند و اشک میریزد؟ ❓آیا حواسمان هست مولای غریبمان بلاگردان ما شیعیان است؟ ‌‌@mahdimontazeremast
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فاصله ها دروغند، وقتی ... مهربانی تو، احساس می شود. سلام امام مهـربان زمانم ... @mahdimontazeremast
🌷امام مهدی شناسی ۱۳۲۸🌷 ✨علم و معرفت امام✨ 💠‌‌‌۲- ائمه به امور غیبی آگاهی دارند: شکی نیست که ائمه اطهار علیهم السلام در موارد متعدد از امورات غیبی خبر داده اند که در اینجا به بیان برخی از روایات می‌پردازیم: 🔶إنّ الائمَّة علیهم السلام یَعْلَمُونَ عِلْمَ ما کانَ وَمایَکُونُ لایَخْفَی عَلَیْهِم الشیءُ صَلَواتُ اللهِ عَلَیْهِم. البته مراد از علم غیب مختص به ذات الوهیت، علم غیب ذاتی که عین ذات اوست که از درون موجود سرچشمه گرفته و اکتسابی نیست و برای خدا حد و مرز وجود ندارد. چنین علم غیب تنها از آن اوست. 💠پس فرق بین علم غیب خداوند و غیر خدا این است که علم او ذاتی و عین ذات است. 💠بنابراین به منطق قرآن و سنت و دلیل حس و شهود، انبیاء و اوصیاء علیهم السلام بندگان خدا هستند و از ناحیه حضرت حق تعالی مخصوص به علم نبوت و ولایت هستند و مبعوث به هدایت خلق شده اند و به اذن خداوند متعال ولایت تکوینی نسبت به همه موجودات دارند؛ کوران را بینا می‌کنند و بیماران را شفا می‌دهند و مردگان را زنده می‌کنند، خبر از غیب و نهان می‌دهند، زمان و مکان نسبت به آنها مانع و حجاب نیست، از زمان مرگ خود و دیگران و علت آن آگاهی دارند. ولی آنچه دارند از خدا است و هیچ گونه استقلالی از خود ندارند و آنی از یاد خدا غافل نیستند و از امر خدای متعال سرپیچی نمی کنند، حتی خیال سرپیچی هم ندارند و در تمام دوران نبوت و امامت خود مطابق دستورالعملی که از ناحیه خداوند و از روی حکمت بالغه اش برایشان معین شده عمل می‌کنند، اگرچه توأم با انواع مصائب و آلام و بلیات باشد. 💠فهم و درک از قرآن و آگاهی از حقیقت، به پیامبر و خاندان وحی علیهم السلام واگذار شده که آنها از اسرار و حقایق کلام خداوند اطلاع دارند و بهره جستن از قرآن باید از طریق آنها انجام گیرد که آگاه به معانی ظاهری و باطنی و اسرار و رموز قرآن می‌باشند و آنها دین و کانون حکمت الهی هستند. 💠قرآن مجید گذشته از معانی ظاهری و ظرایف لفظی که دارد، تمام دانشمندان را در برابر خود به شگفتی واداشته است؛ معانی باطنی و اسرار درونی آن نیز، اشاره به مصادیق و قضایای خاصی دارد که آنها را در اصطلاح «تأویل» می‌خوانند، چه بسا مغرضان، آیات قرآن را به دل خواه خود توجیه و تأویل می‌نمایند، چنانچه خداوند در سوره ی آل عمران آیه ی ۷ می‌فرماید: "اوست آن خدایی که قرآن را بر تو نازل کرد، بخشی از آن آیات محکم و واضح است که آنها اصل و ریشه این کتابند و قسمی دیگر متشابهات هستند. پس آنان که در دل هایشان زَیغ (انحراف از حق و میل به باطل) است به دنبال آیات متشابه می‌روند تا فتنه انگیزی کنند (و مردمان را گمراه و دین آنها را فاسد نمایند) و ایشان را به شک و شبهه و تردید بکشانند و یا برای رسیدن به امور دنیا آیات مشابه را به میل و مرام خود تأویل و معنی می‌کنند (در صورتی که خداوند به صراحت می‌فرماید: ) و تأویل آن را نمی داند مگر خدا و راسخان در علم که می‌گویند: به خدا ایمان آوردیم،همه چیز از نزد پروردگار ماست و متذکر نمی شود مگر صاحبان مغز. و راسخان در علم یعنی کسانی که علم آنها ثابت است و ریشه و عمق دارد. 💠 در تفاسیر معتبر بیان شده که منظور از راسخین در علم؛ پیامبر و ائمه طاهرین علیهم السلام هستند. 💠از امام باقر علیه السلام نقل شده که فرمودند: رسول خدا ص افضل راسخین در علم است، که خداوند بزرگ تمامی آنچه را از تنزیل و تأویل نازل کرده به آن حضرت تعلیم فرموده است و همچنین اوصیاء آن حضرت تمام تأویل و معنای باطنی و حقیقی قرآن را می‌دانند. 💠همچنین در «تفسیر صافی» و «نورالثقلین» از حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام حدیثی آمده است که قسمت آخر حدیث چنین است؛ هنگامی که عمر بر خلافت نشست، به حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام عرض کرد: آن قرآنی را که شما جمع آوری کردید و نزد ابی بکر آوردید که به آن عمل کند و او نپذیرفت آن را به من بدهید. 💠امیرالمؤمنین علیه السلام فرمودند: آن قرآن که نزد من است جز پاکان و اوصیاء از فرزندان من، کسی به آن دست نیابد. 💠عمر سؤال کرد؛ آیا وقتی برای ظاهر کردن آن هست؟ امیرالمؤمنین علیه السلام فرمودند: آری! هنگامی که قائم از فرزندانم به پا خیزد، آن قرآن را آشکار می‌سازد و مردم را به تعلیم آن وا می‌دارد. 📚 ✍سید رحمت الله موسوی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌@mahdimontazeremast
امام مهدی منتظر ماست...
🌷امام مهدی شناسی ۱۳۲۸🌷 ✨علم و معرفت امام✨ 💠‌‌‌۲- ائمه به امور غیبی آگاهی دارند: شکی نیست که ائمه
‌‌💠و نیز در مقدمه ی اول تفسیر صافی حدیثی از اصول کافی از حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله وسلم نقل کرده که ضمن آن آمده است: هنگامی که فتنه‌های همچون شب تار بر شما هجوم آورد، بر شما باد که به قرآن پناه ببرید، تا آنجا که فرمود: برای قرآن ظاهری و باطنی است، که ظاهر آن حکم و دستور و باطن آن علم و دانش است. ظاهر آن روشن و استوار و باطن آن عمیق می‌باشد. در قرآن عمق‌هایی وجود دارد که در عمق‌های آن عمق‌های دیگر است. شگفتی‌های آن بی شمار است و غرایب آن هرگز کهنه نمی شود، در آن چراغ‌های هدایت و حکمت روشن است، که نشانه و راهنمای صاحبان معرفتمی‌باشد. 💠همچنین در مقدمه دوم تفسیر صافی از حضرت باقر علیه السلام نقل کرده که فرمودند: هیچ کس به جز ائمه و اوصیاء نمی توانند ادعا نمایند که تمام قرآن را به ظاهر و باطن می‌داند. 📚 ✍سید رحمت الله موسوی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌@mahdimontazeremast
020202.mp3
4.21M
🍀اُرشِدنا‌ اِلی‌الطَریق 🍀ای بهترین رفیق... ‌‌@mahdimontazeremast
‌🔴درآخرالزمان کارها برعکس می شود‼️  💠پیامبر گرامی می فرماید :« از نشانه های و نزدیکی امام زمان آن است که : 🔷اغلب مردم باسواد میشوند. ولی عده ی مردم دانا و آگاه کمتر می شود. 🔷فرمانروایان و حاکمان و مامورین بیشتر می شوند. ولی افراد امین و مورد اعتماد مردم کمتر می شوند. باران ها در همه جا افزایش می یابد. ولی سبزه ها و گیاهان کمتر می شود » 📚تحف العقول ،صفحه ۶۳ @mahdimontazeremast
🔶 : 🍀در معنای جهاد مکرر گفتیم جهاد عبارت است از آن تلاشی که ناظر به حمله‌ی دشمن و تحرک دشمن باشد. 🍀 هر تلاشی جهاد نیست، تلاشی که متوجه به حمله‌ی دشمن است، این جهاد است. ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ @mahdimontazeremast
✅ شیعه باید تربیت شود... 🔸 یکی از اصلی‌ترین عوامل غیبت؛ عدم اجتماع قلوب شیعیان است. 🤝 آقا صاحب‌الزمان می‌فرمایند: «اگر شما شیعیان در عهدی که باید نسبت به ما وفادار بر آن می‌بودید، دل‌هایتان مجتمع می‌شد؛ سعادت دیدار ما از شما گرفته نمی‌شد.» 💢 مشکل غیبت خود ما هستیم؛ تو خود حجابی از میان برخیز، ما امام رو به غیبت بردیم و ما دوباره ایشان را دعوت می‌کنیم که ظهور کنند. ⏳ اگر قرار بود امام زمان همینطوری خودشان بیایند پس چرا از ما خواستند که انتظار بکشیم، چرا انتظار عمل است؟ اگر قرار بود بیاید، ۸۰۰ سال پیش می‌آمد ۲۰۰سال بعد می‌آمد... اینطور نیست، ما مؤثریم. 🔹شیعه باید تربیت شود، باید یاد بگیرد منیتش را کنار بگذارد و حول امام معصوم و این تفکر و این گفتمان و این نخ تسبیح، دانه‌های تسبیح کنار هم قرار بگیرند. @mahdimontazeremast
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بی حضورت هر چه کردم زندگی زیبا نشد سلام زیباترین .... @mahdimontazeremast
🌷امام مهدی شناسی ۱۳۲۹🌷 ✨علم و معرفت امام✨ ◀️‌۳- علم و تصرفات تکوینی انبیاء و ائمه علیهم السلام 💠خدای تعالی در قرآن از علم کتاب یاد کرده و فرموده است: {قَالَ الَّذِی عِنْدَهُ عِلْمٌ مِنَ الْکِتَابِ أنَا آتِیکَ بِهِ قَبْلَ أنْ یَرْتَدَّ إِلَیْکَ طَرْفُکَ فَلَمَّا رَآهُ مُسْتَقِرًّا عِنْدَهُ}. گفت آن کسی که دانشی از کتاب نزد او بود (آصف بن برخیا) من می‌آورم آن را (تخت بلقیس) نزد تو، قبل از آن که چشمت را به هم آوری پس هنگامی که نگاه کرد آن را نزد خودش ثابت دید. 💠داشتن قسمتی از علم کتاب این چنین قدرتی به دارنده آن می‌دهد که در تکوینیات تصرف می‌نماید. باید توجه نماییم که این قدرت که به وزیر حضرت سلیمان داده شده، علم بعضی از کتاب است که خدای تعالی می‌فرماید: {عِلْمٌ مِنَ الْکِتابِ} که من تبعضیه است، یعنی علم بعضی از کتاب نزد اوست. 💠به همین جهت در روایاتی که ناظر به این آیه است، تصریح شده است که آصف بن برخیا یک حرف از کتاب نزدش بود. 💠 آیه ی دیگری در قرآن وجود دارد که به معرفی شخصی که علم تمام کتاب نزد اوست می‌پردازد و می‌فرمایند: {وَیَقُولُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَسْتَ مُرْسَلا قُلْ کَفَی بِاللهِ شَهِیدًا بَیْنِی وَبَیْنَکُمْ وَمَنْ عِنْدَهُ عِلْمُ الْکِتَابِ}. و کسانی که کافر شدند می‌گویند: تو فرستاده الهی نیستی. بگو (ای رسول من) کافی است از حیث گواهی و شهادت میان من و شما، خدا و کسی که نزد اوست علم کتاب. 💠این آیه شریفه همچون آیه مربوط به آصف بن برخیا، اسمی از آن شخصیت عالیقدر که دارای علم کتاب است نیاورده است. ولی به نقل از عامه و خاصه و به نصّ صریح پیامبر عظیم الشأن اسلام، حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله وسلم، مراد از این آیه شریفه، وجود مقدس و نورانی مولی الموحدین امیرالمؤمنین علی بن ابی طالب علیه السلام است. 💠محل و تاریخ نزول آیه نیز گواهی بر این مدعا است. محل نزول آیه مکه معظمه است و تاریخ نزول آن اوایل بعثت است. در آن زمان، ایمان آورندگان به اسلام، جمعی معدود و مشخص بودند، هیچ کس جز درباره امیرالمؤمنین علیه السلام این مطلب را بیان نکرده است و در تمام دوران رسالت پیامبر عظیم الشأن اسلام، این عنوان به غیر از آن حضرت اطلاق نشده و مصداق آن قرار نگرفته است. 💠علاوه بر آن شواهد، داشتن علم کتاب مخصوص انبیاء و اوصیاء است و دیگران صلاحیت داشتن آن را ندارند. 💠در آن زمان غیر از پیامبراکرم صلی الله علیه و آله وسلم پیغمبر دیگری نبود، آن وجود مقدس با اینکه افضل انبیاء است و علم امیرالمؤمنین علیه السلام در طول علم آن حضرت است، ولی قطعاً مراد از این آیه شریفه آن وجود مقدس نیست؛ زیرا انسان خودش بر خودش نمی تواند گواه و شاهد باشد، شاهد حتماً باید کس دیگری باشد که طبق روایات، مراد، وصی و وزیر پیغمبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم است. شهادت در این مورد،شهادت از قبیل اهل خبره است در مطلق شهادت. 💠در شهادت اهل خبره شرط است که شاهد، دارای آن مقداری از علم و اطلاع باشد که بتواند با علم و اطلاع شهادت بدهد و همچنین در مورد شاهد باید آن اندازه بهره از نبوت و ولایت داشته باشد که بتواند با علم خود، نبی را از غیر نبی تشخیص بدهد، مانند شاهد دیگر که خدای تعالی است، و با علم و اطلاع کامل بر آن شهادت بدهد و از آن طرف شاهد باید در رتبه پیامبر باشد و آن کسی جز امیرالمؤمنین علی بن ابی طالب علیه السلام نمی باشد. 💠با توجه به اخبار و روایات اهل بیت علیهم السلام، اسم اعظم هفتاد و سه حرف است که بعضی از انبیاء علیهم السلام یک حرف و بعضی دو حرف و بعضی چهار حرف و بعضی هشت حرف و بعضی پانزده حرف از آن را دارا بودند و هفتاد و دو حرف از آن، نزد خاندان نبوت یعنی محمد و آل محمد است و یک حرف در علم مخزون الهی است و کسی را از آن اطلاعی نیست. 💠از این رو، به خوبی روشن می‌شود که هر یک از اولیاء حق دارای ولایت تکوینی و علم غیب هستند، ولی هر کدام به اندازه و درجات و مقامی که در پیشگاه خداوند دارند. بعضی کم و برخی شان بیشتر، ولایت تام و مطلق به موجودات با اذن خداوند دارند. 📚 ✍سید رحمت الله موسوی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌@mahdimontazeremast