12.69M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 ⚔ با قمه، گردن مخالفین احمدالحسن را میزنم!!
⭕️ مستند دعوت شوم | نگاهی به مبانی شمشیری و تکفیری فرقه یمانی
👣 پا به پای #انتظار
🆔 @mahfelzohoor
👈 پاسخ متن منتشر شده در فضای مجازی
توی آرایشگاههای ما چه خبره؟!
کودکانی با نطفه ی حرام و شبهه دار
کودکانی با پایه ی حرام
حتی شاید دیر یا زود
عضو خانواده ی ما هم بشن
از والدینی که خودشون حلال زاده بودن
اگر یک بچه بدون غسل
حیض،یا غسل استحاضه،یاغسل جنابت،یا نفاس،یا هر غسل واجب دیگر
نطفه اش بسته بشه چه حکمی دارد؟
فعالیت های جدید آرایشگاههای زنونه از زیبایی و سلامتی پوست و مو گذشته.. و به فاز زیبایی های پلاستیکی، زنان پلاستیکی، قدم گذاشته!
کاشتن ناخن های بلند و لاکی
بدون لاک
کاشت مژه های مصنوعی و اضافه در بین مژه ها
کرم پودرهای دائمی
و کشیدن پوست برای بازشدن چروکها
که تمام این خدمات آرایشگاهی
با چسب انجام میشود
و......
پییر سینگ ها(پی اِر) یا همان حلقه و نگین که با چسب روی پوست چسبونده میشه
و این چسب و خود پی اِر سینگ مانع رسیدن آب بهنگام غسل به پوست میشود مگر اینکه آب غسل به پوست برسه
آرایشگاه های ما الان دارن بین زن و طهارت او مانع درست میکنند
و......
آرایشگاههایی که فقط به جیب شون فکر میکنن؛ بدون نظارت یک مسئول که اونا رو بیدار کنه!
بعضیاشون عمدی بعضیاشون ناآگاهانه
اما خطر اینجاست
چی به سر ِ غسل های واجب همسران و مادران ناخن کاشته ی ما میاد
مثل حیض،جنابت،استحاضه،و نفاس،اگر نطفه ای در حالتی که غسل واجب گردنشون هست بسته بشه چی به سرِ اون بشر میاد
تکلیف نمازهای قضا شده چی میشه؟
این واقعا برای پدر مادر اون نسل خطرناکه
و این مثلا خدمات رو بیشتر میکنند
برای خوشگل کردن شماست.. یا کاسبی خودشون؟!
بدتر اینجاست بعضی از خانمهای متشرع
گول فتوا های ساختگی رو میخورن
کتابچه هایی در آرایشگاه ها هست که دیدم که نظر همه مراجع درباره کاشت
اون کتاب رو به ناخنکار میدن
تا اگر احیاناً مشتری های ناآگاه و نابلد راجع به مسائل دینی سوال کرد
نشونش میدن و مشتری رو براحتی فریب میدن
به دروغ بهشون میگن مراجع گفتن به صورت جِبیره وضو بگیرید
و اما فتوای درست همون مرجع که راجع به جبیره گفته چجوریه؟؟
بنا براحتیاط واجب
هر طور شده باید مانعی که روی مو روی پوست و روی مژه ها هست
کامل برداشته شود،و اگر اصلا امکان نداشته باشد
باید تا وقتی که برداشتن مانع ممکن میشود وضو جبیره انجام شود
ولی بعد از برداشتن مانع از سطح پوست و مو
تمامی نمازهای این مدت قضا بجا آورده شود
بعضی از حرکتهای دائمی زیبایی حرامه حرام
و عوارض خطرناکی داره
مصداق آیه:
تعاونوا علی الإثم و العدوان هست
و پولی که باعث بشه کار حرومی شکل بگیره
به گفته ی قرآن، کمک توی گناهه و حرامه....
( خلاصه شده)
✅پاسخ👇👇👇
♦️چندیست مطلبی تحت عنوان «کودکانی با نطفه حرام» از« والدینی که خود حلال زاده اند » در شبکه های مجازی درحال دست به دست شدن می باشد که موجب کدورت در بین اعضای برخی از گروهها نیز واقع شده است. فعلاً در نوشته حاضر در مورد تیتر آن نوشته نکاتی ارائه می شود نه متن آن .
♦️کلمات و «عناوین فقهی» همچون «عناوین حقوقی» تعاریف خاص به خود را دارند که اگر توسط غیر متخصص و بدون در نظر گرفتن شرایط و قیود آن مورد استفاده قرار گیرد قطعاً منجر به بروز فساد خواهد شد.
☑️ «نطفه حرام» غیر از «نطفه حاصل هنگام انجام فعل حرام» است . 👈نطفه حرام یعنی ولد نامشروع که حاصل از انعقاد نطفه در خارج از چارچوب محرمیت و زوجیت شرعی را گویند اما نطفه حاصل از انجام فعل حرام یعنی زن و شوهر شرعی و واقعی در حال انجام فعل حرام ، اقدام به انعقاد نطفه نموده اند.
✔️ با زدن یک مثال مطلب واضح تر می شود مردی هنگام انعقاد نطفه اقدام به شرب خمر می کند، شرب خمر حرام است ولی آیا این نطفه، نطفه حرام است؟؟ ⁉️به فتوای تمام مراجع خیر. هرچند شرب خمر پدر تاثیرات مخربی در آینده این فرزند دارد اما از جهت شرعی این ولد ، ولد مشروع و پاک است.
⭕️ در نتیجه ، نطفه ای که در حال بطلان غسل حیض زن منعقد شده ، نطفه حرام و ولد نامشروع نیست .
📌بچه که حلال زاده هست چه ربطی به حلال یاحرام بودن بچه دارد؟؟ نباید به بهانه ناراحتی ازوضعیت ارایشگاه ها، حکم کذب هم اضافه به متن، بنویسن بچه که ازراه نامشروع متولد بشود حلال زاده نیست یعنی عقد شرعی نباشند وربطی به اشتباه غسل کردن ندارد هرچندغسل اشتباه اگر عمدی باشد گناه است وباید قضاکنند❗️
برفرض کسی نمازنمیخونه( العیاذبالله) دیگه بدترازاونی هست که نمازمیخونه اما گاهی اشتباه میخونه، ایااین که ترک کرده نمازرا، بچه حرام زاده هست؟؟ مراقب احکام باشیم تامسئول نباشیم
درهرحال ایجاد عمدی مانع جایزنیست وگرنه به خودی خوداشکال ندارد، باید دروقت وضو ووغسل بردارد ولو باصرف هزینه واگر امکان برداشتن باشد وبرندارد غسل ووضو باطل است امااگر هیچ راهی برای برداشت نباشد جبیره بگیرد اما
اغلب آرایشگاه هامیدانند که قابل برداشت است وموادش موجوداست
👣 پا به پای #حلال_زاده
🆔 @pabepay
*۱۰۰خصلت از خصوصیات اخلاقی پیامبر صلی الله علیه واله وسلم*
بيشک تأسي به سيره و سنت آن حضرت براساس آيهکريمه «و لکم في رسولالله اسوه حسنه» و از جمله آنچه در اين مطلب به آن اشاره شده، راهگشاي مشکلات و مسائل مبتلا به جامعه مسلمانان خواهد بود.
۱-هنگام راه رفتن با آرامي و وقار راه مي رفت
۲-در راه رفتن قدم ها را بر زمين نمي کشيد.
۳-نگاهش پيوسته به زير افتاده و بر زمين دوخته بود.
۴-هرکه را مي ديد مبادرت به سلام مي کرد و کسي در سلام بر او سبقت نگرفت.
۵-وقتي با کسي دست مي داد دست خود را زودتر از دست او بيرون نمي کشيد.
۶-با مردم چنان معاشرت مي کرد که هرکس گمان مي کرد عزيزترين فرد نزد آن حضرت است.
۷-هرگاه به کسي مي نگريست به روش ارباب دولت با گوشه چشم نظر نمي کرد.
۸-هرگز به روي مردم چشم نمي دوخت و خيره نگاه نمي کرد.
۹-چون اشاره مي کرد با دست اشاره مي کرد نه با چشم و ابرو.
۱۰-سکوتي طولاني داشت و تا نياز نمي شد لب به سخن نمي گشود.
۱۱-هرگاه با کسي، هم صحبت مي شد به سخنان او خوب گوش فرا مي داد.
۱۲-چون با کسي سخن مي گفت کاملا برمي گشت و رو به او مي نشست.
۱۳-با هرکه مي نشست تا او اراده برخاستن نمي کرد آن حضرت برنمي خاست.
۱۴-در مجلسي نمي نشست و برنمي خاست مگر با ياد خدا.
۱۵-هنگام ورود به مجلسي در آخر و نزديک درب مي نشست نه در صدر آن.
۱۶-در مجلس جاي خاصي را به خود اختصاص نمي داد و از آن نهي مي کرد.
۱۷-هرگز در حضور مردم تکيه نمي زد.
۱۸-اکثر نشستن آن حضرت رو به قبله بود.
۱۹-اگر در محضر او چيزي رخ مي داد که ناپسند وي بود ناديده مي گرفت.
۲۰-اگر از کسي خطايي صادر مي گشت آن را نقل نمي کرد.
۲۱-کسي را بر لغزش و خطاي در سخن مواخذه نمي کرد.
۲۲-هرگز با کسي جدل و منازعه نمي کرد.
۲۳-هرگز سخن کسي را قطع نمي کرد مگر آنکه حرف لغو و باطل بگويد.
۲۴-پاسخ به سوالي را چند مرتبه تکرار مي کرد تا جوابش بر شنونده مشتبه نشود.
۲۵-چون سخن ناصواب از کسي مي شنيد. نمي فرمودـ« چرا فلاني چنين گفت» بلکه مي فرمود « بعضي مردم را چه مي شود که چنين مي گويند؟»
۲۶-با فقرا زياد نشست و برخاست مي کرد و با آنان هم غذا مي شد.
۲۷-دعوت بندگان و غلامان را مي پذيرفت.
۲۸-هديه را قبول مي کرد اگرچه به اندازه يک جرعه شير بود.
۲۹-بيش از همه صله رحم به جا مي آورد.
۳۰-به خويشاوندان خود احسان مي کرد بي آنکه آنان را بر ديگران برتري دهد.
۳۱-کار نيک را تحسين و تشويق مي فرمود و کار بد را تقبيح مي نمود و از آن نهي مي کرد.
۳۲-آنچه موجب صلاح دين و دنياي مردم بود به آنان مي فرمود و مکرر ميگفت هرآنچه حاضران از من مي شنوند به غايبان برسانند.
۳۳-هرکه عذر مي آورد عذر او را قبول مي کرد.
۳۴-هرگز کسي را حقير نمي شمرد.
۳۵-هرگز کسي را دشنام نداد و يا به لقب هاي بد نخواند.
۳۶-هرگز کسي از اطرافيان و بستگان خود را نفرين نکرد.
۳۷-هرگز عيب مردم را جستجو نمي کرد.
۳۸-از شر مردم برحذر بود ولي از آنان کناره نمي گرفت و با همه خوشخو بود.
۳۹-هرگز مذمت مردم را نمي کرد و بسيار مدح آنان نمي گفت.
۴۰-بر جسارت ديگران صبر مي فرمود و بدي را به نيکي جزا مي داد.
۴۱-از بيماران عيادت مي کرد اگرچه دور افتاده ترين نقطه مدينه بود.
۴۲-سراغ اصحاب خود را مي گرفت و همواره جوياي حال آنان مي شد.
۴۳-اصحاب را به بهترين نام هايشان صدا مي زد.
۴۴-با اصحابش در کارها بسيار مشورت مي کرد و بر آن تاکيد مي فرمود.
۴۵-در جمع يارانش دايره وار مي نشست و اگر غريبه اي بر آنان وارد مي شد نمي توانست تشخيص دهد که پيامبر کداميک از ايشان است.
۴۶-ميان يارانش انس و الفت برقرار مي کرد.
۴۷-وفادارترين مردم به عهد و پيمان بود.
۴۸-هرگاه چيزي به فقير مي بخشيد به دست خودش مي داد و به کسي حواله نمي کرد.
۴۹-اگر در حال نماز بود و کسي پيش او مي آمد نمازش را کوتاه مي کرد.
۵۰-اگر در حال نماز بود و کودکي گريه مي کرد نمازش را کوتاه مي کرد.
۵۱-عزيزترين افراد نزد او کسي بود که خيرش بيشتر به ديگران مي رسيد.
۵۲-احدي از محضر او نا اميد نبود و مي فرمود « برسانيد به من حاجت کسي را که نمي تواند حاجتش را به من برساند.»
۵۳-هرگاه کسي از او حاجتي مي خواست اگر مقدور بود روا مي فرمود و گرنه با سخني خوش و با وعده اي نيکو او را راضي مي کرد.
۵۴-هرگز جواب رد به درخواست کسي نداد مگر آنکه براي معصيت باشد.
۵۵-پيران را بسيار اکرام مي کرد و با کودکان بسيار مهربان بود.
۵۶-غريبان را خيلي مراعات مي کرد.
۵۷-با نيکي به شروران، دل آنان را به دست مي آورد و مجذوب خود مي کرد.
۵۸-همواره متبسم بود و در عين حال خوف زيادي از خدا بردل داشت .
۵۹-چون شاد مي شد چشم ها را بر هم مي گذاشت و خيلي اظهار فرح نمي کرد.
۶۰-اکثر خنديدن آن حضرت تبسم بود و صدايش به خنده بلند نمي شد .
۶۱-مزاح مي کرد اما به بهانه مزاح و خنداندن، حرف لغو و باطل نمي زد.
۶۲-نام بد را تغيير
مي داد و به جاي آن نام نيک مي گذاشت.
۶۳-بردباري اش همواره بر خشم او سبقت مي گرفت.
۶۴-از براي فوت دنيا ناراحت نمي شد و يا به خشم نمي آمد.
۶۵-از براي خدا آنچنان به خشم مي آمد که ديگر کسي او را نمي شناخت
۶۶-هرگز براي خودش انتقام نگرفت مگر آنکه حريم حق شکسته شود.
۶۷-هيچ خصلتي نزد آن حضرت منفورتر از دروغگويي نبود.
۶۸-در حال خشنودي و نا خشنودي جز ياد حق بر زبان نداشت.
۶۹-هرگز درهم و ديناري نزد خود پس انداز نکرد .
۷۰-در خوراک و پوشاک چيزي زيادتر از خدمتکارانش نداشت.
۷۱-روي خاک مي نشست و روي خاک غذا مي خورد.
۷۲- روي زمين مي خوابيد.
۷۳-کفش و لباس را خودش وصله مي کرد.
۷۴-با دست خودش شير مي دوشيد و پاي شتر ش را خودش مي بست.
۷۵-هر مرکبي برايش مهيا بود سوار مي شد و برايش فرقي نمي کرد.
۷۶-هرجا مي رفت عبايي که داشت به عنوان زير انداز خود استفاده مي کرد.
۷۷-اکثر جامه هاي آن حضرت سفيد بود.
۷۸-چون جامه نو مي پوشيد جامه قبلي خود را به فقيري مي بخشيد.
۷۹-جامه فاخري که داشت مخصوص روز جمعه بود.
۸۰-در هنگام کفش و لباس پوشيدن هميشه از سمت راست آغاز مي کرد.
۸۱-ژوليده مو بودن را کراهت مي دانست.
۸۲-هميشه خوشبو بود و بيشترين مخارج آن حضرت براي خريدن عطر بود.
۸۳-هميشه با وضو بود و هنگام وضو گرفتن مسواک مي زد.
۸۴-نور چشم او در نماز بود و آسايش و آرامش خود را در نماز مي يافت.
۸۵-ايام سيزدهم و چهاردهم و پانزدهم هرماه را روزه مي داشت.
۸۶-هرگز نعمتي را مذمت نکرد.
۸۷-اندک نعمت خداوند را بزرگ مي شمرد.
۸۸-هرگز از غذايي تعريف نکرد يا از غذايي بد نگفت.
۸۹-موقع غذا هرچه حاضر مي کردند ميل مي فرمود.
۹۰-در سر سفره از جلوي خود غذا تناول مي فرمود.
۹۱-بر سر غذا از همه زودتر حاضر مي شد و از همه ديرتر دست مي کشيد.
۹۲-تا گرسنه نمي شد غذا ميل نمي کرد و قبل از سير شدن منصرف مي شد.
۹۳-معده اش هيچ گاه دو غذا را در خود جمع نکرد.
۹۴-در غذا آروغ نمیزدند.
۹۵-تا آنجا که امکان داشت تنها غذا نمي خورد.
۹۶-بعد از غذا دستها را مي شست و روي خود مي کشيد.
۹۷-وقت آشاميدن سه جرعه آب مي نوشيد؛ اول آنها بسم الله و آخر آنها الحمدلله.
۹۸-از دوشيزگان پرده نشين با حياتر بود.
۹۹-چون مي خواست به منزل وارد شود سه بار اجازه مي خواست.
۱۰۰-اوقات داخل منزل را به سه بخش تقسيم مي کرد: بخشي براي خدا، بخشي براي خانواده و بخشي براي خودش بود و وقت خودش را نيز با مردم قسمت مي کرد.
منابع: کتاب «منتهي الآمال» محدث قمي و کتاب «مکارم الاخلاق» طبرسي🌹
👣 پا به پای #پیامبر
🆔 @mahfelzohoor
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ اذان زیبای پسر بچه نوجوان در مترو تهران
♦️اگه گیتار دستش بود و لی لی حوضک میخوند الان چندین نفر دورش داشتن تشویقش میکردن و در کانال ها و پست های فجازی هزاران بار لایکش میکردند
👣 پا به پای #اسلام
🆔 @mahfelzohoor
6.84M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
📹 شعرخوانی مهدی جهاندار دربارۀ سلبریتی
که میداند سلبریتی چطور آمد در این گیتی؟
یه لبریتی، دو لبریتی، علی برکت سه لبریتی!
👣 پا به پای #سلبریتی
🆔 @mahfelzohoor
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️مگه این چندتا تاره موی خانم ها برای کی جذابه؟
👣 پا به پای #حجاب
🆔 @mahfelzohoor
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ امامجمعهی تراز جمهوری اسلامی یعنی یکی مثل ایشون☝️
👣 پا به پای #رهبر
🆔 @mahfelzohoor
11.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گفتن این روایت رو نگو
این سه دقیقه رو تا انتها تماشا کنید
👣 پا به پای #نماز_جمعه
🆔 @mahfelzohoor
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️این حجاب چیه به ما تحمیل شده؟!
👣 پا به پای #حجاب
🆔 @mahfelzohoor
⭕️ شخصیت کسانی که زیاد قسم میخورند چگونه است؟
👣 پا به پای #قسم
🆔 @mahfelzohoor
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ از شما پرسیده خواهد شد
بدانند تمام کسانی که ادعا می کنند مذهبی هستند...😔
#امیرالمومنین
👣 پا به پای #گرسنگان
🆔 @mahfelzohoor