eitaa logo
* مکتب‌شهدا .
1.7هزار دنبال‌کننده
5.5هزار عکس
690 ویدیو
48 فایل
- اینکه‌دل‌تنگ تو‌ام‌قرار‌میخواهد‌مگر ؟ بطلب‌شاه‌نجف ، گدایت‌را‌به‌حرم 💙 . - تبلیغات‌ ؟ @Tablighat_maktab - شرایط‌کپی‌و‌تبادلات‌با‌ما ؛ @Sharayet_maktab
مشاهده در ایتا
دانلود
ترویج اندیشه قسمت دوم . از بچگی که میپوشیدم یه مغازه در بازار رضا بود که چادرعبایی های خوش برشی میدوخت و همیشه از اونجا خرید میکردم تا اینکه یه سری مغازه های محصولات حجاب شکل گرفت که بعضی هاشون هم سبک فروششون مثل های خونگی بود و از اونجایی که محصولات جدیدی ارائه میکردن از شهرهای دیگه هم طرفدار داشتن وتصمیم گرفتن برای نشون دادن مدل ها به کل خانم ها عکس از محصولاتشون در سایت قرار بدن وبعدم که اینستاگرام امد دراینستا محصولاتشون رو میذاشتن این باعث شد تعداد مزون ها زیاد بشه چون خانم محجبه های طالب محصولات حجاب کم نبودند پس باید نحوه ی رو حرفه ای تر میکردن!و این شد که رفتند سراغ دختران زیبا با چهره های معصوم . فروش ها افزایش پیدا کرده بود ولی خوب مزون ها هم زیاد شده بودن طوری که افراد جدید که به جرگه مزون داران راه پیدا میکردن برای جلب توجه مشتری ها باید از روش های جدید استفاده میکردن مثلا از فیلم بردارهای حرفه ای تر مدل های زیبا تر با عشوه بیشتر و ارایش های مشهود تر استفاده کردن . بعضی هاشونم روسری یا یا چادر شون رو فقط سر یک خانوم خوشگله ارایش کرده و لوند میکردند و کل عکس ها پیج رو با یک نفر میگرفتند . با این حساب صنعت مدلینگ برای محجبه های ایران هم اغوش خودش رو باز کرد! . این وسط بعضی شل حجاب ها که بدشون نمیومد وارد عرصه مدلینگ و یا بلاگری بشن ولی از طرفی نمیخواستن مثل مدل های نیمه عریان ارایشگاه ها و مزون های غیر حجاب عمل کنند گفتند چه کنیم! خوب با میشیم :) و اینطوری دنیای مدلینگ و بلاگری برای ها براشون باز شد! اونا هم که از قبل با نمایش ساق پا و دستها از ارنج و یا گردن و حجم اندام هاشون یا کاشت ناخن و ارایش و عشوه گری و موسیقی های غیر اسلامی و قر دادن ریز مشکلی نداشتن حجاب جدیدی رو به نمایش گذاشتن که جز از مدل های قطری و ترکی دیده نشده بود . و احتمالا با این حجم از سطحی نگری یا سو استفاده از حجاب که برای جلب توجه ببیننده دارند دیری نیست به پای حیجابی دنسرها و حیجابی سینگر های خاورمیانه و اسیای شرقی برسن . این وسط محجبه های واقعی هم تحت تاثیر نشر عکسهای با حجاب و ارایش اونها که از عکس های ساده ی تبلیغ های اولیه جذابیت بیشتری داشت و یا برای اگاهی از اخرین محصولات مربوط به پوشش!مثل و و یا برای یاد گرفتن چارتا مدل بستنی که شاید هیچ وقتم امتحانش نکنن طرفدار این مثلا حجاب بلاگر ها شدن! و کمک کردن این مدل ها پر بیننده تر و پای ثابت اکسپلور محجبه ها بشن تا دراین بدعت گذاری ناخواسته دخیل بشن...
بریـم یه سم ببینیم↓
* مکتب‌شهدا .
2\2
فرهنگ بحث من است، نه فرهنگ ، اگرچه هر دو، معلول فرهنگ زیست مصرفی‌اند. زیست مصرفی همان تقلای هویت‌یابی است. انسان مدرن همه چیز را مصرف می‌کند تا بتواند هویتش را تثبیت کند. نتیجه‌ی این سبک زندگی، کالاشدن همه چیز است. این ها مقدمه بود تا عرض شود دین هم یکی از ارکان اجتماعی است که لاجرم در این نوع زیست، تبدیل به کالا و مصرف می‌شود. یعنی دین، نه به عنوان یک نظام ایدئولوژیک، که به عنوان وسیله‌ای برای ارضای خلا هویتی به مصرف میرسد. اما اتفاقی که تقریبا در یک‌سال اخیر در حال رخ دادن است، افزایش سیطره‌ی این جماعت، در ساحات گوناگون دینی است. در بازار فضای مجازی، پوسته‌ی دین، ابزاری برای کسب مخاطب مذهبی و جذب «مشتری» می‌شود و لاجرم در آن گزینش صورت می‌گیرد. لرای مثال: اساسا فلسفه‌ی حجاب، در تغایر با است، اما همین حجاب، عامل خودنمایی می‌شود تا مشتری (فالوور) جذب کند. هم یعنی همین. یعنی شما دیگر با فرهنگ حجاب مواجه نیستی! حجاب یک ابزار رسانه‌ای است. این‌ها به این معنا نیست که جامعه‌ی دینی برای ورود به فضای مجازی با محدودیتی مواجه است. مساله این است که هویت دینی در دست تغییر قرار می‌گیرد و کارکرد اصلی‌ش را از دست میدهد. باید در مواجه‌ی با این فرهنگ و این جماعت، به عنوان بازتولیدکنندگان این فرهنگ ایستاد تا دین، ابزار دیده شدن فرد نشود. این مسیر نه تنها دین را استحاله ‌می‌کند، محل دریافت و ارائه‌ی دین را هم از عالم به بلاگر تغییر می‌دهد. یعنی گویا دیگر نیاز نباشد برای شناخت دین حقیقی (اصل دین) به عالم مراجعه شود.
پــایان قسمت اول مبحث 🤍🥛"
https://harfeto.timefriend.net/16866763673842 صحبتی هست میشنوم🌱 ـ . . ـ . ــ ـ ـ ـ . https://eitaa.com/joinchat/2451767707C9aeee066f2 پاسـخ اینجا🥨