اینکه دارم برای آخرین امتحانم میخونم باورش برام سخته 🍇
یعنی این سال کذایی بلاخره تموم شد ؟
حرکت کنید درها باز میشوند
و آنگاه متوجه میشوید هیچ دری بسته نبوده
آنچه بسته بوده؛ ذهن شما بوده است (:
من سختگیر نیستم، ارزش قائلم. برای روانم، برای زندگیم، برای انرژیم و از همه مهمتر برای وقتم ...
من بعد از اینکه قسم خورده بودم دیگه قهوه نخورم ، چون دفعه پیش داشت از تپش قلب بالا میکشتم :
『🪽ملیکـــہ 』
من بعد از اینکه قسم خورده بودم دیگه قهوه نخورم ، چون دفعه پیش داشت از تپش قلب بالا میکشتم :
یکی از پلن های اصلیم بعد امتحانا مرتب کردن کتابخونهس ...
یجورایی داره منفجر میشه 👀💕