من بعد از اینکه قسم خورده بودم دیگه قهوه نخورم ، چون دفعه پیش داشت از تپش قلب بالا میکشتم :
『🪽ملیکـــہ 』
من بعد از اینکه قسم خورده بودم دیگه قهوه نخورم ، چون دفعه پیش داشت از تپش قلب بالا میکشتم :
یکی از پلن های اصلیم بعد امتحانا مرتب کردن کتابخونهس ...
یجورایی داره منفجر میشه 👀💕