ملجأ
وای بگردم خیلی بده ما هم ماشین انقدر داغ بود کولر جواب نمیداد لعنتی تهران همش ساختمونه باد جریان
خدانکنه
میفهمم
ماشینمون فعلا از شدت گرما خراب شده حرارتش رفته بالا 🤣🤣🤣
باید درستش کنه بابام
میفهمممم
ملجأ
واقعا نیاز دارم برگردم به زمستون و دیدن این منظره تابستون بسه دیگه :))
باز یادم اومد هیچ وقت برف ندیدم.
ملجأ
خدانکنه میفهمم ماشینمون فعلا از شدت گرما خراب شده حرارتش رفته بالا 🤣🤣🤣 باید درستش کنه بابام میفهمممم
وای یا خدا آمپر چسبونده احتمالا
بخاطر کولره
https://eitaa.com/83551054/3256
من پارسال خونه تنها بودم
اینو گذاشتم و یه دل سیر گریه کردم:)))))))