-مأمن🇮🇷۷۹-
میخوام اتاقم این شکلی بکنم🥲 البته نه از این عجق وجق ها😂عکس خوشگلم با دوستام اینا..🥲🤍
منم میخوام
ولی با عکس شهدا قشنگتره👍🥲
یا عکس های بابابزرگم و عموم و مادربزرگم🥺
-مأمن🇮🇷۷۹-
میخوام اتاقم این شکلی بکنم🥲 البته نه از این عجق وجق ها😂عکس خوشگلم با دوستام اینا..🥲🤍
تنها مشکلش اینه که فضا برای انجام این کار ندارم😐😂
-مأمن🇮🇷۷۹-
منم میخوام ولی با عکس شهدا قشنگتره👍🥲 یا عکس های بابابزرگم و عموم و مادربزرگم🥺
🥲
آره گفتی..
مثلا عکس بابا احمد داداش آرمان و داداش روح الله
-مأمن🇮🇷۷۹-
دانش آموز مامانم امروز اومده بود پیشش میگفت خانم یه چیزی بگم دعوام نمیکنی😞😂؟ مامانم خب بگو چیشده ام
امروز همکلاسیم منو تو موقعیتی قرار داد که اینو برای دبیر ریاضیمون تعریف کنم😭🤣🤣
بعدش خلاصه گفت بچه ها هروقت خواستین نیام مدرسه فقط زنگم بزنین لازم نیست حتما یکی این وسط بمیره ها😭😭🤣🤣
بچه ها یه سری هاشون وقتی میفهمن بابابزرگم فوت کرده میگن از چهره ات معلومه چقدر عزاداری...
خب باید حتما گریه کنم؟؟
شرمنده من گریه هام شب تو رخت خواب میکنمــ!:)...
-مأمن🇮🇷۷۹-
بچه ها یه سری هاشون وقتی میفهمن بابابزرگم فوت کرده میگن از چهره ات معلومه چقدر عزاداری... خب باید ح
ولی خب جوری که نمیخوام کسی حال بدم ببینه همیشه ام میخندم و خوشحالم اینم بخاطر اینه کسی نگرانم نشه...
پس فقط گریه هام میمونه برا وقتی که میخوام بخوابم🙂