-مأمن🇮🇷۷۹-
این هفته کلی حال کردم (اگه فوت بابابزرگم فاکتور بگیرم)
خلاصه نه امتحانی نه کوییزی نه پرسشی🥺
اینم اردو آخر هفته😭😭😭😍
-مأمن🇮🇷۷۹-
خلاصه نه امتحانی نه کوییزی نه پرسشی🥺 اینم اردو آخر هفته😭😭😭😍
ولی این دی ماه قراره از دلم درش بیاره🥲
-مأمن🇮🇷۷۹-
کلی رقصیدیم وای اصلا نفهمیدم چطور گذشت😭😭😭
زشته زن مثلا هفتم بابابزرگته همچنان من:
-مأمن🇮🇷۷۹-
چرا دبیرستان چیزی به اسم روز تعطیل نداره؟ 🚶♀🥲
پنجشنبه استا ولی همش کلاس درسی🥲
این هفته آزمون قلمچی دارم؟ 😐
مگه هفته پیش ندادم؟
سرعت زمان زیاد شده یا واقعا دو هفته گذشته😑