eitaa logo
گاهی وقت‌ها
4.2هزار دنبال‌کننده
10.8هزار عکس
2.7هزار ویدیو
86 فایل
گاه‌نوشت‌های «نظیفه سادات مؤذّن» سطح چهار (دکترا) حکمت متعالیه از جامعةالزهرا، مدرّس فلسفه، نویسنده و پژوهشگر.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
┄┅◈🔅◈┅┄ سلام بر صبح که با نام تو متولد می‌شود! سلام بر زندگی که با وجود تو معنا دارد! و سلام بر تو که جز تو حقیقتی در ادامه حیات بشریت نیست! ┄┅◈🔅◈┅┄ ╔═🔅◈═════╗ @mangenechi ╚═════🔅◈═╝
💠⚜💠 و باز صبح جمعه و باز چشمان به راه مانده‌ی منتظران! و باز دستان به دعا برخاسته‌ی دلخستگان! مولای موعود! میعاد دل‌های عاشقت در کدام جمعه خواهد بود؟ بیا که از شمردن هفته‌ها و روزها و ساعت‌ها دست برداریم! بیا که جمعه‌ها بیش از این شرمنده‌ی نگاه‌های اشک‌آلود منتظرانت نشوند! بیا! 💠⚜💠 @mangenechi
🌸🍃 اقرار می‌کنم که در اینجا بدون تو حتی برای آه کشیدن هوا کم است 🌸🍃 @mangenechi
هدایت شده از عماد دولت‌آبادی
5.46M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چند روز پیش آقا در جمع اعضای هیئت دولت فرمودن که؛ برید هوش مصنوعی رو راه بندازین، دیر بجنبین، کشورهای غربی یه آژانسی چیزی مثل آژانس اتمی درست می‌کنن و دسترسی شمارو به هوش مصنوعی محدود می‌کنن. حالا امروز یه خبری منتشر شد که آمریکا و انگلیس و اتحادیه‌ی اروپا قراره «اولین معاهده‌ی بین‌المللیِ حقوقیِ الزام آور» در مورد هوش مصنوعی رو امضا کنن. عماد دولت‌آبادی | عضو شوید👇 http://eitaa.com/joinchat/623706320C1d9f760b11
هدایت شده از اسماعیل فخریان
بنده به ثابتی و رسایی و امثال این آقایان انتقادهای جدی دارم، کما اینکه به قالیباف و جلیلی هم دارم. اما سیاست دینی به من این را آموخته که مسائل و آدم‌ها را سیاه و سفید و یا صفر و صدی نبینم. اگر در حمایت از قالیباف حرفی گفتم و یا متنی نوشتم، صرفاً از باب وظیفه و دفاع از حق بوده و نه بیشتر. اگر به رسایی و ثابتی و رفقایشان هم نقد دارم، نقدم به شخص نیست، به فعل است. من، هم ثابتی و رسایی و هم‌قطارانشان را انقلابی می‌دانم و هم قالیباف و جلیلی را. @fakhrian_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
•••❈❂🌿🌼🌿❂❈••• جمعه‌ها با کتاب 💛
🔸🍃 در موضوع حجاب، روح مسأله، محدودیت کامیابی‌ها به محیط خانوادگی و همسران مشروع، یا آزاد بودن کامیابی‌ها و کشیده شدن آن‌ها به محیط اجتماع است. اسلام‌ طرفدار فرضیه‌ی اول است. از نظر اسلام، محدودیت کامیابی‌های جنسی به محیط خانوادگی و همسران مشروع‌، از جنبه‌ی روانی، به بهداشت روانی اجتماع کمک می‌کند و از جنبه‌‌ی خانوادگی، سبب تحکیم روابط افراد خانواده و برقراری صمیمیت کامل بین‌ زوجین می‌گردد و از جنبه‌ی اجتماعی، موجب حفظ و استیفاء نیروی کار و فعالیت اجتماع می‌گردد، و از نظر وضع زن در برابر مرد، سبب می‌گردد که‌ ارزش زن در برابر مرد بالا رود. فلسفه‌ی پوشش اسلامی به نظر ما چند چیز است‌. بعضی از آن‌ها جنبه‌ی روانی‌ دارد و بعضی جنبه‌ی خانه و خانوادگی و بعضی دیگر جنبه‌ی اجتماعی و بعضی‌ مربوط است به بالا بردن احترام زن و جلوگیری از ابتذال او‌. حجاب در اسلام، از یک مسأله‌ی کلی‌تر و اساسی‌تری ریشه می‌گیرد و آن این‌ است‌ که اسلام می‌خواهد انواع التذاذهای جنسی، چه بصری و لمسی و چه نوع دیگر، به‌ محیط خانوادگی و در کادر ازدواج قانونی اختصاص یابد تا اجتماع منحصراً برای کار و فعالیت باشد. برخلاف سیستم غربی عصر حاضر که کار و فعالیت‌ را با لذت‌جویی‌های جنسی به هم می‌آمیزد، اسلام می‌خواهد این دو محیط را کاملاً از یکدیگر تفکیک کند. 📚 مسأله‌ی حجاب، شهید مطهری، ص ۸۳ 🔸🍃 @mangenechi
. ما اولین دفعه است که تجربه‌ی بندگی داریم، ولی او قرن‌هاست که خداست. @mangenechi
🌟🌿 ای خدای مهربان! ای پروردگار رحیم! به من و ضعف‌هایم رحم کن. به من و ناتوانی‌هایم رحم کن. به من و نقص‌هایم رحم کن. به من و بیچارگی‌هایم رحم کن. بر من رحم کن و در آغوش رحمت خویش جایم بده تا در آرامشِ با تو بودن بیارامم. 🌟🌿 ╔═.🌟🌿.═════╗ @mangenechi ╚═════.🌟🌿.═╝