دلیل تمام استرس، اضطراب و افسردگیهایمان این است که وجود خودمان را نادیده میگیریم و برای راضی کردن دیگران زندگی میکنیم.
هرچقدرم از صبح سعی کنم خوب بنظر بیام شب که میشه، غم دست میندازه دور گردنمو با تمام قدرت فشار میده.
آدما خودشون اگه ایرادی توی صورتشون هست میدونن، و بعضی وقتا بابتش غصه هم میخورن، کاش شعور داشته باشین تو چشم طرف مستقیم نگاه نکنین و بهش یاداور نشین که جای زخمت چه بده، زیر چشمت چقد سیاهه، دماغت چقدر بزرگه، پلکت چقدر پف داره، آدم باشین.
میگفت مهم نیست چقدر احساس شکسته شدن میکنی، هستن آدم هایی که تیکه های شکستهت رو هم دوست داشته باشن.