فقط میخوام که همه چی مثل قبل بشه، مثل اون موقع که حالم خوب بود، از ته دل میخندیدم، وسط خنده هام یهو بغض نمیکردم، تو جمع انقدر گوشه گیر نبودم، همش توی اتاقم نبودم، از این که با آدما حرف بزنم نمیترسیدم، راحت میخوابیدم، هرشبو با فکر و خیال تو نمیگذروندم، بی دلیل یهو قلبم تیر نمیکشید، من فقط دلم برای اون آدمی که قبل از دیدن تو بودم تنگ شده.
من عذرخواهی کردم، حتی وقتی مقصر نبودم.
اما تو طلبکار شدی حتی وقتی باید عذرخواهی میکردی..