من عذرخواهی کردم، حتی وقتی مقصر نبودم.
اما تو طلبکار شدی حتی وقتی باید عذرخواهی میکردی..
دوست داشتن به هیچ دردی نمیخوره اگه درک کردن، فهمیدن، مهم بودن، صداقت داشتن، توجه و احترام نباشه.
هیچوقت آدمو از کاری که براتون میکنه پشیمون نکنید، مخصوصا اگر میدونی بابت اون کار کلی ذوق داشته.