-𝙈𝘼𝙉𝙃𝙊𝙍-
پرایوت تلگرام. https://t.me/+VG1vhpuOrPwzZDQ8
بیایید تلگرام، اینجا قراره دیلیت شه..
امروز تولدمه…
نه با هیاهوی زیاد، نه با آرزوهای عجیب.
فقط نشستم و به خودم فکر کردم؛ به مسیری که اومدم، به زخمهایی که یاد گرفتم باهاشون زندگی کنم، به لبخندهایی که سخت به دست اومدن.
یک سال دیگه گذشت و من هنوز اینجام؛ شاید آرومتر، شاید کمحرفتر، اما عمیقتر از همیشه.
امسال برای خودم آرزو نمیکنم دنیا عوض بشه، فقط دلم میخواد دلم سبکتر باشه و سهمم از زندگی، یه کم آرامشِ بیشتر.
تولدم مبارک..🎂
بی احترامی خداحافظی میاره عزیزم، منم تا اخر عمر صبر نمیکنم تا تو یاد بگیری چطوری باهام رفتار کنی.
اجتماعی بودن با همه صحبت کردن و بگو و بخند کردن نیست؛ اجتماعی بودن یعنی اینکه بدونی کجا و با چه کسی از چه کلام و لفظی استفاده کنی.