eitaa logo
محمدعلی رامین
3.1هزار دنبال‌کننده
871 عکس
1.9هزار ویدیو
10 فایل
یادداشت‌ها و اشعار خودم ارتباط با من @ma_ramin
مشاهده در ایتا
دانلود
آه که چقدر شما دانا و آگاه و صبور و خیرخواه و دوراندیش و هشیار بودید و چقدر ما مردم، با انتخاب‌نکردن شایستگان و تحمیل پخمگانِ پرمدعا، شما را خون‌به‌دل کردیم و بهترین فرصت‌هایی که شما ایجاد کردید، به فرصت‌طلبان سپردیم و تلاش‌های ۳۷ساله شما برای عظمت ایران را لگدمال نمودیم🏴 آقاجان ما را ببخشید🤲 و شفاعت‌مان کنید🤲 برای امیدواران به‌دشمنان هم دعاکنید، شاید همگی از آمریکا دل‌بکَنَند و رئیس‌جمهور خوش‌باطن ما را به‌سوی پرتگاه بیعت با ابلیسی‌ترین مفسدِجهان نکشانند🤲 ان شاءالله ما مردم نیز برای خَلَف صالح شما جبران کنیم و دوباره امنیت و آبادانی و پیشرفت را به ایران برگردانیم🇮🇷 @maramin
18.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پیام خداوند به مدعیان مسلمانی: انتم الاعلون ان کنتم مؤمنین شما از آمریکاسرائیل و سایر گردن‌کشان تروریست ابلیسی_اپستینی برترید، اگر مؤمن باشید؛ وگرنه ذلیل خواهید شد... ‼️در مقابل دشمنان اسلام، مسئولان ما از اسلام دفاع نمی‌کنند‼️ سیاسیون ما، صرفاً در اندیشه گذران روزمره خود و طرفداران خویش هستند و چون انگیزه مقابله با "دشمنان دین و دانش ایرانیان" ندارند، بنابراین کمترین نیازی به یاری و همراهی مردم مبعوث شده ندارند... هشدار علامه آیةالله مصباح یزدی درباره فتنه آینده: مشکل برخی از سیاسیون عمامه‌دار یا پیراهن_سفید یا برخی از کسانی که سردوشی دارند و نظامی هستند، این است که باورشان نمی‌شود که سران استکبارصهیونی دشمن دین ما هستند، فکر می‌کنند "اختِلاف بر سر منافع مادی است"، [به یک‌دیگر می‌گویند: منافع‌شان را] تأمین کنید، کاری به شما ندارند! خاستگاه فتنه بعدی [یعنی: فعلی]، هم همین جاست! @maramin
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نیک فوئنتس، فعال رسانه‌ای مشهور آمریکایی، خطاب به ایرانیان و رهبر معظم انقلاب اسلامی: تبریک به ایران! شما سخت جنگیدید، همه‌جانبه به میدان آمدید و برنده شدید! خدا جمهوری اسلامی ایران را حفظ کند🤲 یهودی‌ها بازنده‌اند، اسرائیلی‌ها بازنده‌اند، صهیونیست‌ها بازنده‌اند؛ شماها باختید و ایران برد! ممنونم رهبر معظم! به نمایندگی از همهٔ گوییم‌های غیر یهودیان دنیا (همه‌ی اقوام و ملل غیریهودی)... آمریکا، شیطان بزرگ که زیر کنترل اسرائیل است، باخت... پی‌نوشت: این ابراز احساسات نسبت به مقاومت حماسی ایرانیان در برابر گردن‌کشی و جنگ_افروزی آمریکاسرائیل، بغض در گلومانده صدهامیلیون انسان غربی است که هم از غارتگران سرمایه‌سالار صهیونی خسته شده‌اند و هم از آلودگی سبک زندگی ابلیسی ترامپ_اپستین متنفر هستند و هم نمی‌خواهند در جنایات جنگی ترامپ_نتانیاهو علیه فلسطینیان مظلوم مشارکت داشته باشند... @maramin
نگاهی به ایرانیانی که با بددلی نسبت به ایران اسلامی و دلبستگی به جنایتکارانی مانند ترامپ_نتانیاهو، در جنگ و جرم و جنایت علیه کشور خودشان، با آمریکاسرائیل هم‌نوایی و همراهی کردند... این بیچارگان، امروز در سرگردانی و درماندگی خویش، همه‌جا به آزار و تهدید هموطنانی می‌پردازند که نمی‌خواهند علیه میهن باشکوه و مقاوم خویش در کنار بيگانگان بایستند... @maramin
3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
احتمال وقوع جنگ_اتمی در اروپا‼️ اوکراین شنبه‌شب (۳۰خرداد۱۴۰۵) با ۵۵۵ پهپاد، زیرساخت‌های انرژی در مسکو را هدف قرار داد. این تأسیسات در ۱۵ کیلومتری کاخ کرملین قرار دارد و ۵۰ درصد بنزین مسکو را تامین می‌کند. آمریکا حالا با اوکراین به سراغ روسیه رفته است که قرار است، کمبود نفت بخاطر جنگ در خاورمیانه را تأمین کند. ‼️انتظار می‌رود، روسیه در پاسخ به این حمله اوکراین، احتمالا اقدام به تهدید یا حتی حمله محدود اتمی بکند‼️ برای دونالدترامپ آشفته‌کردن اروپا، به معنی فراغت خودش از تنگنا و بی‌بست جنگ با ایران اسلامی است که در سراسر جهان با آن مواجه است؛ برای ولادیمیر پوتین، دفاع از امنیت و اقتدار روسیه در برابر اروپا، یک موضوع حیاتی است. ✍محمدعلی رامین @maramin
-932094702553391359_584068634408616.oga
زمان: حجم: 4.5M
⭕️ روشنگری حجت‌الاسلام دکتر نبویان نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی در مورد صحبت هایشان در برنامه دیروز شبکه خبر ❗️آقایون رسانه‌ای نزدیک به تیم مذاکره‌کننده شما در صورتی میتونید بگید حرفای نبویان ناقصه که اسناد کامل‌تری داشته باشید مگه اسناد محرمانه نیست؟! شما چیکاره‌اید که اسناد کامل‌تری داشته باشید؟! یکشنبه 31 خرداد 1405
16.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وظیفه‌ی اصلی "امامِ امت" این است که با هدایت‌های خویش، "امت" را به "مقامِ امامت"، یعنی به رشد و تعالی و توان "هدایت‌دیگران" برساند! امتی که چنین رشدی یافته باشد، شایسته همراهی با امام معصوم خواهد بود؛ همین! 👆دکتر خوش‌چشم: علی الاصول یعنی چی؟! @maramin
نسل‌کشی با موادغذایی آمریکایی! خبیثانی که می‌توانند با جنگ_افروزی بیولوژیک، انواع بیماری‌ها را علیه بشریت، خاصه ملل مخالف خود تولید کنند، حالا می‌خواهند، آزادسازی بخشی از پول‌های مسدود شده خودمان را برای بیمارسازی و تضعیف مقاومت جسمانی و نابودی نسل ایرانی به‌کار بگیرند! اگر آمریکایی‌ها بتوانند، تولیدات آلوده و دست‌کاری شده موادغذایی خود را به‌خورد مردم نجیب و سالم ما بدهند، با یک‌تیر، چند هدف پلید شیطانی خود را نشانه رفته‌اند! کسانی‌که از "پیجر" و تلفن همراه، ابزار کشتارجمعی می‌سازند؛ کسانی‌که با تولید و انتشار انواع بیماری‌های واگیر در مراکز تحقیقاتی_بیولوژیکی وابسته به شرکت چندملیتی "بلاک‌راک"، سالانه به کشتارخاموش ملل جهان پرداخته و صدهامیلیارد دلار داروهای شیمیایی را برای درمان همان بیماری‌ها به‌فروش می‌رسانند، حالا برای نسل‌کشی ایرانیان، طرح هولناکی را دنبال می‌کنند! وزیر خارجه آمریکا، جی‌دی ونس، در نشست خبری خود در سوئیس می‌گوید: «اگر پول‌های مسدود شده ایران را آزاد کنیم، مطمئن باشید که فقط صرف خرید سویا، ذرت و گندم آمریکایی خواهد شد تا کشاورزان آمریکایی را ثروتمندتر کند» البته "این تولیدکنندگان"، کشاورزان عادی آمریکایی نیستند! طرح خرید موادغذایی از آمریکا و همپیمانانش، در دوره حاکمیت ابلیسی_اپستینی ترامپ_نتانیاهو، قطعاً جنایتی غیرقابل اغماض در راستای نسل‌کشی ایرانیان خواهد بود! گرچه توطئه «نابودی نسل ایرانی» توسط جریان استکبارصهیونی، امروز با هشیاری تیم مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی خنثی شد، اما خشم معاون ترامپ را برانگیخت👆 ✍محمدعلی رامین @maramin