اهای ممبر
باشمام😔
تو فک کن داری با طرف حرف میزنی بعد طرف روشو میکنه اونور و میگه، حرفات به یه ورمم نی! اصن برام مهم نی!
جالبه💔
یه جوری بعضیا از دله شکسته و وفا داری حرف میزنن، هرکی ندونه فک میکنه عالمو ادم دارن به این ظلم میکنن و ایشونم ساکته!
یه سریام هستن عمق حاله بدشونو با عکس سُرُم نشون میدن!😐دادا جمع کن خودتو تو این زمونه همه زدیم تاحالا!🤦🏻♀😑
ـ^᪲مَریحٰآءقانوم ִֶָ
بیا پی
بنده هیچ جا نمیام متاسفانه 😔
یه وقت دهن وا میکنم بقیه ناراحت میشن!
یه حساسیته خاصی روی لباس سفیدام دارم☺️اونقدر که میزارم تو تشت میبرم با دست میشورم✅