فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 به وقت زندگی😍
مادران عزیز ذوقیات بچه ها از همان اول کار عادت دهید به لباس های خوشگل و کامل و زیبا
این همه تاب و شلوارک هیچ مفهومی نداره که به بچه ها میپوشونیم
اینجوری لباس ها تهیه کنید ، بذار ذائقه سنتی بچه ها حفظ بشه، علایق اونها به طبیعت و زندگی هم بیشتر میشه
🔴 بسیار مهم
❌ یک گام نزدیکتر به کنترل هوشمند اجتماعی مبتنی بر سیستم اعتبار اجتماعی
✴️ ابتدا متن خبر را مطالعه کنید:
جزئیات طرح جدید «ویژه حجاب» / «کارت ملی» بیحجابها، «مسدود» میشود/ پرداخت «جریمه»، شرط رفع «محرومیت از همه خدمات اجتماعی»
موسی غضنفرآبادی رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس: طرح و برنامهای داریم که کسانی که در معابر و مکانهای دیگر کشف حجاب میکنند را از طریق سیستم شناسایی کنیم تا برایشان تخلف ثبت شود و در نهایت، این افراد از خدمات اجتماعی محروم خواهند شد.
در این طرح با کشف حجاب، کارت ملی شخص مسدود میشود و تا زمانی که فرد بیحجاب، جریمه بیحجابیاش را پرداخت نکند، همه خدمات اجتماعی او مثل امکان بهرهبردن از سیستم بانکی کشور و... را از او میگیریم.
وی در واکنش به اینکه این قانون میتواند با مقابله بیشتر طرفهایی که شما خاطی مینامید، روبرو شود؟ گفت: در رابطه با بستن کمربند در خودرو، سرپیچی اتفاق نیفتاد و احتمالاً برای این موضوع هم به همین صورت باشد.
🌐 https://www.khabaronline.ir/news/1727083/
🔶🔹 پینوشت یک
بهواسطهی آشوب #کرونا، دقیقاً قرار بود کشورها به همین نقطه برسند:
«اعمال کنترلهای هوشمند اجتماعی که بر اساس سیستم اعتبار اجتماعی پیاده میشود»
🔻 استراتژیستهایی که طرح کرونا را طراحی کردند، این قاعدهی راهبردی را بهخوبی میشناسند که «آشوب درست کن، راهحل بده»!
⬅️ فرض کنید این وضعیت نامناسب بیحجابی بهواسطهی اغتشاشات از پیش طراحی شده، امسال رخ نمیداد و الان، ناگهان با این خبر مواجه میشدید که:
1⃣ حجاب از جرم به تخلف، تنزل مییابد ( نظیر نبستن کمربند!)
2⃣ اقدامات نیروی انتظامی در مسألهی حجاب لغو میشود؛
3⃣ فرد خاطی از خدمات اجتماعی درجه یک محروم میشود؛
4⃣ پرداخت جریمهی نقدی موجب بخشودگی و حذف محرومیتهای اجتماعی میگردد (!)؛
آیا موافقت میکردید؟!
❇️ بیحجابی یک جرم است؛ نه تخلف!
وقتی بیحجابی، همسطح نبستن کمربند حین رانندگی تصور شود آیا نوعی دینزدایی نیست؟؟
بیحجابی در کشور جرم در نظر گرفته شده چون از نظر شرع دین یک گناه است، آن هم نه یک گناه فردی، بلکه گناه اجتماعی!
آیا اهمیت نبستن کمربند با بیحجابی همطراز است؟؟
جریمه برای گناه بیحجابی:
1⃣ بازدارندگی کامل ندارد؛
2⃣ تبیینکننده نیست که جامعه بداند «اساساً چرا حجاب؟»
3⃣ موجب افزایش شکاف اجتماعی است، زیرا ثروتمندان بیحجابی میکنند و جریمهاش را میپردازند! اما دیگران چه؟!
4⃣ آیا شرع مقدس اجازه داده بیحجاب را با حذف خدمات درجه یک اجتماعی مثل تأمین مایحتاج، دسترسی مالی و ... از زندگی ساقط کنیم؟؟ یا حد و تعزیر متناظر خود را دارد؟
🔶🔹 پینوشت دو
مدل کنترلی فوق، مگر دقیقاً همان راهبردی نیست که در ایام کرونا، به اسم لاکداون و کنترلهای هوشمند، توسط ستاد کرونا و آقای عیناللهی (وزیر بهداشت) مطرح شد و عموم دوستان دینمدار با ادلهی شرعی و حقوقی با آن مخالف بودند؟
⭕️ چگونه است که همان راهکار غلط کرونایی، اکنون برای حجاب تجویز شده است؟!
⬅️ فرض کنیم تمام جامعه از ترس محرومیت اجتماعی (نه افزایش فهم و معرفت دینی!) محجبه شود (که نخواهد شد!):
🔻 آیا نهایتاً یک جامعهی اسلامی خواهیم داشت که بسترساز مهدویت است؟
🔻 آیا این تصمیم با موضع اخیر رییسجمهور مبنی بر «فرهنگی بودن مسألهی حجاب» انطباق دارد؟!
🔻 آیا نباید شک کرد که وقتی الگوی کنترل اجتماعی در ایران اسلامی، دقیقا از همان مدل کنترلهای هوشمند چین کمونیستی اتخاذ میشود، پس یک جای کار نظام تصمیمسازی و کارشناسی میلنگد؟!
💠 با کشف حجاب، قطعاً و یقیناً باید برخورد کرد! اما با قواعد دینی؛
❌ نه کنترلهای غیردینیِ سایبرنتیکی!
🔶🔹 پینوشت سه
برای اطلاعات تکمیلی:
1⃣ 🎞 ببینید
آشنایی با سیستم اعتبار اجتماعی استرالیا و چین:
(دکتر کاظم فولادی؛ هیئت علمی دانشگاه تهران)
🌐 https://eitaa.com/kfouladi_ir/306
48.53M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👆🏻آیا کرونا ابزارِ باز تنظیم بزرگ است؟
#دکتر_کاظم_فولادی
#جنایت_نامرئی
#سهیل_سلیمی
♦️ سهیل سلیمی
🔸نویسنده، تهیهکننده و کارگردان
🔸 متخصص مطالعات استراتژیک فرهنگی
🔸 مشاور رسانهای آزمایشگاه پژوهشی فضای سایبر دانشگاه تهران
🔴 تند نروید جناب مجری!
1️⃣ اولاً در نقد، شرط اول «ادب» است.
یعنی حتی اگر حرف مخاطب، صد در صد غلط باشد، بهمعنای مجوز اهانت برای شما نیست.
شما صرفاً با ارائهی اسناد و ادله، نشان میدهید که آن فرد اشتباه میکند.
❌ وقتی بهعنوان یک مجری رسانهای، در رد یک سند محرز -که آثار راهبردی دارد!- با نمایندهی مردم کنایهدار صحبت میکنید؛ آن هم بیآنکه هیچ دلیل یا سندی داشته باشید؛ مصداق نقد است یا تخریب و توهین؟
(قضاوت با مخاطبان)
2️⃣ ثانیاً، مجری قبلی که همانند شما، اینگونه در پاسخ به اسناد و توضیحات علمی نسبت به عملکرد اشتباه وزارت بهداشت شروع به اهانت کرد؛ ضمن آنکه بازخورد عمومی همطراز با ادب و رفتارش را در فضای سایبر از مردم دریافت کرد، در پاسخ به دعوت به مناظرهی زنده، از ۱۷ مهر سال ۱۴۰۰، رفته که یک زمانی برای مناظرهی زنده تعیین کند و اطلاع دهد ...!
🔶🔹البته آنچه ایشان و در واقع، مسئولان وزارت بهداشت -که صحنهگردان بودند- طاقت شنیدن و پاسخگوییاش را نداشتند، بعداً در قالب مجموعهی مستند پنج قسمتی #جنایت_نامرئی از رسانهی ملی پخش شد.
💠 پیشنهاد خیرخواهانه
آنها که:
- دکتر
- عضو هیئت علمی
- متخصص/ فوق تخصص
- صاحب دهها مقاله
- متصل به سمتهای رسمی و مسئولیتهای وزارتخانهای و ...
هستند، نتوانستند از عملکرد خودشان دفاع کنند‼️
⬅️ شما، خودتان را بابت اینچنین کسانی که در جلسات حضوری و رو در رو، از عملکرد و تصمیماتشان نتوانستهاند دفاع کنند، ضایع نکنید و عذرخواهی کنید.
✍️ مهندس شکوهیانراد
@SHRChannel
42.93M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👆🏻چشمان کاملا بسته، باز
⚠️توجه این ویدیو دارای صحنه شلاقزدن و موسیقی هویمتال میباشد. شاید برای برخی افراد مناسب نباشد.
☣️
📍این ویدیو را با کیفیت اچ در آدرس زیر ببینید:
🔞👉🏻 aparat.com/v/rmuJD
☢️
#جنایت_نامرئی
#سهیل_سلیمی
#نظم_نوین_جهانی
♦️ سهیل سلیمی
🔸نویسنده، تهیهکننده و کارگردان
🔸 متخصص مطالعات استراتژیک فرهنگی
🔸 مشاور رسانهای آزمایشگاه پژوهشی فضای سایبر دانشگاه تهران
49.54M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
☢️4️⃣☣️
جنگ جهانی چهارم شروع شده است؟
#جنگ_جهانی_چهارم
#نظم_نوین_جهانی
#مهندس_شکوهیان_راد
#جنایت_نامرئی
#سهیل_سلیمی
🩸جنایت نامرئی💉
نویسنده و کارگردان سهيل سلیمی
✅ برای دانلود و تماشای نسخهی کاملِ فیلمها و مستندها در کانال آپارات عضو شوید 👇🏻👇🏻
✅
aparat.com/SOHEIL_SALIMI
✅
aparat.com/SOHEIL_SALIMI
♦️ سهیل سلیمی🔸نویسنده، تهیهکننده و کارگردان🔸متخصص مطالعات استراتژیک فرهنگی 🔸مشاور رسانهای آزمایشگاه پژوهشی فضای سایبر دانشگاه تهران
51.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👆🏻بمباران با کِمتریل و ترور بیولوژیک حُجّاج
☣️
📍این ویدیو را با کیفیت اچ در آدرس زیر ببینید:
🔞👉🏻 aparat.com/v/qFTdf
☢️
#جنایت_نامرئی
#سهیل_سلیمی
♦️ سهیل سلیمی
🔸نویسنده، تهیهکننده و کارگردان
🔸 متخصص مطالعات استراتژیک فرهنگی
🔸 مشاور رسانهای آزمایشگاه پژوهشی فضای سایبر دانشگاه تهران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️نطق راهبردی مهدی عسگری درخصوص تبعات طرح رمزریال:
🔻 سامانه اعتبار سنجی اجتماعی؛ پایان حریم خصوصی و آغاز بردهداری دیجیتال
▫️جهان در حال تغییراتی بزرگ در راستای حاکم کردن نظم نوین، دیکتاتوری دیجیتال و سیطره اراده زرسالارانِ زورگو بر اراده ملتها و دولتهاست.
▫️بستر اجتماعی این نظم نوین و بردهداری دیجیتال بر روی "سیستم اعتبار سنجی اجتماعی"، Social Credit System استوار میشود، سامانهای که به پایان دوره حریم خصوصی و محدودیت اراده و اختیار شخصی انسانها منجر میشود.
▫️این سامانه با رصد و سنجش رفتارهای شما، با کمک "هویتِ دیجیتال" و "الگوریتمهای هوش مصنوعی"، به شما امتیاز یا اعتباری میدهد، که مطابق با آن حق استفاده از هر گونه خدمات یا خرید و فروش را در جامعه خواهید داشت.
🔻رمزریال ضمانت اجرایی تبدیل انسان به شهروند مطیع دهکده دیجیتال جهانی؛
▫️اما نکته مهم ماجرا این است که با کدام ضمانت اجرایی قادر خواهند بود که شما را به شهروندِ مطیعِ دهکده دیجیتال جهانی تبدیل کنند؟
پاسخ، "ارز دیجیتال متمرکز" یا به اختصار،CBDC است.
پدیدهای که امروز در کشور ما در حال پیادهسازی است!
▫️برخلاف ادعاها، رمزریال پیشنیاز تحقق اهداف سند ۲۰۳۰ است
🔻جایگاه آیندهاندیشی و عبرتپژوهی، در نظام حکمرانی ما کجاست؟
▫️چرا در برابر بسیاری از مسائل نوپدید، با رویکرد جزءنگر، سطحی، مقطعی، انفعالی و حداقلی دست به تحلیل، تجویز، قاعدهگذاری و قانوننویسی میزنیم؟
مهدی عسگری🇮🇷
نماینده مردم شریف کرج، فردیس و اشتهارد
📍صحن علنی مجلس | 9 بهمن 1401
➕بخشهای تکمیلی، بزودی منتشر خواهند شد.
🔗 @MahdiAsgari133