" نمیدانی،آدمیزاد وقتی قلبش را فدای منطقش میکند چقدر میتواند دردناک باشد .
انسان وقتی بیش از حد فکر میکند، آرامآرام خودش را از بین میبرد.
"غمهایم دیگر درمانی ندارند.
تهنشین شدهاند. اگر هم سمتشان بروم، هَم میخوردند و مفتضحانهتر به همهی وجودم گند میزنند .