شـاید نویسنده:)
اونی که عزیز از دست داده، تو عزاداری دیگران معمولا خوب درک میکنه داغ رو؛ آقای امام حسین، ما امسال در
دور سرت بگردم
من حتی دلم واسه ایناهم تنگ شده بود:)
هدایت شده از روحِحنا؛
آنکه امسال برایت گریه میکند
همانی نیست ك پارسال برایت اشك ریخته:))
خیلی تنهاتر است..
خیلی مستاصلتر است..
خیلی گُم است..
خیلی پریشان است..
سهم بیشتری از "شما" میخواهد امسال
حسین جانم؛
شـاید نویسنده:)
اونی که عزیز از دست داده، تو عزاداری دیگران معمولا خوب درک میکنه داغ رو؛ آقای امام حسین، ما امسال در
امشب روضه خوان هییتمون چه قشنگ گفت:
تو خواستی که من امشب اینجام و نزاشتی جای دیگه برم:)
هدایت شده از شـاید نویسنده:)
5.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هدایت شده از عجم علوی | مهدی مولایی
خسته بودیم. آهکش و بغضآلود. زخمدار و پر غصه. بر قلبهای جوانمان داغهای بزرگ داشتیم و نفسهامان چون مردان جوان از دست داده و زنان کودکمرده، عالمی را میسوزاند. یک سال سخت را پشت سر گذاشته بودیم. سالی که جوانیمان را پیر کرد. سال هزار و چهارصد و غم. بزرگ طایفهمان را زدند. با همه پهلوانان قبیله، یکجا. این درد را فقط تو میفهمی که همه پهلوانانت را در نیمروزی زدند. تنها و بییاور بودیم. متفرق و پراکنده. خسته و کمامید. دشمنان بسیار داشتیم و دوستان اندک. دوستان اندکمان زیر تیغ دشمن بودند و دشمنان بسیارمان، در آسمان و دریا و خشکی. ما طایفهای غریب بودیم در جهانی نیزه به دست. یکسال تمام. تا تو باز آمدی و ما را به آغوش گرم محرم رساندی. ما یتیمانی بیپناهیم؛ ما را در آغوشی پدرانه بگیر. تفرقهدارانی خستهایم؛ زیر پرچم بلندت جمعمان کن. گمشدگانی در برهوت جهانیم؛ به دختر گمشدهات بسپارمان. مظلومانی میان خیل دشمنانیم، پس دستهای پرهیبت و غیور عباست را به یاریمان بفرست. ممنون که به موقع آمدی عزیزقلبهای ما.
«مهدی مولایی»
@m_molaie110
هدایت شده از شـاید نویسنده:)
#پاراگراف
۶۳_ گر نباشی..
گر شبِ جمعه هوایت نکنم ، چه کنم؟
غیر تو هیچ ندارم پس بگو ، من چه کنم ؟
نوکر حلقه به گوشت هرسال
شبهای محرم یادت نکند ، پس چه کند ؟
حیف عمر من عاشق به بطالت گذرد
آخر این عشق جگرسوز را نخری ، من چه کنم ؟
خسته از عالم و دنیا و جهانِ خسران
جان را گر پیش تو نگذارم ، پس چه کنم ؟
*میدونم شعره ولی خب نوشته های منه
_ سیده زهرا موسوی
Hassan Ataei hassan_ataei_toro_dost_daram.mp3
زمان:
حجم:
5M
و فرق هاست میان
دوست دارم تورو
و
تورو دوست دارمت:)
شـاید نویسنده:)
و فرق هاست میان دوست دارم تورو و تورو دوست دارمت:)
شنیدن کی بود مانند دیدن؟
کسی که کربلا ندیده آرزو داره بره
ولی کسی که دیده دلتنگه بره..
آقای امام حسین نکنه
بعد ۴ سال متوالی جا بمونم امسال..
شـاید نویسنده:)
و فرق هاست میان دوست دارم تورو و تورو دوست دارمت:)
موقع تشیع جنازم
به پیراهن مشکیم مینازم:)