هدایت شده از جانان :)
ما روضه «رقیه» شنیدیم و زنده ایم ..
مارا به سخت جانی خود این گمان نبود ..
شـاید نویسنده:)
و فرق هاست میان دوست دارم تورو و تورو دوست دارمت:)
ای نوکرت بمیره
یه روز بیاد کربلا و برنگرده:)
هدایت شده از قهوه تلخ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شـاید نویسنده:)
بدون امضای رقیه کسی نیومده تاحالا تو صحن بابای رقیه:) [ شهادت حضرت رقیه"ع" ] _بماند به یادگار از پنج
یادش بخیر
پارسال شهادت حضرت رقیه کربلا بودم:)
خانم:)
امسالم هستم مگه نه؟
حسرتم میدونی چیه؟
دی ماه امتحان داشتم
واسه فقط و فقط فقط یه امتحان
کربلا نرفتم!