هدایت شده از قهوه تلخ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شـاید نویسنده:)
بدون امضای رقیه کسی نیومده تاحالا تو صحن بابای رقیه:) [ شهادت حضرت رقیه"ع" ] _بماند به یادگار از پنج
یادش بخیر
پارسال شهادت حضرت رقیه کربلا بودم:)
خانم:)
امسالم هستم مگه نه؟
حسرتم میدونی چیه؟
دی ماه امتحان داشتم
واسه فقط و فقط فقط یه امتحان
کربلا نرفتم!
شـاید نویسنده:)
نون امام حسین رو میخوره
بعد میگه من محرم رو قبول ندارم!
دوره زمونه عجیبیه!
تاریخ داره تکرار میشه..