eitaa logo
شـاید‌ نویسنده:)
536 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
404 ویدیو
9 فایل
[این منم بخشی از خودم که اینجا نشونش میدم☁️⚽️] _شیعه علی ابن ابیطالب:) کپی متون؟ از دل برآمده را کجایش میبرید؟ جوانه زدن؟دوم سومین ماه پاییز هزار چهارصد دو ناشناس:https://abzarek.ir/service-p/msg/4038341
مشاهده در ایتا
دانلود
حسرتم میدونی چیه؟ دی ماه امتحان داشتم واسه فقط و فقط فقط یه امتحان کربلا نرفتم!
هدایت شده از مُـحِـبُـنـا
آفریدند تورا تا که گره باز کنی:)
شـاید‌ نویسنده:)
نون امام حسین رو میخوره بعد میگه من محرم رو قبول ندارم! دوره زمونه عجیبیه! تاریخ داره تکرار میشه..
هدایت شده از جانان :)
ما از الان دلشوره‌ی اربعین رو داریم بابا جان ..
شمارو نمیدونم ولی مازنی ها به پسر خیلی علاقه دارن، و یه طور خاص نوازش میدن! وتو شب هفتم هیئت مازنی ها غوغا هست:))
اقا من به مشکلی عمیق برخوردم دارم فارسی مینویسم ولی لحجه مازنی داره متنم و الان سه ساعت دارم همرو قانع میکنم این حرف فارسی هست اینا میگن نه مازنیه😭🌟