هدایت شده از جانان :)
واقعا ۱۰ شب از سال فقط واسه یه نصف روز اشک میریزیم و طاقت نمیاریم؟
هدایت شده از جانان :)
واست بمیره نوکرت؛ واست بمیره
کی میشه اون ضریحت رو بغل بگیره:)؟
هدایت شده از جانان :)
من روضه حسین شنیدم و زنده ام؛
این رسم نوکری نبود،خاک بر سرم...
شـاید نویسنده:)
طبق مشخصات امسال قراره توی کربلا امتحان ترم مجازیم رو بدم:))
۶ درس نهایی رو زودتر میدم حضوری *